یکشنبه 3 مهر 1390 - 09:09:00 چاپ

اگر جای رئیس جمهور بودید چه می‌کردید؟/پرسش مهر 90/کاربران خبرآنلاین پاسخ دهند

جامعه > آموزش - ویدئو کنفرانس محمود احمدی نژاد برای تبریک سال تحصیلی تازه، با پرسش هفتم رئیس جمهور دهم از دانش آموزان همراه بود.

این پیام در مدرسه راهنمایی دخترانه آزادی در منطقه 14 تهران پخش شد. در مراسم شروع سال تحصیلی 90-91 معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش حضور داشتند. 

اما رئیس جمهور در پیام خود مهرماه را دوره خاطرات تمام نشدنی و حرکت به سمت قله های دانش و علم عنوان کرد و گفت: ایران مهد تمدن است و اقوام گوناگون طی سالهای بسیار با یکدیگر تلاش کردند که هم خود را به قله علم و دانش برسانند و هم ایران را به قله متعالی. بدون تردید علم لازمه کمال است و از اهالی تعلیم و تربیت استدعا دارم نگاه خود را از قله برندارند و به دنبال تربیت انسانهای فرهیخته،حکیم و مهربان باشند. همچنین از فرزندان ایران می خواهم به قله بیندیشند.

او گفت: "ایران سرشار از استعداد است و تک تک مردم این سرزمین این شایستگی را دارند که در بالاترین مرتبه علم و کمال و انسانیت و تعالی قرار بگیرند و می‌توانند قله‌های علم و صداقت و جهاد و انسانیت و ارزش‌های انسانی را فتح کنند. تک تک آحاد ملت ایران می‌توانند در ترسیم آینده تاریخ نقش تعیین‌کننده داشته باشند و هر کدام قادر هستند جلوه تمام نمای خدای متعال در زمین باشند و زیباترین‌ها را به نمایش بگذارند. همه اقشار و آحاد ملت ایران بخصوص خانواده بزرگ فرهنگیان و دانشگاهیان و جوانان و نوجوانان ایران زمین باید به افق‌های بلند بیندیشند، اگر کسی به ذره‌ای کمتر از نقطه نهایی کمال و عزمت انسان بیندیشد و کمتر از آن را هدف‌گذاری کند، حتماً‌ ضرر کرده است؛ همه باید نقطه نهایی را هدف‌گذاری کنند."

اما همچون شش سال گذشته، احمدی نژاد سوال مهر را مطرح کرد: "در سال‌های قبل درباره فرهنگ مهرورزی، عدالت و نقش علم سوال شد. امسال از کل جامعه فرهنگی و تعلیم و تربیت کشور بخصوص جوانان و نوجوانان عزیز سوال می‌کنم که برای ساختن و سعادت و اعتلای نام ملت ایران و پیشبرد امور کشور اگر به جای رییس‌جمهور بودند، اولویت خود را انجام چه کاری قرار می‌دادند؟ با مسایل جهانی چگونه برخورد می‌کردند؟ برای ریشه‌کنی فقر و آبادانی ایران و خدمت به اقشار مختلف مردم چگونه برنامه‌ریزی می‌کردند؟ و در زمینه پیشرفت علمی، صنعتی و اقتصادی کشور چه اهدافی در نظر گرفته و برای دفاع از حقوق ملت ایران در عرصه‌های مختلف چه می‌کردند؟"

خبرآنلاین آمادگی دارد پاسخ کاربران خود برای سوال مهر امسال را منتشر کند. نکته اینکه پاسخ های قابل انتشار در همین خبر منتشر می شود و بقیه پاسخ ها همراه با نظرات منتشر شده، به دفتر رئیس جمهور ارسال می شود. 4747

200 دیدگاه
  • :(
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 09:20:37
    پاسخ
    14 3

    نخبه ها را با هر منش سیاسی برمی گردوندم. ایران خیلی دلش پره کمکش کنین. شب ها با گریه می خوابه

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 09:22:37
    پاسخ
    9 5

    استعفا مي دادم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 09:24:46
    پاسخ
    11 3

    اعتراف به عدم کارایی طرح هدفمندی یارانه ها و عذر خواهی از ملت ایران بابت این گرانی وحشتناک و بیکاری عظیم و استعفا بدلیل رشد روزافزون بی اعتمادی و ایجاد افسردگی در مردم!!!!

  • ghafoor
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 09:25:27
    پاسخ
    6 4

    جولوی اختلاس رو میگرفتم و مخالفانم را آزاد می کردم.

  • افشین
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 09:36:00
    پاسخ
    7 3

    جمع کردن گافهای دولت احمدی نژاد

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 09:40:46
    پاسخ
    3 1

    شاید یه روزی ایران تصادفی آباد بشه ! ولی با وجود این نوع مدیریت ...

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 09:41:38
    پاسخ
    7 1

    به جای سفر هر ساله به امریکامشکلات مردم را حل میکردم.

  • سعید
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 09:43:12
    پاسخ
    4 2

    با این تورمی که ایجاد کرده بودم و مردم را به خاک سیاه نشونده بودم حداقل مثل یک مرد استفا میدادم تا شاید مردم مرا ببخشند و اون دنیا راحت باشم

  • سحر
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 09:46:13
    پاسخ
    1 0

    اگر مردم منو دوست نداشتند استعفا میدادم.

  • عابدی
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 09:57:49
    پاسخ
    4 3

    تبعیت کامل از رهبری عزیز و حذف اطرافیان منحرف و ادامه مسیر دوره اول با وزرایی مانند صفار هرندی و لنکرانی و.....

  • پیام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 10:01:33
    پاسخ
    9 1

    اگه من جای رییس جمهوور بودم. کمی از شعار عدالت ورزی و مهرورزی کم می کردم و سعی می کردم واقعیت های اجتماع رو ببینم نرخ تورم و بیکاری رو ببینم اعتیاد و بدبختی جوون ها رو ببینم. تعصبات رو فراموش می کردم و به تمام نخبه ها اجازه فعالیت می دادم شایسته سالاری می کردم نه تفکر سالاری.در روابط دیپلماتیک به سمت صلح و روابط دوستانه می رفتم نه اختلاف طلبی و سنگ اندازی. و بعد از 6 سال ناکارآمدی حتما حنما به استعفا بعنوان یکی از گزینه های جدی فکر می کردم.

  • 6269!!!
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 10:08:22
    پاسخ
    2 0

    سلام، اگه من جاي رئيس جمهور بودم اولين اولويتم بسط و بهبود سياست خارجي ، بدور از اظهارات سخناني بود كه بدست خودمات تيشه به ريشه مان بزند .نگاهي به سياستهاي پيامبر اسلام در زمانهاي اوليه تشكيل حكومت اسلامي درس خوبي به ما ميدهد. بايد سعي شود در زماني كه كشور نياز به آرامش و دور بودن از تنش دارد برخي از سياستها و خواسته ها را بشكلي منطقي و با پيش بيني نتايج حاصل از مشخص كردن آن فعلا" مسكوت گذاشت تا از نظر زماني و كيفي قوي شد تا قابليت مقابله بهتر با پرداخت كمترين هزينه را داشته باشيم

  • زهرا
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 10:23:42
    پاسخ
    5 3

    بدون لحظه ای تردید یا تعلل استعفا میدادم و به آمار بیش از افکارم اعتماد می کردم.

  • زهره
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 10:30:17
    پاسخ
    3 1

    استعفا میدادم و از همه مردم عذرخواهی میکردم

  • سعید
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 10:35:36
    پاسخ
    1 3

    استعفا می دادم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 10:39:58
    پاسخ
    1 3

    اگر شما با یک غول در دنیا مجبور بودید زندگی کنید حتی اگر آن غول از شما تغذیه می کرد چه می کردید؟

  • مشهدی
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 11:04:41
    پاسخ
    4 0

    برای جبران مشایی و بقایی را بر کنار میکردم ماشینم را که با پول بیت المال فروخته بودم پس میگرفتم استعفا میدادم و از ملت بزرگواری که با اعتقادات و افکارشان بازی کردم و رهبر عزیزمان عذر خواهی میکردم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 11:13:13
    پاسخ
    1 2

    عذرخواهی میکردم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 11:15:23
    پاسخ
    28 8

    نظر من نظر اكثريت (نظرات دوباره مرور كنيد!)

  • مسعود
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 11:15:34
    پاسخ
    3 39

    با همین قدرت به کارم ادامه میدادم تا هشت سال خدمت و جهاد از من به یادگار بمونه.

  • ali
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 11:18:30
    پاسخ
    2 0

    اگر جاي رئيس جمهور بودم اول عدالت را تعريف ميكردم بعد اجرا ميكردم به فرموده اميرالمومنين علي(ع)ساده ترين تعريف عدالت يعني هر چيزي يا هر كسي را سر جاي خود گذاشتن

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 11:20:54
    پاسخ
    2 0

    اول مشخص كنه معني رئيس جمهور يعني چي؟!اون وقت خودش ميدونه بايد چيكار كنه!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 11:21:01
    پاسخ
    2 2

    تبعیت کامل از ولایت فقیه و ولی فقیه زمان و به دور بودن از هوای نفس

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 11:31:18
    پاسخ
    1 1

    زودتر جهان را مدیریت میکردم همه دنیا گلستان بشه

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 11:33:01
    پاسخ
    3 0

    دیگه الکی نمیخندیدم تا اعصاب مردم خورد نشه بعدش هم استعفا میدادم

  • محمودی مراد
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 11:36:54
    پاسخ
    5 1

    اگر من جای ایشان بودم اندکی ازین 3000 میلیارد تومان را صرف مردم بدبخت این مملکت می کردم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 11:46:55
    پاسخ
    1 3

    ما آنقدر مردم بدبختی هستیم که نمی توانیم جای شما باشیم اگر بودیم درجه ومنزلت مردم را در جهان فریاد می زدم ما هم هستیم مارا به حساب بیاورید در حد مردم سومالی مردم سومالی از گرسنگی می میرند ما از همه چیز .......

  • فاطمه
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 11:52:43
    پاسخ
    2 0

    1.اول از همه به همه وزارتخانه ها دستور میدادم تا در مورد تغییر سریع قوانینی که بوی نا گرفته کار کنند وکمبودوکاستی وخلاء های قانونی را جبران کنند.2.یک شورای را با حضور نخبگان متخصص هر وزارت خانه تعیین می کردم تا بر کار وزارتخانه ها نظارت کنند و کمبودها ونقصها را به اطلاع رییس جمهور برسانند.3.یک سایت براه می انداختم تا مردم نظرات مفیدشان را به رییس جمهور بدهند.

  • حمید
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 12:01:36
    پاسخ
    1 3

    برمی گشتم شهرداری

  • هیت لر
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 12:13:51
    پاسخ
    2 2

    فقط تابع ولایت فقیه مطلقه بودن وفقط پیروی ار سخنان امام علی خامنه ای همه مشکلات را حل میکند کو گوش شنوا برادر

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 12:19:00
    پاسخ
    2 0

    سازمان برنامه و بودجه را احیاء می کردم. آنوقت بی حساب کتابی و انضباط اقتصادی به مملکت بازمیگشت.

  • کوروش جعفری (مستعار)
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 12:33:47
    پاسخ
    1 1

    با اقتدار به کارهایی ناتمام که مانده است ادامه می دادم . معلولین که الان بیش از یکسال به خاطر سهمیه بنزین بایکوت شدهدر منزل هستند را خوشحال می کردم . به شهر های جنوبی که عکسهایش در سایت خبری بود بیشتر سر میزدم (سومالی ایران)هرمسئولی در این مورد کوتاهی کرد سریع از سمتش برکناربشه ودیگر سمت دولتی نداشته باشد

  • محمد
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 12:37:56
    پاسخ
    2 2

    اولین کاری که میکردم این بود که هیته اختیارات رئیس جمهور را به مردم گوشزد کنم تا انجائی که من می دانم رئیس جمهور در مملکت ما 35 درصد قدرت را ان هم نه بطور کامل بلکه مشروط به عدم عبور از خطوط قرمز شخص اول مملکت را دارا می باشد. تا مردم توقع زیادی از رئیس جمهور نداشته باشند. بعد از ان سعی می کردن تمام سعی خودم را معطوف به داخل کشور کنم و نه خارج از ان و همچنین منافع مردم را در سیاست خارجی در نظر میگرفتم نه منافع عده خاصی را

  • مهرداد
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 12:42:10
    پاسخ
    0 0

    بهتر سخن گفتن با مردم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 12:48:29
    پاسخ
    1 2

    بر می گشتم سر شغل قبلیم

  • خوشحال
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 12:49:09
    پاسخ
    1 1

    به حال مردم لبخند میزنم

  • مریم
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 12:54:00
    پاسخ
    2 0

    کمک به بهبود اوضاع معیشیتی مردم و بکارگیری این همه فارغ التحصیل بیکار،

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:11:32
    پاسخ
    1 1

    اگر رئیس جمهور بودم با تبعیت از فرامین رهبر کبیر برای رفع مشکلات مردم (مثل زمان حیات امام )خدمت می کردم وگرنه استعفا میدادم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:11:46
    پاسخ
    1 0

    اگر رئيس جمهمور بودم برعكس همه كارهاي دولت فعلي(احمدي نژاد) رو انجام ميدادم. مطمعنا موفق ميشدم.

  • حميد
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:13:41
    پاسخ
    2 0

    استعفا ميدادم و براي اين همه اشتباهات وقصورهاي خواسته يا ناخواسته و تمام صدماتي كه به سياست جهاني زدم از تمام ملت ايران و بقيه ملل جهان عذرخواهي ميكردم

  • شاپور
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:13:54
    پاسخ
    1 0

    شاید به اشتباهاتم اعتراف میکردم!

  • علی
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:16:58
    پاسخ
    1 0

    اگر بنده بجای ایشان بودم بجای بستن چشم خود برحقایق جامعه ومشکلات موجود درکشور وتکیه بیجا برحرف خود واطرافیانم به فکر حل مشکلات کشور فکر میکردم نه اینکه خودم مرتب ازخودم (دولت)تعریفم کنم.چشم انسان این همه مشکل رانبیند واقعا جای تاسف دارد .درضمن اینقدر شعار بیجا نمیدادم.

  • .
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:18:00
    پاسخ
    1 0

    اگر من جای ایشان بودم اول استعفاهای وزرایم را می گرفتم و توی کشو می گذاشتم به محض اینکه تخلفی ولو اندک از زیر مجموعه هر وزیری مشاهده می کردم .استعفایش را امضا می کردم تا در تخلف ادعای گرفتن مدال و نشان از کشف تخلف نکنند.به دیدگاه مردم احترام بگذاریم.

  • کوروش جعفری (مستعار)
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:26:03
    پاسخ
    1 0

    با تمام قوا دوران ریاستم را به اتمام می رساندم . تکلیف سهام عدالت را معلوم می کردم سهمیه را بنزین را حداقل 100 لیتر درماه تعیین می کردم.

  • علیرضا
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:30:24
    پاسخ
    2 0

    با این همه اشتباهی که توی مجموعه تحت مدیریتم بوجود اومده و رکورد اختلاس هم به نام دولتم ثبت شده و بخاطر ملتم که بخاطر اشتباهاتم سالها از پیشرفت و بالندگی عقب افتاده مثل مرد از ریاست جمهوری استعفا می دادم و از مردم معذرت می خواستم. البته این کار جرات می خواد که هر کسی نداره.

  • اویس
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:31:46
    پاسخ
    1 0

    من توبه میکردم ادمهای هرزه وچاپلوس وفاسد را از خودم دور میکردم .به جای شعار الکی عملگرا وئاقعگرا میشدم .از رهبرم اطاعت مطلق میکردم.ایشان گفتند مشایی نه&اقای احمدی نزاد اگر ولایت را قبول داریدوایشان را نایب امام عصر(عج)میدانید چرا این اقا را کردید رئیس دفتر خود .من از اینکه به شما رای دادم از خداوند وامام عصر معذرت میخواهم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:36:55
    پاسخ
    3 0

    یک کتاب درسی آمار از جلو دانشگاه می خریدم و آن را به دقت مطالعه می کردم.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:42:53
    پاسخ
    1 0

    استعفا میدادم ! زیرا بااین اختیارات محدود که حتی بااظهار نظر درمورد روابط با امریکا مورد حملات قرار بگیری، آبرومندانه وبا سربلندی استعفا بدهی بهتراست

  • مهرداد
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:43:19
    پاسخ
    1 0

    الان که نیگا میکنم میبینم منم بهتر از اینایی که او بالااند نیستم راه همین عزیزان رو پی میگرفتم

  • علي
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:43:57
    پاسخ
    1 0

    اول از همه با رهبري لج نميكردم.(مثل قضيه وزير اطلاعات )به افرادي امثال مشايي و رحيمي كه حساسيت روشون زياده پست نميدادم.دست از موازي كاري بر مي داشتم.در بحث انتخاب مديران ارشد تخصصي تر عمل ميكردم.برا ي تفريح جوونا يه كم بيشتر هزينه ميكردم.خيليه.بيخيال بقيه!

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:48:42
    پاسخ
    2 0

    خود را در آینه می دیدم.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:51:25
    پاسخ
    1 0

    در انتخاب اطرافیانم تجدید نظر می کردم.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 13:59:29
    پاسخ
    1 0

    اگر من جاي ايشان بودم اولا ما به التفاوت ناشي از افزايش حقوق بازنشستگان را پرداخت مي كردم بعد سود سهام عدالت تمام اقشار جامعه را پرداخت مي كردم.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 14:06:01
    پاسخ
    1 0

    اگر من جاي ايشان بودم به وضع آزمون دكتري رسيدگي مي كردم چون در اين آزمون عدالت به هيچ وجه رعايت نشد و سازمان سنجش نيز به سوالات بيشمار داوطلبان آزمون دكتري پاسخ نمي دهد. همچنين به وعده افزايش ظرفيت دكتري حتما عمل مي كردم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 14:08:16
    پاسخ
    1 0

    چكهاي رنگي رو كه عملا مردم رو تقسيم بندي ميكنه جمع ميكردم چون با شعار عدالتم ناسازگاره

  • حسین احمدی
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 14:09:34
    پاسخ
    1 2

    دکتر مواظب باش. داری آخرت خودت رو به دنیای دیگران میفروشی.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 14:18:27
    پاسخ
    1 1

    خدا راشكر كه جاي ايشان نيستم

  • ایرانی مسلمان
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 14:19:45
    پاسخ
    1 2

    در نهایت شهامت اطرافیان فاسدم را برای محاکمه تحویل قوه قضاییه میدادم وازمردم نجیب و صبورکشورم عذرخواهی کرده و استعفا میدادم

  • وزیری زاده
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 14:19:52
    پاسخ
    1 1

    کمی ازون 3000 میلیارد تومان را خرج این مردم فلک زده می کردم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 14:28:56
    پاسخ
    1 0

    بجای شعاردادن . حرف زدن . آماردادن و... فقط وفقط به فکر مردم و برای مردم مخصوصا نیازمندان کارمیکردم.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 14:33:30
    پاسخ
    1 0

    در سفر های استانی - سفر به امریکا را هم اضافه میکردم

  • کریمی
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 14:47:59
    پاسخ
    1 1

    جایگاه زنان را در جامعه مطابق با الگوهای اسلامی و مکتبی ،اصلاح می کردم.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 14:49:09
    پاسخ
    1 1

    اول مشایی را برکنار می کردم

  • ابوالفضل
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 14:49:40
    پاسخ
    1 1

    بنده میگفتم به مجلیسهاو وزیر وزرا لطفا حداقل حقوقی که برای کارگران تصویب می کنید ایا فقط یکی از فرزنانتان میتواند تا پایان ماه با ان حقوق زندگی کند بایستی دستمزدها زیاد ازهم فاصله نداشته باشد فرزندان چه گناهی دارند که جرم نداری پدرشان را تحمل کنند شاید یک بچه روستایی اگر 1/5یک فرزند دولتمند را داشته باشد در اینده بهتر از ان به مملکت خدمت کنند فکر ی برای شادابی مردم مکردم مثلا در میادین شهر اوازهای محلی پخش میکردم پیشنهاد بر خورد قاطع با متخلافین به قوه قضضایی و

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 14:58:19
    پاسخ
    1 1

    بجای دادن 1000 متر زمین 3000 متر زمین به مردم می دادم.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 15:02:56
    پاسخ
    1 1

    جریان انحرافی را به سراط مستقیم هدایت می کردم.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 15:05:24
    پاسخ
    1 1

    همین کارها را با شتاب بیشتر ادامه می دادم.

  • ايران دوست
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 15:06:04
    پاسخ
    0 1

    حل معظل بيكاري جوانان تحصيل كرده ومعيشت مردم دراولويت همه كارهاقرارميدادم وتمام توان خودرادراين راه به كارمي گرفتم وازهمه دل سوزان كشوركه كم هم نيستندياري مي طلبيدم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 15:08:58
    پاسخ
    1 0

    یارانه ها را حداقل 5 برابر بیشتر می کردم تا مردم بیشتر بتوانند پس انداز کنند.

  • ذبيح
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 15:13:10
    پاسخ
    1 0

    يك ميليون سهم هر نوزادو ميدادم. دو : به مشكلات كارگران رسيدگي ميكردم. سه : طرح باغ ويلا را به اجرا ميگذاشتم! چهار: پدر اونايي كه سه هزار ميلياردو خوردن در ميوردم!پنج : ارزوني رو از نارمك به تمام مناطق تهران ميرساندم! شش : تمام صاحبخانه هارو مجبور ميكردم اجاره هارو نصف كنن باقيشم شما بگين مخم هنگ كرد!

  • علی
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 15:16:38
    پاسخ
    1 1

    از مردم بخاطر عدم توانایی در تحقق وعده های انتخاباتی عذرخواهی و استعفا می دادم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 15:20:10
    پاسخ
    0 1

    یک اطلاعبه می دادم تا ببینم کسی شبها گشنه می خوابد یا نه.

  • SABA
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 15:22:57
    پاسخ
    0 1

    اگر جای رئیس جمهور فعلی بودم خودم رو بازنشست می کردم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 15:31:12
    پاسخ
    0 0

    بر روی کشورهای دنیا مطالعات بیشتری انجام می دادم تا تعداد دوستان را به اندازه انگشتان دو دست افزایش دهم.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 15:34:48
    پاسخ
    0 2

    نام مفسدین اقتصادی را افشا می کردم.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 15:36:30
    پاسخ
    1 0

    من اولین وزارت خانه را اموزش وپرورش قرار میدادم و یک اصلاحات عمیق در ان ایجاد میکردم و ازنظر فضای اموزشی امکانات و حقوق فرهنگیان تسهیل ادامه تحصیل انهاو... توجه میکردم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 15:38:24
    پاسخ
    0 0

    به راه سازی در همه روستا های بزرگ و میراث فرهنگی وجذب توریسم توجه جدی داشتم(توس بسیار محرومه)

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 15:43:32
    پاسخ
    0 0

    به اين شعر سعدي اهتمام عملي داشتم وسعي ميكردم در اداره امور داخلي وخارجي در نظر داشته باشم تا مبادا روز موعود جواب قانع كننده اي نداشته باشم ،وآن اينكه :رياست به دست كساني خطاست /كه از دستشان دستها بر خداست.

  • جواد
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 15:55:32
    پاسخ
    0 1

    اصلادوست ندارم جاي رئيس جمهورباشم.جاي خودم عاليه..............

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 15:59:27
    پاسخ
    0 1

    خواسته های آن 40-30 میلیون نفری که برایم نامه داده ا ند عملی می کردم.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 16:02:40
    پاسخ
    0 0

    سفرهای استانی را هفتگی انجام می دادم.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 16:06:32
    پاسخ
    0 0

    اول از همه جرات پیدا میکردم که به همه اشتباهاتم اعتراف کنم و اینقدر پول مردم رو حیف ومیل نمیکردم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 16:10:10
    پاسخ
    1 0

    پژو 504 را نمی فروختم.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 16:23:02
    پاسخ
    0 0

    ضرفیت دوره دکترای دانشگاه ها را ده ها برابر می کردم تا همه متقاضیان به این درجه تحصیلی نایل شوند.

  • احمد
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 16:29:09
    پاسخ
    0 0

    اگرجای رییس جمهور بودم شبها سری به پارکها وزیر پلها میزدم تا آمار کارتن خوابهارا خودم بگیرم وبفکر چاره براشون باشم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 16:39:54
    پاسخ
    0 0

    از مردم معذرت می خواستم برای وعده هایی که هرگز به آنها عمل نکردم. مثل شعارهایی که درباره مفاسد اقتصادی می دادند...

  • یاور ایران
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 16:44:20
    پاسخ
    0 0

    اگه من جای اون بودم مکتب ایرانی رو بیشتر پرو بال می دادم و تا می تونستم از جناب آقای مشایی حمایت می کردم .

  • فرامرز
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 17:06:25
    پاسخ
    1 0

    اگه من جای ایشون بودم کاری میکردم که دنیا به ایران و ایرانی افتخار کنه و از درآمد توریست ماهیانه به هرنفر بالای 500 هزار تومان برسه ونفت و در آمد های دیگه رو سرمایه گذاری و خرج آبادانی کشور ومردم میکردم تامردم کل دنیا آرزوی گرفتن ویزا به ایران رو داشته باشن .ضمنا خیلی راحت هست وبه امید آن روز

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 17:16:55
    پاسخ
    0 0

    اگه من رئيس جمهور بودم به مدرك دكترايي كه با هزاران خون دل و مشقت و زجر فراوان بدست اومده نمي گفتم كاغذ پاره

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 17:21:58
    پاسخ
    0 0

    اگ من رئيس جمهور بودم اول جلوي جعل مدرك و اختلاسهاي دوره رئيس جمهوري خودم رو مي گرفتم و بعد مي رفتم سراغ جعل مدرك و اختلاسهاي دوره هاي قبل از خودم

  • سعید
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 17:21:59
    پاسخ
    1 0

    بی خیال مدیریت جهان می شدم و سفر به آمریکا و نامه نوشتن به سران دنیا ! در این چند مدت باقی مانده کم سر به سر دنیا می گذاشتم ، می رفتم و آروم و بی صدا مشکلات مردم را حل می کردم ، تکلیف سه هزار میلیارد رو روشن می کردم و .....

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 17:34:01
    پاسخ
    1 0

    اگر جاي ايشان بودم ابتدا كشور را درست مي كردم وبعد سراغ مديريت جهان مي رفتم تا اگر خارجيان پرسيدند شمايي كه ادعاي مديريت جهان را داري چگونه است كه بزرگترين اختلاس ايران در دولت خودت و با پشتوانه بعضي از اعضاي دولت خودت رخ داده و اجازه برخورد را نمي دهي بتوانم يك جواب درست بدهم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 17:40:03
    پاسخ
    0 0

    از مردم بخاطر عدم توانایی در تحقق وعده های انتخاباتی عذرخواهی و استعفا می دادم

  • نیما
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 17:52:58
    پاسخ
    0 0

    سعی میکردم با عمل (نه با حرف) ریشه "دروغ" ، "رانت خواری" و "چاپلوسی" رو از ته قطع کنم !!!

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 18:05:23
    پاسخ
    1 0

    به احترام ملت و رهبری و خون شهدا فورا استعفا میدادم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 18:05:28
    پاسخ
    1 1

    به احترام ملت و رهبری و خون شهدا فورا استعفا میدادم

  • مهران
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 18:31:05
    پاسخ
    1 0

    آقا اجازه؟! از خجالت آب میشدم میرفتم تو زمین.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 18:39:30
    پاسخ
    1 0

    بیشتر به ملت ایران فکر میکردم تا مردم و کشورهای دیگه و مدیریت جهان

  • رضا
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 18:42:15
    پاسخ
    0 0

    به جای اینکه شعار دریافت غرامت از دول متفق بخاطر جنگ جهانی اول و دوم را بدهم به فکری به حال دریافت غرامت جنگ 8 ساله میکردم

  • پارسا
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 18:53:16
    پاسخ
    1 0

    من اگرجای رئیس جمهوربودم دست ازتهدید دنیابرمی داشتم باکشورهای تاثیرگذاردنیا رابطه حسنه برقرارمی کردم واینهمه درسفرهای انتخاباتی تشنج آفرینی نمی کردم وهمه دنیاراعلیه کشورخودم متحدنمی کردم

  • رضا
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 18:53:33
    پاسخ
    0 0

    به جای اینکه با دستکاری آمارها و عدم اجازه دسترسی به آمارها توسط مردم و دادن شعارهای تو خالی عوام فریبی کنم حقایق اقتصاد مرده ایران را که فقط به کمک دستگاه زنده مانده را به مردم میگفتم و عذر خواهی میکردم.بجای اینکه با قرار دادن سربازان و بانوان خانه دار به عنوان شاغل نرخ بیکاری را کم نشان دهم کاری برای رونق اقتصادی این مملکت انجام میدادم.

  • رضا
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 18:59:36
    پاسخ
    1 0

    آقای احمدی نژاد همین چند روز پیش بود که قطر به عنوان سوت مند ترین کشور جهان شناخته شد فقط به خاطر منابعی که در پارس جنوبی با ما مشترک است.فقط به خاطر کسانی که بجای ادعا واقعا مدیریت کردند.شاید بگید که قطر جمعیتش 8/1 ما هست ولی آیا قطر کشاورزی و خاک و حاصلخیز ایران را دارد ؟آیا قطر مناطق خوش آب و هوای ایران را دارد برای جذب توریست.آیا قطر میراث فرهنگی و آثار باستانی ما را دارا هست؟آیا قطر میتواند از طریق ترانزیت مانند ایران درآمد کسب کند؟پس چرا ما چنینیم و آنها چنان؟

  • رضا
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 19:08:25
    پاسخ
    1 0

    به جای اینکه بعد از این همه اشتباه درباره روسیه و دادن مبالغ هنگفتی که با آن میتوان 4 نیروگاه هسته ای را با مدرن ترین تکنولوژی احداث کرد ولی هم اکنون نیروگاهی که نرم تاسیس آن 4 ساله میباشد بعد از 16 سال هنوز به طور کامل راه نیافتاده آن هم با تکنولوژی ناایمن 10 سال پیش روسیه.بخواهم دوباره این اشتباه را تکرار کنم.درب نیروگاه و غنی سازی را میبستم .روابطم را با دنیا عادی میکردم.درب کشورم را بر رو ی توریست و سرمایه گذاری خارجی باز میکردم.رونق و رفاه به کشور میاوردم.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 19:13:42
    پاسخ
    0 0

    حس قیومیت برای ایران و ایرانی را کنار می گذاشتم و کار را به خود مردم واگذار می کردم و خودم کنار می ایستادم نگاه می کردم

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 19:31:05
    پاسخ
    0 2

    اگر می شد برای بار سوم رئیس جمهور می شدم تا کارهای باقیمانده را سروسامان دهم.

  • فرشاد
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 19:37:01
    پاسخ
    0 0

    اگه من رييس جمهور بودم قبل از اين كه يه حرفي بزنم چند ثانيه فكر مي كردم

  • مهدی
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 19:51:36
    پاسخ
    0 0

    من نمی توانم خودم را جزو یکی از با اخلاق ترین مردان تاریخ سیاست ایران قرار دهم. ...

  • حسين سعيدي
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 20:03:09
    پاسخ
    2 0

    كاري ميكردم اعتبار ازدست رفته ايراني بهش برگرده

  • حسين سعيدي
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 20:03:46
    پاسخ
    1 0

    كاري ميكردم اعتبار ازدست رفته ايراني بهش برگرده

  • محمد
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 20:17:18
    پاسخ
    0 0

    به صورت عملی نشان ميدادم که مقلد امام خامنه ای هستم و مشائی و دار و دسته او را از دولت اخراج می کردم

  • علی
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 20:54:15
    پاسخ
    1 0

    تا میتونستم وعــــــــده میدادم !!!

  • سالار
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 21:06:04
    پاسخ
    0 0

    به اندازه یک هزارم حرفهایی که زدم عمل میکردم به قول شاعر دو صد گفته چون نیم کردار نیست.وبه عمل کار براید به سخنرانی(سخندانی)نیست.

  • حسین
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 21:15:02
    پاسخ
    0 2

    من با تمام قوا و با الگو گرفن از دکتر احمدی نژاد کارها را اداره میکردم. از این بهتر مدیریت فقط امام زمان میتواند انجام دهد

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 21:28:34
    پاسخ
    0 0

    ناگه نِگه به مُحسبِ مستم اوفتاد لب تر نکرده جام می از دستم اوفتاد گفتم ز راه فسق گریزم به کوی زهد لیکن گذر به کوچه بن‌بستم اوفتاد ای بحر علم غوطه زدم در تو سال‌ها و آخر کفی ز موجِ تو در دستم اوفتاد مُردم هزار بار به طوفان لُجّه‌ات تا مرده ماهی‌‌ای، ز تو در شستم اوفتاد از بس جوابِ نیست شنیدم «سنا» ز تو آتش ز نیستیِ تو در هستم اوفتاد

  • منصور نوین
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 21:41:04
    پاسخ
    0 0

    اگر جای آقای رییس جمهور بودم اول از همه مشایی را اخراج می کردم، و سپس کار هایی را که دوستان در نظر هایشان گفته اند انجام می دادم.

  • آبی
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 21:44:07
    پاسخ
    0 0

    اگر من بودم نمی آمدم عزت کشورم رو خراب کنم و 2 نفر جاسوس آمریکایی رو که جرمشون هم توی دادگاه ثابت شده راحت آزاد کنم! از حزب الله یاد میگرفتین چند اسیرشون رو از اسرائیل گرفتن در عوض جنازه تحویل دادن! چطور غیرتتون قبول میکنه زنان و مردان بیگناه توی زندانهای آمریکا شکنجه بشن اونوقت شما دلتون برای خارجی ها بسوزه و براشون رافت نشون بدین واقعا جای تاسفه! لااقل مبلغ وثیق رو به اندازه مبلغ اختلاس شده تعیین میکردین تا جبران بشه !!

  • امیر
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 22:18:22
    پاسخ
    1 0

    مشایی را بر می داشتم

  • پرویز ملكي ورنامخواستي
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 22:27:32
    پاسخ
    2 0

    هشت روز هفته را تعطيل اعلام مي كردم.

  • صادق
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 22:36:35
    پاسخ
    0 0

    هيچ موقع دوست ندارم جاي رئيس جمهور باشم چونكه اگر در رسانه ملي دروغ بگوييم انگار به 70 ميليوني دروغ گفته ام كه شامل بسياري موارد مي باشد كه آقاي رئيس جمهور به مردم ما دروغ گفته است نظير مبارزه با مفاسد اقتصادي و به جاي گير دادن به اقتصاد جهاني اول به فكر اقتصاد كشور خودم ميافتادم نظير تورم و.... بهتر گزينه براي رئيس جمهور استعفا مي باشد

  • رضا
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 22:37:46
    پاسخ
    1 0

    سعي مي کردم از مسئولين کشور ژاپن ياد بگيرم و بدانم که قبول مسئوليت بسيار سهت تر از استعفا دادن و عذر خواهي کردن به هنگام خطا کردن است.پس تا اين يک کم ابرو هم نرفته استعفا بده و برو.

  • بدون نام
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 23:28:32
    پاسخ
    1 1

    میذاشتم مردم راحت زندگی شونو بکنن و اینقدر بهشون فشار و شک وارد نمیکردم.

  • ایران زمین
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 23:34:46
    پاسخ
    0 0

    نخست از منطق خود بی منطقی سفسطه را طرد میکردم و چون مولایم علی سخن حق را می پذیرفتم هرجند بر علیه من بود

  • ن-ب
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 23:48:17
    پاسخ
    1 0

    انجام تکلیف الهی بدون کم وکاست

  • بينوا
    یکشنبه 3 مهر 1390 - 23:54:29
    پاسخ
    0 0

    سلام .به فكراشتغال واقعي وتبديل نيروهاي خريدخدمت به رسمي يارسمي به خريدخدمت(يكسان سازي).امنيت شغلي جلوگيري ازخروج پولهاي مملكت به خارج (ارتقامعيشت مردم).جلوگيري ازباندهاي خونخواراختلاسگران .مجازات خاطيان بجاي زندان آويزان كردن آنان بصورت سرپاييني درملاعام بمدت چندروز.قطع دست دزدان.

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 00:06:58
    پاسخ
    1 1

    اون خودش میدونه چیکار داره میکنه فقط نمیدونه که نتیجه اش چیه

  • فدایی ولایت
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 00:25:01
    پاسخ
    1 0

    اگربه جای رییس جمهورایران بودم یک یاحسین میگفتم واینقدردولت ایران رادرمعرض اتهام قرارنمی دادم وتابع محض ولایت میشدم

  • فدایی ولایت
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 00:27:48
    پاسخ
    1 0

    اگربه جای رییس جمهورایران بودم یک یاحسین میگفتم واینقدردولت ایران رادرمعرض اتهام قرارنمی دادم وتابع محض ولایت میشدم

  • همایون
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 00:36:26
    پاسخ
    1 0

    به سومالیایی های ایران رسیدگی میکردم و اقتصاد اقتصاد اقتصاد درست میکردم چون هر خوبی و شری از این اقتصاده

  • گفتگوی تمدنها
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 01:11:58
    پاسخ
    0 2

    افشای موانع موجود در اختیارات رئیس جمهور - اصلاح قانون کار - اعمال سیاستهای اقتصاد باز - ارتباط دوستانه با غرب - اصلاح یا توقف هدفمندی - نظارت بر دستگاههای کوچک دولتی - جلوگیری از تفکیک جنسیتی - عذرخواهی از دولتهای قبل بالاخص محمد خاتمی - واقع بینی - و بیخیال شدن مدیریت جهانی و حذف تعرفه واردات خودرو و مبارزه با انحصار و رانت خواری اقتصادی بطور عملی نه شعاری

  • قاضی شارع
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 01:47:34
    پاسخ
    0 1

    محکم برای برگزاری انتخابات دور بعد ریاست جمهوری در وزارت کشور برنامه ریزی میکردم.فکر کنم یه 8 سالی دیگه دست خودمونیها باشه بد نیست.

  • مهدی
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 02:22:52
    پاسخ
    0 0

    من افشا گری می کردم

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 03:02:47
    پاسخ
    0 1

    از مشایی دفاع می کردم و جریانهای واقعی انحرافی را به مردم معرفی می کردم تا آبروشون بره. علاوه بر این مشایی را به مردم معرفی می کردم تا مردم بفهمند که چه جور آدمیه و همه ی اخبار منتشر شده درباره اش کذب است.

  • هموطن
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 04:30:47
    پاسخ
    0 0

    انتقاد پذیر تر میبودم - به مصالح مردم بیشتر اهمیت میدادم- از مردم واقعا" در عملکرد دولت وقت نظرخواهی میکردم و اشتباهات را میپذیرفتم و سعی در جبرانشان داشتم- وعده ای که برای ایجاد اشتغال دادم رو در حدی که ممکن بود عملی میکردم کشاورزی رو احیاء میکردم اگر هم میدیدم راه برای پیاده کردن برنامه هام نیست با احترام به رای مردم و گفتن دلایل استعفا میکردم تا نام نیک ام باقی بماند.

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 05:04:45
    پاسخ
    1 0

    توجه جدی به اموزش وپروزش که زیربنایی ترین ارگان دولت است

  • كريم خادمي
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 07:14:39
    پاسخ
    0 0

    بنام خده . مطمنا هيچكس جاي احمدي نزاد را نميتواند در دل دل ما بگيرد تا در اينده همه يگويند فقط او بود كه در شبانه روز سه ساعت ميخوابيد وتمام مدت زندگي نوكر مردم بود.

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 07:40:45
    پاسخ
    0 0

    يك روز روبدون محافظ از صبح تا شب از وسائط نقليه عمومي استفاده ميكردم ودر شهر به گشت وگذار ميپرداختم ! آخر شب هم يه سري به پارك خزانه ميزدم!

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 07:41:32
    پاسخ
    0 0

    بخاطر وعده هایی که دادم و عمل نکردم سریعا" استعفا میدادم

  • ایرانی
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 08:03:12
    پاسخ
    0 0

    اگر جای او بودم به خاطر عدم تحقق وعده ها ، بزرگترین اختلاس تاریخ ایران و ... از مردم ایران عذر خواهی میکردم و استعفا میدادم

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 08:08:54
    پاسخ
    1 0

    حداقل یه کلاس زبان میرفتم تا وقتی میخواستم با یه خارجی صحبت کنم مترجم نخواهم. ضمنا کمی هم به اون دنیام فکر میکردم.

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 08:10:23
    پاسخ
    1 0

    رسماً طرح الحاق ایران را به یکی از استانهای، کشور چین را به مجلس پیشنهاد می دادم

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 08:22:44
    پاسخ
    0 0

    سرسختانه به معرفي پشت پرده مفاسد اقتصادي و سياسي مطابق اوايل رياست جمهوري مي پرداختم . كشور ما قبل از هر چيز نيازمند شفاف سازي و جلب اعتماد عمومي است . تا زماني كه اين اتفاق نيفتد پيشرفتي نخواهيم داشت .

  • سانیار
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 08:40:21
    پاسخ
    0 0

    از همه تهمتهای که به دیگران زدم احساس خجالتی می کردم در صورتی که درهیچ زمانی اینقدر در ایران فساد مالی و اخلاقی ندیده بودم آخر قرار بود این دولت امام زمان باشد"استغفرالله" آقای مدیر خبر آنلاین تورا به خدا اگر جز این درد دلها است و من اشتباه می کنم شما بهترش را بگویید.

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 08:40:34
    پاسخ
    0 0

    اگر جای ایشان بودم به حرف همه دلسوزان نظام مخصوصا رهبر گوش میکردم و افرادی امثال بقایی و مشایی را برکنار میکردم تاجلوی سر منشا تمام انحرافها و اختلاسها و بریز و بپاش از بیت المال گرفته بشه و لا اقل بشه گفت ذره ای توانایی مدیریت داخلی دارم مدیریت جهانی پیشکش

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 08:46:11
    پاسخ
    2 0

    کلاه خودم را قاضي مي کردم. که آيا در اين شش سال لياقت اين پست و اين ملت را داشته ام يا نه؟.

  • مهدي
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 08:54:35
    پاسخ
    0 0

    در صذذ رفع مشكات مردم خودمان بخصوص جوانان برميامدم ثانيا" وضعيت نفت وقراردادهاي نفتي وبخصوص عسلويه را به حالت اول درمي آوردم ودست از اين همه لجاجت وخودخواهي برميداشتم ثالثا" مشايي را از صفحه كشورم محو ميكردم ...

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 08:59:25
    پاسخ
    0 0

    من اگر جاي رئيس جمهور بودم ابتدا طرح هدفمند كردن يارانه ها را كه شكست خورده ومردم را به خاك سياه نشانده متوقف مي كردم وبابت وعده هاي توخالي كه به مردم دادم عذرخواهي ميكردم و درآخر خيلي محترمانه استعفا مي دادم

  • امیر علی
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 09:00:00
    پاسخ
    0 0

    اول عدالت را از هیئت دولت شروع میکردم که اینقدر تفاوت فاحش بین مزایا و اضافه کار وزارت خانه ها نباشد

  • مهران
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 09:03:20
    پاسخ
    0 0

    با خودم خلوت میکردم، و به این فکر می کردم که چی شد که با روزهای اول فاصله گرفتم.

  • خواننده
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 09:09:04
    پاسخ
    0 0

    خودم رو 10 دقیقه بدون محافظ و بادیگارد و بادمجون دور قابچین ، بین مردم رها میکردم تا ببینم مردم چقدر به من علاقه دارند ...

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 09:09:50
    پاسخ
    0 0

    اگر جاي رئيس جمهور بودم ادعاي پاكترين دولت را نميكردم و همچنين ادعاي نداشتن كسي كه به نان شب محتاج باشد اول سري به دفتر خودم و وزارتخانه (براي ادعاي اول) و پاركها و زير پلها (براي ادعاي دوم )ميزدم و بعد چنين ادعاهايي ميكردم

  • یک ایرانی
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 09:11:34
    پاسخ
    0 0

    چشمهایم را رو به واقعیت باز می کردم . واقعیت امروز ایران . رنج و فقر مردم را می دیدم . سرمایه های ملی و درامدهای ملی را برای خود مردم ایران خرج می کردم.

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 09:13:43
    پاسخ
    0 0

    من دوست ندارم جای شما باشم ؛ چون نه جای مناسبی دارید ، نه جایگاهی و نه حتی حق چنین جایگاهی را!

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 09:16:59
    پاسخ
    0 0

    مدیریت جهانی را می گذاشتم کنار،و به دنبال راه حل های اساسی کشور خویش می گشتم...ملت با اشک و آه به آینده چشم دوخته اند

  • منصور
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 09:29:24
    پاسخ
    0 0

    نمبتوانستم به این خوبی که ایشان عمل کرده است عمل کنم و در مقابل توطئه بزرگی که با همه امکانات علیهم شکل گرفته بود تاکنون سرنگون شده و مملکت به وضع بچاپ بچاپ سابق برگشته بود

  • مریم
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 09:36:10
    پاسخ
    0 1

    تمام نطرات خواهران و برادران عزیزم گواه بر نارضایتی این نمایندگان ملت از رییس جمهور است چه بسا که هیچ تقدیری نیست و همه بی تر و بدور از ریا واقعیت را نوشته اند کاش در این برهه زمان که همه ناراضی و مخالف و داد از نهاد همه از این همه بیکاری و گرانی و بی عدالتی برآمده رهبری عزیز فکروچاره ای کنند که صد البته نیز امام عزیز از همه اینها خبر دارد و فعلا صبر کرده است ولی ای کاش این صبر را کنار بگذارند.

  • محمد م
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 09:36:27
    پاسخ
    1 1

    من اگر جای شما بودم به دلیل نداشتن هیچ گونه تخصصی استعفای خودم رو میدادم و از مردم عذر خواهی میکردم و می رفتم کنار . در ضمن آقای محترم اول بیا مملکت خودمون رو درست کن تا 1 الگو داشته باشی بگی می خوای مدیریت دنیا رو در دست بگیری میخواهی چیکارش کنی آخه مملکت خودمون داره توی فقر، فساد، بی دینی ، بی اعتقادی و گرسنگی می پوسه تروخدا بی خیال نباشید به فکر ملتتون باشید

  • احمدی نژاد
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 09:49:18
    پاسخ
    0 2

    رئیس دفترم را برنار می کردم... 2 امریکایی رو ازاد نمی کردم...

  • علی
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 09:56:00
    پاسخ
    2 2

    اگه جای رییس جمهور بودم 10 دقیقه میومدم این سایت واین نظراتو میخوندم

  • دادگر
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 10:00:03
    پاسخ
    0 1

    استعفا می دادم و با کلیه وزرا به خانه های خود میرفتم و از مردم به خاطر عدم مدیریت درست کشور معذرت میخواستم و نسبت به هدر دادن ثروت ملی مردم ایران از آنها طلب بخشش میکردم.

  • علی از امریکا
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 10:03:06
    پاسخ
    0 1

    بجای بگم بگم، یک بار میگفتم

  • ساسان
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 10:18:24
    پاسخ
    1 0

    تورم را منطقی حساب میکردم که الان 200درصد را هم رد کرد

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 10:19:32
    پاسخ
    1 0

    به عنوان تنها کار درست یه رای گیری راجع به قانون اساسی و اختیارات آدمها در اون برگزار می کردم.

  • يك مرد!
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 10:21:06
    پاسخ
    0 1

    خيلي مردونه ميومدم ميگفتم ،‌شرمنده كه اينجوري شد ،‌بلد نبودم كار كنم ،‌الانم استعفا ميدم.

  • حسن دایی جون
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 10:33:51
    پاسخ
    0 3

    آقا ما ... کی باشیم که جای آقا باشیم!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 10:35:48
    پاسخ
    0 1

    قانونمند مي شدم و قانونمندي را گسترش مي دادم.

  • تورج
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 10:44:56
    پاسخ
    0 1

    به جای اینکه به فکرمدیریت جهان باشم اولا پشت تریبون سازمان ملل سعی میکردم مثل تمام روسا دنبال احقاق حق مردمم باشم و شفاف سازی کنم و جلوی تحریم بیشتر و ضعیف شدن مردمم را میگرفتم و دوما مثل یک مرد وقهرمان ملی مانند نخست وزیر ژاپن استعفا میدادم و راه را برای ادم کاربلد دیگری باز میکردم ان موقع مردنم از گناهم میگذشتند

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 10:54:50
    پاسخ
    0 1

    تورم پايين مي آوردم وكليه قيمت با پايتخت با شهرستانهاي استانها يكي ميكردم يعني اگر قيمت مرغ 2900 در تهران در آخرين نقطه جنوبي كشور هم همان مبلغ باشه وقيمت ها را ثابت در طول دوران رياست جمهوري ام نگه مي داشتم كه هرسال قيمت بالا نرودمثلا در 84 قيمت مرغ 1000تومان است در سال 90 قيمتمرغ همان 1000 تومان باشد نه افزايش قيمت داشته باشيم ونه كاهش قيمت وكليه كارمنداي كه شاغل هستند وسابقه كارشان از 2سال بيشتر است رسمي مي كردم

  • زهتابي
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 10:56:00
    پاسخ
    1 0

    كيف مي كردم.

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 11:02:59
    پاسخ
    0 1

    افزایش حقوق کارمندان متناسب با نرخ تورم و مبارزه عملی با اختلاس اقتصادی

  • amirkhan
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 11:11:00
    پاسخ
    0 0

    BE IN COMMENTHA NAZAR MIKARDAM NA BA ESTEGHFAR AZ KHODAVAND VA POUZESH AZ MARDOM ESTEFA MIDADAM

  • hosseyn
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 11:20:20
    پاسخ
    0 1

    agar jaye shoma boodam negahi be in hame faghr va fahsha mikardam va fesad atrafianam mikardam va estefa midadam

  • وطن
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 11:26:49
    پاسخ
    1 0

    7 میلیون دارم وام میگیرم ماهی 173000 تومان پدرم و بانک ملی درآورده .... اونوقت راحت راحت اختلاس....ما خاک پاک این وطنیم . نه رئیس جمهور

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 11:31:44
    پاسخ
    0 1

    با عدالت رفتار میکردم

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 11:37:18
    پاسخ
    1 0

    فقط قانون را اجرا می کردم اگرچه به ضرر خود واطرافیانم باشد

  • مهبد
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 11:41:45
    پاسخ
    0 0

    آقا اجازه ! وقتی میدیدم وعده های رو که دادم نمیتونم عمل کنم مثل مسئولان ژاپنی که مسلمون هم نیستن با شهامت از مردم و مقام معظم رهبری عذرخواهی می کردم و استعفا میدادم و از خیلی ها بابت تهمت هایی که در هیچ دادگاهی ثابت نشد و در غیاب اونها گفتم در حالی که خودشون اونجا نبودن که بتونن از خودشون دفاع کنن حلالیت میطلبیدم !!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 12:02:45
    پاسخ
    3 1

    از خجالت این مردم، می مردم

  • عاشق معبود یکتا
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 12:04:33
    پاسخ
    2 1

    استعفا می دادم ولی قبلش حقایق رو به مردم می گفتم

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 12:09:31
    پاسخ
    2 0

    به هر راه وروشی که می توانستم تعداد کشورهای دوست را افزایش می دادم تا هنگام سخنرانیم در سازمان ملل، دوربینها صندلیهای خالی کمتری را نشان دهند.

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 12:15:13
    پاسخ
    3 0

    به تمام اعضا کابینه ام مدرک دکترا اعطا می کردم.

  • مهدی
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 12:18:34
    پاسخ
    3 0

    حداقل نجات دریاچه ارومیه در پرونده خود ثبت می کردم تا شروع خوبی باشه و در تاریخ ایران ثبت گردد.

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 12:22:18
    پاسخ
    7 3

    اگر رییس جمهور میبودم از کوروش کبیر الگو میگرفتم که دنیاشرمنده آن است

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 12:28:36
    پاسخ
    2 0

    خدابه حالت رحم كنه رئيس جمهوركه انقدربدخواه داري آتش جهنم رو چه جوري مي خواي تحمل كني اين همه معتاد ،بيكار ،فقير،ابتذال،البته همش هم تقصير تونيست.درضمن من قلط بكنم جاي رئيس جمهور باشم. اين چه شوريست كه دردور قمر ميبينم /همه آفاق پراز فتنه وشر ميبينم /هيچ رحمي نه برادر به برادر دارد /هيچ شفقت نه پدررابه پسرميبينم/ابلهان را همه شربت زگلاب وقنداست/قوت دانا همه درخون جگر ميبينم/اسب تازين شده مجروح بزير پالان /طوق زرين همه درخون جگر ميبينم .

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 12:31:01
    پاسخ
    2 1

    در دوره های فشرده زبان استاد علی آبادی شرکت می کردم

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 12:38:51
    پاسخ
    4 1

    اگر من رئيس جمهور بودم اول از همه دست خودم رو تو ايرانخودرو بند ميكردم :)

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 12:39:20
    پاسخ
    3 0

    یک روز می آمدم در تلویزیون وضمن اعلام رقم درآمدهای کشور (اعم ازصادرات نفتی، غیر نفتی، اخذ مالیات و...) در دوران تصدی گریم به همه نشان میدادم که چگونه آنها را خرج کردم.

  • علي
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 12:47:08
    پاسخ
    4 0

    ازرئيس جمهورعزيزم مي خواستم پيگيرمسكن مهر77اهوازباشددعاي همي فقيران پشتوانه شماخواهد بود

  • داود
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 13:09:23
    پاسخ
    4 2

    استعفا میدادم و کمی به خودم استراحت میدادم.

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 13:20:00
    پاسخ
    3 0

    قیمت بنرین را حداقل لیتری5000 تومان می کردم تا ضمن زمین گیر کردن اتوموبیل ها و در نتیجه بهبود کیفیت هوا، صرفه جویی بزرگی در هزینه های کشور انجام داده بودم.

  • بدون نام
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 13:28:45
    پاسخ
    2 1

    من اگر جای ایشون بودم به کارهای تولیدی و صنعتی بهای خیلی بیشتری میدادم. و توی انتخاب اطرافیانم خیلی بیشتر دقت میکردم و همچنین همیشه تابع ولایت فقیه بودم.

  • احمد
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 13:31:33
    پاسخ
    2 0

    فرهنگ راستگوئي و اجتناب از دروغ را كه كليد هر پليدي است ترويج مي دادم و به ساير ملتها پيام عملي مي دادم كه ما به ارزشهاي ديني خود و باورهاي انساني ايمان داشته و به ان پايبنديم حتي اگر در صحنه زندگي روزمره خسارتي ببينيم و السلام

  • دارسو
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 17:06:26
    پاسخ
    2 1

    شما را به تفکر سفارش مي کنم که تفکر پدر و مادر خوبي هاست . حضرت علي (ع)

  • فرزاد
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 17:30:46
    پاسخ
    7 2

    عکسها وفیلمهای قبل از انتخابات رو یکبار میدیدم تا یادم بیاد کی بودم و چی شدم.از کجا اومدم وبه کجارسیدم...

  • دانش آموز مکتب علی(ع)
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 17:35:44
    پاسخ
    4 1

    دوست ندارم جای او باشم چرا که اجرای عدالت فقط وفقط کار ائمه معصومین (ع) است وهیچ احدی نمی تواند دولتی مانند حضرت علی داشته باشد .آن حضرت در ابتدای خلافتش فرمود اگر از بیت المال کابین زنانتان کرده باشید باز پس میگیرم وزمانی که ولید بن عقبه مست در محراب مسجد کوفه به نماز ایستاد هیچکس جز حضرت علی جرئت اعتراض واجرای حد در مورد او نداشت .آقای رئیس آیا شده به خاطر حفظ اسلام وحقوق مردم و بیت المال از منافع اطرافیان یا مصلحت دست بردارید؟؟؟

  • علیرضا
    سه شنبه 19 مهر 1390 - 02:10:47
    پاسخ
    1 2

    خیلی بد بو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

  • ستایس
    چهارشنبه 20 مهر 1390 - 18:18:19
    پاسخ
    1 2

    استعفا می دادم

  • مهدی
    سه شنبه 3 آبان 1390 - 12:13:39
    پاسخ
    0 2

    چند سا له هست که زندگی ما شده مثل یک برزخ انگار راه فراری نیز از ان نیست دل مون خوش بود بعد از هفده هجده سال درس خوندن جای مشغول مشیم و یک زندگی متوسطی رو پیدا میکنیم ولی هر جا رفتم دیدیم که یک لشگربیکاری نیز به دنبال ما برای ازمون و مصا حبه استخدام به دنبال ماست من واقعا برام سوال هست که چرا شرایط استخدامی در ایران اینقدر سخت هست متا سفانه این شرایط برای خیلی از افراد دیگر نیزبه همین صورت است برای بعضی از مسئولین هم این موضوع دگه طبیعی شده وروزها وماه وساله ها گذشت ولی جزء صحبت وشعار و بازی با امار و ارقام حرکت عملی ازایشان ندیدیم شایان ذکراست پتا نسیل انسانی که در ایران است وهمان افراد جوان کشور هسستند اگر به کار(پایدار) گرفته نشوند وقتی که این گروه به دوران پیری برسند کشور دچار بحران شا

  • بدون نام
    دوشنبه 9 آبان 1390 - 19:58:30
    پاسخ
    4 0

    حقیقت ها رو بیان میکردم. یعنی به مردم راستشو میگفتم. حتی اگه به ضررم بود.

  • بدون نام
    سه شنبه 24 آبان 1390 - 15:41:58
    پاسخ
    3 0

    بى كارىىىىىىىىىى!!!!!"

  • شهروندی بیرو ولایت
    چهارشنبه 7 دی 1390 - 22:31:31
    پاسخ
    2 0

    سعی درساختن ایرانی اباد میکردم.رضایت مردم راهم جلب مینمودم.

  • محمد
    یکشنبه 25 دی 1390 - 22:07:46
    پاسخ
    1 0

    سلام.جای رئیس جمهور یه کشور بودن کار آسونی نیست اما به نظر من باید بیشتر از نکته نظرات نخبگان استفاده میکردم وبیشتر بهشون بهاء میدادم.بیشتر به قشر عشایر و روستانشین ها میرسیدم.ضمینه اشتغال،مسکن و ازدواج جوانان رو فراهم میکردم.طبعیت از رهبری میکردم.بیشتر بر کار ادارات وسازمانهای دولتی وغیره نظارت میکردم.از بسیج سراسر کشور برای پیشبرد اهداف و از نظرات انهااستفاده میکردم.البته باز هم میگم ریاست کار اسونی نیست و هرکسی شایستگی ریاست رو نداره.انشاالله که هرکسی که رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران میشه حب ریاست نگیرتش وخالصانه برای ملت عزیز ایران خدمت کنه تا همیشه دعای خیر مردم بدرقه راهش باشه.وسلام

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700