علی داداشی در مصاحبه با همشهری سرنخ از ناگفته ها درباره اینکه چرا قاتل را نبخشیدند، می گوید:

آیا در بین اعضای خانواده، کسی بود که نظرش چیزی جز قصاص باشد.

نه. البته در اینجا باید به یک نکته مهم اشاره کنم. من و اعضای خانواده‌ام تنها مدعیان این پرونده نیستیم. ما تنها بخشی از هزاران نفر بودیم که خواهان قصاص قاتل بودیم. برای من هیچ اهمیتی نداشت که او زنده می ماند یا حکمش اجرا می شد، چون حتی با قصاصش هم، برادر من زنده نمی‌شد. من فقط خواسته مردم را اجرا کردم.

*چطور شما از خواسته مردم باخبر شدید؟

من هر وقت از خیابانی عبور می‌کردم و مردم مرا می‌دیدند، می‌گفتند که نباید قاتل روح‌الله را ببخشیم. همه آنها ماجرای این جنایت هولناک را دنبال کرده‌اند و در جریان جزئیات آن بودند و برای همین همیشه می گفتند که علیرضا، یک قهرمان و سرمایه یک مملکت را به قتل رساند و باید برای درس عبرت هم که شده به مجازات عملش برسد.

*دلیل شما و اعضای خانواده‌تان برای قصاص چه بود؟

علیرضا نه فقط برادرم را که همه خانواده‌ام را کشت. خواهر‌های من بعد از جنایت حال و روز بدی دارند و تنها زمانی که می‌توانند داغ روح‌الله را فراموش کنند، زمانی است که قرص‌های مسکن مصرف می‌کنند تا بتواند بخوابند. آنها هنوز مرگ برادرم را باور ندارند. نه روزشان معلوم است و نه شبشان . چون زندگی برایشان بدون برادرم معنا ندارد. قصاص یک جوان دردی را از اندوه بزرگ ما دوا نمی کند.ما با قصاص هیچ کس خوشحال نمی شویم حتی قاتل برادرم اما اگر حکم اجرا نشود و این مراحل قانونی طی نشود، آن وقت ممکن است این مسئله تبعات منفی به دنبال داشته باشد. شما از من پرسیدید دلایل تان برای قصاص چیست؟ من هم این دلایل را می‌گویم و خود مردم باید قضاوت کنند که دلایل من منطقی است یا خیر! یکی از همدستان قاتل برادرم، 2 سال قبل دست به سرقت مسلحانه زد. اگر آن سال شکات پرونده او را نمی‌بخشیدند، ‌او شب حادثه همراه قاتل برادرم نمی‌بود و بی‌شک این جنایت رخ نمی‌داد. این نشان می‌دهد که اینگونه مجرمان هیچ وقت از رضایت شکات درس عبرت نمی‌گیرند وگرنه الان همدست برادرم به اتهام مشارکت در نزاع منجر به قتل، پشت میله‌های زندان نبود. الان اگر قاتل برادرم بخشیده شود، به نظرتان فردا که آزاد شد ممکن نیست مرتکب جرمی بزرگتر شود؟ اصلاً چه کسی می‌تواند تضمین کند که این اتفاق نمی‌افتد؟

علیرضا (قاتل)، هیچ وقت از شما درخواست بخشش نکرد؟

در تمام این دو ماهی که او و همدستشانش بازداشت شدند، حتی یک بار هم ابراز پشیمانی و طلب بخشش نکردند. یک زمانی دعوا رخ می‌دهد و یکی توی گوش شخصی سیلی می‌زند و بعد صد بار از او معذرت‌خواهی می‌کند. اما آنها در دادگاه ابراز پشیمانی نکردند و به راحتی جزئیات ماجرا را تعریف کردند. ماجرایی که یک ملت را دغدار کرد. برای همین بخشش قاتل برادرم به نظر من و اعضای خانواده‌ام کار درستی نبود.

آیا برای بخشش قاتل با خانواده‌تان جلسه‌ای هم گذاشتید؟

شاید باورتان نشود اما از بعد از محاکمه قاتل برادرم در دادگاه خانواده‌ام با من ارتباطشان را قطع کردند تا نکند یک زمانی من از آنها درخواست کنم که قاتل روح‌الله را ببخشند. خیلی‌ها ماجرای اصلی این جنایت را نمی‌دانند، قاتلان در دو مرحله به روح‌الله حمله کردند اینهایی که می‌گویم طبق اعترافات متهم و حقایقی است که در صحنه جنایت دیده شد اما هرگز به گوش مردم نرسید. وقتی رو‌‌ح‌الله بعد از اصابت چاقو به گلویش، روی زمین زانو زد و داشت می‌افتاد. آنها از هم به او حمله کردند. در برگه پزشکی قانونی نوشته شده که اثرات مشت و لگد روی سر و صورت رو‌ح‌الله دیده شده. این یعنی به برادرم ناجوانمردانه حمله شده بود. قاتل برادرم بعد از اینکه از ماجرای قتل باخبر شده بود به جای اینکه خودش را معرفی کند، نقش فرار طرح کرده و می‌خواسته به خارج از کشور بگریزد و همه اینها نشان می‌دهد که او اصلاً قصد دلجویی و عذر‌خواهی از خانواده ما را نداشت.

گفتید که هر وقت مردم در کوچه خیابان شما را می‌بینند درباره قتل روح‌الله حرف می‌زنند، در بین آنها کسانی هم بودند که از شما بخواهند قاتل را ببخشید.

خیلی کم. می‌گفتند ببخش تا نام برادرت بزرگ شود. اما من به آنها می‌گفتم اگر آنها پس از درگیری و مجروح کردن برادرم در  صحنه می‌ماندند و کمک می‌کردند و او را به بیمارستان می‌رساندند،‌ حتی در صورتی که او در بیمارستان فوت می‌کرد، 80 درصد امکان داشت که قاتل را ببخشیم. چراکه رسم مردانگی این است که اگر کسی به زمین افتاد دیگری، دست از درگیری با او بردارد و بهش کمک کند. اما قاتل برادرم در حق او رسم مردانگی را به جا نیاورد و ما نباید به او رضایت دهیم.

*برای مراسم قصاص، تصمیم و برنامه خاصی داشتید؟

ما اصلاً از قصاص یک نفر خوشحال نمی‌شویم که بخواهیم برایش برنامه‌ریزی کنیم. ما با مشورت با اعضای خانواده‌ام صلاح دانستیم که حتی اجرای حکمم هم بهتر است برعهده پلیس یا مقامات قضایی باشد چراکه هدف ما از اجرای حکم، عبرت گرفتن افراد از این پرونده بود.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 169
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسين US ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    كاش ميبخشيدينش اون هنوز جوان 17 ساله بود.ممكنه هر جواني يه غروري داره و غرور برش داره.اره خيلي سخته داغ كسي رو ديدن.ولي به ما ميگفتن ببخش تا خدا هم ببخشه.شايد اگر من بودم اون رو ميبخشيدم.
    • هم وطن IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
      خوب بزار فکر کنیم مثلا این جوان یاین کار رو از سر غرورش انجام داده اما چرا در سر دادگاه با کمال پررویی تمام جزویات رو بدون کوچکترین اظهار پشیمانی بیان میکنداگه خودتان جای خانوادهداداشی بودین میبخشید.
    • بدون نام IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
      نه ببخشید ها داری دروغ میگی!!!!ببخشن!!!برای چی؟؟یه موجودکثیف یه ملت رو داغدار کرده --ببخشنش!!!!عجب ها---اگرم میبخشیدنش مردم میکشتنش---حقش بود موجودکثیف قاتل
    • پارمیدا IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
      منم باهات موافقم اعدام راهش نبود ازت ممنوم که اینقدر واقع بینی
  • ساسان CA ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    آقا جون تو دعوا حلوا خیر نمی کنن .
    • بی نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
      13 97
      ای ول اینو خوب اومدی روی بدون نام بالای نظرت رو کم کردی.
  • بیتا IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    کار خوبی کردید رضایت ندادید ولی من میگم ای کاش قصاص نمیشد چون بچه بود ولی در عوض تا آخر عمرش تو زندان می موند
  • مسعود IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    آقای داداشی شما در برنامه ماه عسل به تفصیل جزییات قضیه را توضیح دادید سخنی از مشت و لگد و... مطرح نشد. میشود بفرمایید آیا مرحوم روح اله , به علیرضاسیلی زده بود یا نه ؟ اینکه مردم از شما خواسته اند تا قصاص نفس کنید دلیل خوبی نیست . در شان شما نیست ودر شان ملت هم نیست. خیلی راحت و ساده بگید دوست داشتیم اعدامش کنیم و از حقمان استفاده کردیم.یقیناً ضایعه دردناکی بوده و هست اما میشد نام روح اله را بیش از پیش و بیش از الان ماندگار میکردید.
    • بدون نام IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
      شما جای خودتون هستیدنه جای یه خانواده بلکه یه ملت داغدیده--میشه بگیدحکم کسیکه یه بچه خردسال روبی پدرکرده وهمسرشو بی شوهر اونم بخاطره یه دعوای الکی چیه---دل ملت خون شد بااین کار شما خونترش نکن با نظر اشتباه--حقش قصاص بود که به حمدالله شد
  • فاطمه US ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    از خدابرای خانواده داداشی آرزوی صبر دارم.
  • ایرانی CA ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    جرا دروغ می گی ؟؟؟؟؟؟؟؟ قصاص کردی دیگه دروغ نگو
  • هين .... IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    به نظر من هم كار درستي كرديد رضايت نداديد...چرا كه هيچ تظمين براي اصلاح شدن يه قاتل وجود نداره...و بعكس ميتونه به يه الگو بين ديگر دوستان خلافش بشه كه فلاني يكي رو كشت و داره راست راست تو جامعه ميچرخه...هيچ كس راضي به مرگ يه حيون هم نيست چه برسه به يه ادم ولي براي بر قراري امنيت بايد قصاص وجود داشته باشه.
    • بی نام IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      64 7
      به نظرم اصلا نمیشه کلی گفت و بسته به مورد داره، خیلیا هم ناخواسته درگیر این مسئله میشن، نباید فکر کنیم از خودمون دوره. ازون طرف خیلیا هم باید قصاص یا حداقل حبس ابد شن چون برا جامعه وجودشون خطرناکه.
  • بدون نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    56 80
    با بيتا موافقم كاش تا آخر عمرش تو زندان مي موند
  • وحید US ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    105 8
    کسی نمیتونه از خانواده‌ای که عزیزشون کشته شده انتظار داشته باشه قاتل رو ببخشن. اونهایی که میبخشن ابرانسان هستند ولی اونهایی که نمیبخشند رفتارشون به هیچ عنوان غیر طبیعی نیست. رفتار غیر طبیعی از اونهایی دیده شد که جمع شدند پای جنازه‌ی اعدامی و مثل تماشگران مسابقه‌ی گلادیاتورها صوت و کف زدند و شادی کردند در حالیکه همینطور که آقای داداشی گفتند حتی برای خانواده‌ی مقتول هم کشته شدن یک جوان دیگه موضوع شادی آفرینی نمیتونه باشه!
  • بدون نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    89 9
    هموطنان عزیز . من نه با شرع کاری دارم و نه با عرف و.... خدائیش اگه قرار باشه هرکس به قصاص محکوم شد او را ببخشند که سنگ روی سنگ بند نمیشود . یه موقع مثلا" تصادف شده خب قابل گذشت است . ولی وقتی در خیابان به شما حمله میشود و هیچگونه اظهار ندامتی هم نیست آخه چه بخششی . در سال 78 ماشین با من تصادف کرد و دادگاه 40 درصد دیه را تعیین کرد. بخدا بخشیدم . ولی این کارها بخشش ندارد
  • هين .... IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    52 9
    به نظر من هم كار درستي كرديد رضايت نداديد...چرا كه هيچ تظمين براي اصلاح شدن يه قاتل وجود نداره...و بعكس ميتونه به يه الگو بين ديگر دوستان خلافش بشه كه فلاني يكي رو كشت و داره راست راست تو جامعه ميچرخه...هيچ كس راضي به مرگ يه حيون هم نيست چه برسه به يه ادم ولي براي بر قراري امنيت بايد قصاص وجود داشته باشه.
  • بدون نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    62 5
    سلام من جاي شما نبودم ببينم ميبخشيدم يا نه ولي معتقدم هر تصميمي كه گرفتيد بر اساس روحيات شما در ان لحظه بوده به تصميم شما احترام ميذارم و تسليت عرض ميكنم.
  • حسن IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    12 30
    با این تفکر بخشش باید جمع شود تا گناه اتفاق نیفتد. چه تفکری
  • هين .... IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    57 6
    اقاي مسعود عزيز .. شما خودت هم كسي حق روناحق بكنه ازش نميگذري.. چرا كه بايد در مقابل ظالم ايستاد... من خودم يه بار خفت شدم... كيف اداره و موبايلم رو بردن چند تا سيلي هم خوردم... نزديك 10 ماه طول كشيد تا مدارك المثني گرفتم توي شركت هم با هزار جور مشكل مواجه شدم تا جايي كه نزديك بود كارم رو ازدست بدم...اخه چرا؟؟ اگر منم مقاومت ميكردم حتما كشته ميشدم ويعدش خانواده قاتل هم به دنبال رضايت.. و امثال شما بدون هيچ منطقي به دنبال راي مخالف عليه حكم صادره حالا هرچي باشه...
  • بدون نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    85 17
    قاتل بايد قصاص بشه اون الآن17 سالشه قويترين مرد جهان رو به قتل ميرسونه اگه سنش بالاتر بياد ميخواست چيكار بكنه. كارقصاص منصفانه ترين كار بود.
  • هين .... IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    35 1
    اقاي مسعود عزيز .. شما خودت هم كسي حق روناحق بكنه ازش نميگذري.. چرا كه بايد در مقابل ظالم ايستاد... من خودم يه بار خفت شدم... كيف اداره و موبايلم رو بردن چند تا سيلي هم خوردم... نزديك 10 ماه طول كشيد تا مدارك المثني گرفتم توي شركت هم با هزار جور مشكل مواجه شدم تا جايي كه نزديك بود كارم رو ازدست بدم...اخه چرا؟؟ اگر منم مقاومت ميكردم حتما كشته ميشدم ويعدش خانواده قاتل هم به دنبال رضايت.. و امثال شما بدون هيچ منطقي به دنبال راي مخالف عليه حكم صادره حالا هرچي باشه...
  • هين .... IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    17 0
    اقاي مسعود عزيز .. شما خودت هم كسي حق روناحق بكنه ازش نميگذري.. چرا كه بايد در مقابل ظالم ايستاد... من خودم يه بار خفت شدم... كيف اداره و موبايلم رو بردن چند تا سيلي هم خوردم... نزديك 10 ماه طول كشيد تا مدارك المثني گرفتم توي شركت هم با هزار جور مشكل مواجه شدم تا جايي كه نزديك بود كارم رو ازدست بدم...اخه چرا؟؟ اگر منم مقاومت ميكردم حتما كشته ميشدم ويعدش خانواده قاتل هم به دنبال رضايت.. و امثال شما بدون هيچ منطقي به دنبال راي مخالف عليه حكم صادره حالا هرچي باشه...
  • عباس .الف IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    24 59
    جسمش را اون نوجوان نادان کشت و نامش را شما .
  • بدون نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    49 12
    روح مرحوم داداشی و تمام بی گناهان شاد . بسیار کار خوبی کردید که حکم خداوند را اجرا کردید. اخیرا در اجرای حکم خداوند به انحای مختلف بخشش زیاد شده واین یعنی جری تر کردن مجرمین ، انشاءالله این درس عبرتی باشد برای بقیه مجرمین که به راه راست هدایت شوند. خداوند به خانواده داغدار مرحوم داداشی صبر عنایت بفرماید(آمین)
  • بدون نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    33 84
    شاهکار کردی که یک کودک زیر سن قانونی رو دار زدید واقعا هنوز ما در قرون وستا و جهالتهای ان زندگی میکنیم یا در قرن21 و الزامات خاص ان!! خیلی شاهکار کردی و هنوز هم امدی حرف میزنی!!
    • بی نام IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      20 25
      به نظر یه قتل اتفاقی نبوده و قاتل شرور بوده، اما چون سنش کم بوده میشد حبس ابد یا حبس طولانی براش درنظر بگیرن،ولی بدی سیستم ما اینه، یه طرفش اعدامه یه طرفش حبس 2-3 ساله که اصلا منطقی نیس.
  • ترابی IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    22 11
    ای کاش قهرمانان ما هم یاد بگیرند دراتفاقات روزمره که ناخوداگاه می افتد مخصوصا با جوانهایزیر18سال گذشت کنند وباغرور ادامه ندهند که منجر به این فاجعه شود که ما یک قهرمان را ازدست بدهیم ویکی دیگر هم اعدام شود همیشه ادمهایی که میترسند وضعیفند اقدام به قتل میکنند ..درختی که بار می گیرد افتاده تر می شود
  • ترابی IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    16 6
    ای کاش قهرمانان ما هم یاد بگیرند دراتفاقات روزمره که ناخوداگاه می افتد مخصوصا با جوانهایزیر18سال گذشت کنند وباغرور ادامه ندهند که منجر به این فاجعه شود که ما یک قهرمان را ازدست بدهیم ویکی دیگر هم اعدام شود همیشه ادمهایی که میترسند وضعیفند اقدام به قتل میکنند ..درختی که بار می گیرد افتاده تر می شود
  • حمید IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    23 4
    دومگ به خاطر یک تصادف جزیی وادامه فحاشی وتعقیب وگریزی که ازروی غرور وعصببانییت منجر به این فاجعه شد ای کاش یک طرف کوتاه می امد
  • مهبد IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    22 8
    بنظرم بهترین کار ممکن اعدام مجرم بود که انجام شد چون این جنایتکارها و قاتلین اول و آخرشان یکیست و گذشت سرشان نمیشود. همچنان مردم از دست اینگونه افراد که براحتی و برای ارضا نفس معیوبشان دست به قمه و چاقو میشوند آرامش ندارند.. چند روز پیش دو جوان حدود 20ساله با زور قمه, پول و ... مرا زورگیری کردند هرچند گذشت خوبست ولی نه برای اینگونه افراد.
  • بهرام IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    37 29
    اونا داداشی روازترس با چاقو زدن چون با ماشین دنبالشون بوده هرکس دیگه ای هم جای این سه بچه بود از هیکل قوی اون خدا بیامرز می ترسید چرا فقط یکطرفه قضاوت می کنید ایشان هم باید کوتاه می امد نه اینکه دنبال هم بکنند
  • مهران IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    45 56
    اقاي پهلوان...پسر 17 ساله هنگام قصاص التماس ميكرد اينه رسم جوانمردي؟ اصلا شما مردان اهنين مشكل اخلاقي داريد...اون از برادران قرايي اينم از داداش شما...همتون ادعاتون ميشه...گذشت بهترين قصاصه..بنظر من شما اصلا پهلوان نيستيد شماها..پهلوان=جوانمردي و گذشت و بخشش
  • غریبه IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    44 24
    ساکت شید بابا لطفا نظراتتون رو برا خودتون نگه دارید کاش یکی از عزیزان شما هم رو بکشن تا بعد ماهم راجع به قصاص یا بخشش اظهار نظر کنیم مگه شما خدایید که حکم صادر می کنید به شما چه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!1
  • بدون نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    44 12
    کار بسیار درستی کردید که نبخشیدید. همین بخششها موجب افزایش جرم و جنایت در کشور ما شده است. خدا ایشان را بیامرزد
  • بدون نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    32 5
    اصولاً همانطور که بسیاری گفته اند ما ایرانی ها آدم های احساساتی هستیم. در کمتر از ثانیه هایی امثال علیرضا را می بخشیم و قصاص می کنیم. در کسر زمانی با دو رفتار متفاوت هم به علیرضاها حمله و در همان حال از آنها دفاع می کنیم. بجاست که واقعاً کلاه خود را قاضی کنیم. بر اساس قوانین جامعه ای که در آن زندگی می کنیم قصاص قتل عمد - درست یا غلط - اعدام است. وقتی همه ما این قانون را می دانیم آیا منطقی است که بگوییم برای کسی که چاقوکشی کرده و کسی را کشته باید برنامه عفو و بخشش بگذاریم؟
  • Ali IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    52 6
    کسانی که میگیت کاش میبخشیدیتش آیا فکر آینده رو کردن که فردا همین جوون بشه یه گنده لات که ادعای قتل روح الله رو هم داره و این موضوع رو افتخارش کنه و بزنه 100 تای دیگه رو هم چاقو چاقو کنه.به نظر من همچین آدمی که انقدر جانی هست که دلش میات بزنه با قمه یک نفرو بکشه اونم روح الله داداشی رو هیچوقت و هیچوقت اصلاح نمیشه و بهتره از روی زمین پاک بشه از دوستانی هم که ژست حقوق بشری میگیرن خواهش میکنم بیشتر فکر کنن و همینجوری رو 2 تا عکس به اصطلاح مظلومانه قاتل هنگام دستگیری و اعدام حکم خودشونو صادر نکنن.
  • ر.ق IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    67 22
    آشغال کمتر، زندگی بهتر بهترین کار اعدام اون پست فطرت بود
  • حسين IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    42 7
    خوب شد قصاص شد تا درس عبرتي براي اراذل اوباش باشه اگه قرار باشه به همين راحتي ادم بکشن ببخشن ديگه مملکت هرج و مرج ميشه و بازار ادم کشها داغ داغ ميشه
  • علی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    14 26
    برای این اقا متاسفم که چطور نام جهان پهلوان را با تقاص الوده کرد ولی خوب روح الله یدونه بود و دلیل نمیشه تمام خانواده اش همین روحیه رو داشته باشند/یاد اون روزا بخیر که بزرگان فامیل به جای زدن زیر پای متهم میرفتن و به یاد خدا و برای خدا طناب و از گردنش باز میکردن/یادش بخیر ...
  • یاسمن IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    22 6
    فامیل های قاتل بازم اومدن . مگه روح الله جوون نبود ؟ در ضمن 18 سالش بود نه 17 سال . بعدشم ( آقا مسعود ) احسان علی خانی انقدر حرف زد که به کسی مهلت حرف زدن نداد . همه مردم کرج شاهد عینی حرف های علی آقا هستن .
  • یاسمن IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    7 9
    فامیل های قاتل بازم اومدن . مگه روح الله جوون نبود ؟ در ضمن 18 سالش بود نه 17 سال . همه مردم کرج شاهد عینی حرف های علی آقا هستن .
  • یاسمن IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    7 9
    مگه روح الله جوون نبود ؟ در ضمن 18 سالش بود نه 17 سال . همه مردم کرج شاهد عینی حرف های علی آقا هستن .
  • مریم IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    29 11
    برادر ارجمنداقای علی داداشی کار شما بسیار درست بوده ....ای ایهناس شما قضاوت کنید ایا به نظر شما روح الله خدا بیامرز باید ساکت میماند تا 3تا بجه همانند راننده پرادو اورا به بار کتک بگیرند ....یعنی قوی ترین مرد جهان توسط انها ضرب وشتم شود ...شما بودید ساکت میشدید ...کتک میخوردید ...این حق طبق شرع اسلام متعلق به خانواده داداشی است ونه هیچکس ....لطفا هنگام اظهار نظر مواظب باشید ...اعدام کم بود من به عنوان یک فرهنگی اصلا راضی نشدم ...حیف از روح الله
  • بدون نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    31 42
    لذتی که در بخشش است در انتقام نیست.زمان ثابت میکند.
    • محمد IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      6 1
      داداش برعکس گفتیا
  • م. پوربوشهری IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    24 12
    با وجود اینکه مصاحبه مکتوب همه زوایای صحبتهای ایشون رو روشن نمیکنه! اما با این حال از لا به لای همین نوشته ها هم میشه به تلاش اقای علی داداشی برای توجیه اصرار و پافشاریش در قصاص اون قاتل نوجوون پی برد تلاشی که به نظر میاد در اثر عذاب وجدانیه که بعد از قصاص قاتل و شنیدن عکس العمل منفی مردم دچارش شده
  • بدون نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    22 37
    داداشی هم با اعدام اين پسر نزد بسياری مرد، ای کاش می بخشيدی تا هميشه روح الله زنده باشد
  • محمد US ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    44 15
    نه بابا بخشش چیه؟بهترین کار این بود که می سوزوندنش.درس عبرت بزرگتری میشد.واقعا بر اساس خواست مردم تو کوچه خیابون یه بچه 17 ساله را فرستادی بالای دار؟ایران از لحاظ امار اعدام بعد از چین یک و نیم ملیاردی دومه.چه قدر از امار جرم تو ایران کم شده؟من برای کسایی که رفتن و پنجاه دقیقه معلق موندن یک انسان تو ارتفاع چهار پنج متری و دیدن ,متاسفم
  • مهران NL ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    21 7
    حتی اگر شما هم می بخشیدید جوانانی که به عش روح اله پای تلویزیون می نشستند نمی بخشیدند. خدا رو شکر کنید که از حق این همه جوان نگذشتید.
  • حسین عاشق پهلوون داداشی IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    20 13
    حسین آقا اسم منم حسینه اما من بر عکس تو فکر میکنم . روح الله تاج سرمون بود . داداش همه بود . به قرآن از برادرم بیشتر دوستش داشتم . تا روزی که زنده ام عاشق داداش روح الله هستم . اعدام کمش بود اون نامرد .همه مردم شاهدن که علی آقا راست میگه و منطقی میگه. روحت شاد فرزند ایران
  • M12345 IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    12 10
    DOROD BE KHANEVADE DADASHI KE REZAYAT NADADN..
  • دوبله سوبله IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    17 34
    به نظر اعدام نمیکردند بهتر بود .18 سالش بود غرور داشت و تو کلش کلی باد (لذتی که در بخشش است در انتقام نیست)
    • حوریه IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
      23 15
      لطفا اینقدر شعار نده اگه داداش خودتم بود این حرفا رو میزدی؟
  • بدون نام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    28 8
    روح الله داداشی قهرمان و پهلوانی متعلق به ملت ایران بود بنابراین کسی توان بخشش قاتل رو نداشت و اون قاتل با این شرایط قابل بخشیدن نبود
  • M$ M IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    12 2
    BEKHATER EDAM ON OOBASH AZ KHNVADEH DADASHI TASHAKOR MEKONAM..
  • محمد IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    24 17
    من که باور نمیکنم که روح ا... داداشی این قدیسی باشه که شماها میگین...
  • مهدی IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    15 5
    قصاص حقی که خدا معین کرده
  • یک شهروند IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    20 6
    من کلاً با حکم قصاص مخالفم مخصوصاً برای افراد زیر 18سال ولی هیچ وقت دوست ندارم در شرایط خانواده مرحوم داداشی قرار بگیرم . به خانواده آن مرحوم باز هم تسلیت عرض میکنم.
  • علی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    17 7
    کا خوبی کردین
  • امین IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    26 4
    اون قاتل هم مثل همون چند هزار نفری که خیلی راحت برای تماشا رفته بودند بود. محصول همین جامعه و همین خشونتها و همین شرایط بود. کسی که به راحتی به تماشای دار زدن می رود روحیه اش تلطیف نمی شود، بلکه خشن تر می شود. آیا با اعدام این جوانک وحشی تضمینی هست که اون چند هزار نفر عبرت گرفته باشند؟ مگر قبلاً اعدام در ملا عام نداشتیم . پس چرا این قتل اتفاق افتاد؟
  • محسن IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    14 6
    اقا کار درستی کردین
  • رواني IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    9 9
    ساسان ...ايشالله واسه خودت پيش بياد تا بفهمي حلوا يعني چي احمق
  • كارينا IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    13 5
    منم با بيتا موافقم از طرفي آقاي داداشي رو دوست داشتم چون مايه افتخار ايران بود و حيف شد كه رفت از طرفي وقتي چهره اون نوجوان رو ديدم دلم سوخت چون بقول قديمي ها جوان بوده و ناداني كرده ولي بايد تنبيه ميشد ابكاش اعدام نميشد و تاآخر عمر در زندان ميموند از خدا براي شما و خانواده محترمتان آرزو دارم
  • بدون نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    17 3
    هركس بايدنتيجه عملش راببيند.توبه گرگ مرگ است
  • مراد IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    11 1
    همچین قانونی نداریم که همیشه تو زندان می موند یا بخشش با 10 سال حبس و یا اعدام... از خودتون قانون درست نکنید... قانون که از روی احساس نیست
  • ش IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    22 7
    ایکاش اون دو تا علاف بی مصرفی رو هم که همراش بودن اعدام میکردن تا جامعه از شر چنین انگلهایی پاک بشه !
  • بدون نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    27 22
    جناب آقاى علی داداشی حكم مردم قصاص نيست
  • گرگان IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    16 14
    حرف مفت زدي حسين آقا اعدام بهترين گزينه و يك مجازات عمل قاتل است. بخشش كيلوئي چند بايد با تبر قطعه قطعه اش مي كردند. خداوند به خانواده مرحوم داداشي صبر دهد و روحش را قرين رحمت نمايد. يك لات بي سر و پا و بيكار كه جز ضرر براي جامعه چيزي نداشته يك قهرمان ملي را سلاخي كرده آنوقت بعضي ها حس جوانمرديشون گل كرده. گاليكش استان گلستان
  • کریمی IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    13 9
    ( ولا تأخذکم بهما رأفة فی دین الله و لیشهد عذابهما طائفةمن المؤمنین).کار شرع و دین با احساسات و عواطف بیجا نیست.حدود الهی برای ایجادامنیت بیشتر تو جامعست.اگه دست یک دزد رو به حکم صریح قرآن قطع می کردندامروز دزدی در جامعه بیدادنمیکرد...
  • رضا IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    9 6
    به نظر شما يه پسر 18 ساله ....... درسته
  • منصور نوین IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    12 6
    من از اعدام یک بچه 18 ساله که به گفته مقامات قضایی هیچ سابقه کیفری نداشته خوشحال نیستم، ولی اگر قرار باشد هر که هرکاری کرد بخشیده شود هم دیگر سنگ روی سنگ بند نمیشود، که همین الان هم بند نیست، هرکس که سر دار برود ممکن است نام ائمه اطهار (س) را حالا یا واقعا از صمیم قلب و یا برای جلب نظر خانواده مقتول مانند کاری که این بچه کرد به زبان بیاورد ولی نمیشود فوری تحت تاثیر قرار گرفت، کما اینکه امروز همه گدا ها هم نام ائمه را برای پول گرفتن از مردم به زبان می آورند آیا میتوان به همه آنه پول داد؟
  • منصور نوین IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    17 7
    آقا مسعود ببخشید که این بچه برادر آقای داداشی را کشته بود مثل اینکه طلبکار هم شده اید. اگه برادر خودت هم بود اینطور میگفتی؟
  • محمد US ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    5 14
    اصلا نظرات مخالف و حال نمی کنید پخش کنید نه؟علی داداشی خیلی باحالی.حقتون بود باید می کشتی به نظرم اتیشش می زدی بهتر بود.هیچی دم صبح بیشتر از دیدن یک ادم معدوم تو ارتفاع 5 6 متری حال ادمو جا نمیاره.از مسئولین قوه قضاییه تشکر می کنمو درخواست دارم تا می تونن با مردم برخوردبکنن.
  • مرتضي IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    14 2
    به نظر من ايشان قهرمان ملي بود وخيلي سخت اما اين را بايد در نظر بگيريم كه عليرضا قصاص شده ديگر تمام شد پس حرف زدن ما چيزي را دوا نمي كند خدا هردو را غريق رحمت كند و خانواده هاي هر دو را صبر عنايت فرمايد و از شر شيطان و هواي نفس نجاتمان دهد واوست (خدا)كه از همه چيز آگاه است
  • اشکان IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    6 3
    مگه احسان علی خانی به کسی مهلت حرف زدن هم داد ؟
  • اشکان IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    18 4
    همه مردم کرج شاهد عینی حرفهای علی آقا داداشی هستن . روح الله تا زنده ایم دوستت داریم . اون دنیا هم که بیایم بازم دوستت داریم . اون آدم باید قصاص میشد یا به صلیب میکشیدنش . اون اشکهاش هم اشک تمساح بوده . خودشو به موش مرده گی زده
  • اشکان IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    13 12
    90 درصد مردم ایران قصاص میخواستن که الحمد لله اجرا شد
  • اشکان IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    25 9
    90 درصد مردم ایران قصاص میخواستن که الحمد لله اجرا شد
  • علی IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    18 2
    باید قصاص می شد تا درس عبرتی برای این گونه افراد باشد تاسفم این است که چرا حکم زودتر اجرا نشد تا اثر بازدارندگی آن بر روی اراذل واوباش بیشتر باشد
  • علی تلار US ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    9 4
    به نظرم هرانسانی انسانی دیگری را با چاقو وقمه کشت بعداز اعتراف قاتل وثابت شدن برای دادگاه سریع آنهم در محل وقوع جرم اعدام شود وخو دادگاه پرونده راکشش ندهد تا خانواده قاتل از مقتول رضایت بگیرد
  • بدون نام IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    8 7
    ببخشید ولی به نظر من تو هم مثل او قاتلی یک قاتل با حکم حکومتی
  • علي IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    6 6
    تقصير روح ا.. بود يا عليرضا ؟
  • بدون نام US ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    28 1
    قصاص حق اولیای دم هست...تصمیم با اونهاست وهر تصمیمی بگیرند جای ایراد نداره...تسلیت میگم خداوند صبر بده.
  • سید رضا US ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    16 18
    به شما تسلیت می گویم ولی متاسفانه شما قهرمان هستید نه پهلوان پهلوانی یعنی عفو و رحمت نه انتقام
  • بدون نام IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    11 2
    ایا میدونید چقدر از این جنایتها اتفاق میافتد.چرا بخشش گرچه هیچکس ته دلش راضی نیست کسی رااعدام کنند .سوال میکنم ایا کسی هست راضی باشد پایش را قطع کنند ؟ هیجکس اما زمانیکه پای انسان قانقاریا میگیرد حاضریم بخاطر نجات جانمان پایمان را قطع کند .این علیرضاها همان قانقاریای جامعه هستند که ناگزیر باید اعدام شوند و باید بگویم برایش متاسفم.واما اینکه رضایت داده اند یا نداده اند من وشما در مقامی نیستیم که تعیین تکلیف کنیم
  • بهزاد IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    13 2
    بعضی اشتباهات قابل جبران نیست مخصوصاکشتن کسی به عمد و از روی نامردی به خانواده داداشی و تمام ایرانی ها تسلیت عرض می کنم
  • آرین TH ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    22 3
    جهان پهلوان حاج علی داداشی دوستت داریم
  • پارسا IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    15 0
    اصل واساس يك جامغه بر عدالت است و گذشت يك استثناست نمدانم كه چرا ما ايرانيها هميشه شرمگين اجراي عدالت هستيم و از منطق گريزان وعاشق خيال پردازيهاي ماقبل تاريخيم؟
  • مرجان IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    6 1
    بخشش يك جاني در اين شرايط تنها به وقاحت سايرين مي انجامد/ البته خبرآنلاين چون خودش مي گه بايد قاتل ها بخشيده شوند خبرهاي قصاص را كم درج مي كنه اينم يه جور شه
  • فرزاد IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    12 15
    به نظر من اگه یک آدم بالای 22 سال بود حقش اعدام بود ولی یک بچه 18 ساله هنوز نادونه و غرور داره و موقع دعوا هیچ چیز جلو دارش نیست . اون واقعا نمی خواسته این کارو کنه به این می گن یک شوک عصبی و جوی که در 10 ثانیه رخ می ده .
  • محسن IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    10 0
    نمیدونم واقعا چه میشه گفت ، فقط میشه تاسف خورد ، ای کاش اصلا این اتفاقات هیچوقت نمی افتاد ، به هر حال برای کنترل و امنیت اجتماع اجرای قانون لازمه و اگرنه سنگ روی سنگ بند نمیشه ، اما ای کاش این حوادث ریشه یابی میشد که چرا اینقدر جرم و جنایت زیاد شده تا به جای مجازات و از بین بردن معلول ، علت رو از بین برد ، که البته هیچوقت هم ریشه یابی نمیشه و نخواهد شد .
  • بدون نام AU ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    5 10
    دروغگو
  • همشهري IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    14 4
    دوستاني كه ادعاي بخشش داريد.ببينم تا بحال تصادف كرديد منظور خودرواست . آيا شده ببخشيد وبگويد آقاي برو بسلامت .
  • محمد IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    12 11
    من شک دارم که مرحوم دادشی واقعا بی گناه باشه ؟ چرا از درگیری فیزیکی و لفظی و ... مرحوم داداشی با قاتل به میان نمی آید که مردم قضاوت کنند؟ که داداشی بی گناه بوده یا نه ؟
  • بدون نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    11 3
    به نظر من كساني كه معتقد هستند كه قاتل بايد بخشيده مي‌شد مثل پليسي هستند كه وقتي يك راننده خلافي ميكند بجاي خواباندن ماشين او تسليم التماسهايش مي‌شود و فقط يك جريمه تاچيز مي‌كند، اما همان راننده در پيچ بعدي جاده به يك خلاف ديگر جان چند نفر را مي‌گيرد و 100ها نفر را داغدار مي‌كند. به نظر شما به اين پليس چه بايد گفت؟
  • بدون نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    13 3
    کاملا تصمیم درستی گرفتید ،کسی که اینقدر بی رحمه که میتونه با چاقو به گلوی یه نفر بزنه هیچ تضمینی نداره که دوباره این کارو نکنه، قاتل اتفاقی روح الله و نکشت که بخوایم ببخشیمش.
  • بدون نام IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    29 4
    به نظرم اون دو تا دوستشم بايد دار ميزدند
  • پگاه IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    11 11
    اگه می بخشیدیت روح الله هم راضی بود آخه فقط 17 سالش بود یک سری عوامل باعث میشه جوان 17 ساله چاقو دستش بگیره بهتره اون عوامل بشناسیم
  • فرهاد خدامرادی IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    15 3
    به نظر من کسی که به خودش اجازه میده با آبروی قوی ترین مرد ایران و جهان بازی کنه و با نا مردی هر چه تمام اونو به قتل برسونه . حقیقتا باید طوری قصاصش کنن که عبرت خاص و عام بشه. من از همین جا به جامعه ورزشی و خانواده داداشی تسلیت میگم
  • بدون نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    14 4
    مگه توی ایران تا حالا دیده شده کسی تا آخر عمر توی زندان بمونه ، پس همون اعدام بهتره
  • بدون نام IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    14 1
    رحمت واسعه الهی نثار روح, روح الله داداشی و صبر و شکیبایی برای بازماندگان. به نظر من برای بخشش یا قصاص, ما نباید قضاوت کنیم هرکسی باید در شرایط و موقعیتی قرار بگیرد تا بتواند در ان شرایط تصمیم بگیرد فقط ارزوی ما باید صبر برای برادر ارجمند و خانواده بزرگوارش باشد.
  • محمد IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    23 3
    اين افرادي كه دم از بخشش مي زنند اميدوارم پس از برديده شدن گلوي مادر يا برادر خود در خيابان توسط اشرار همينطور روشنفكر بمانندوقاتل را ببخشند.
  • علی رضا ص IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    13 6
    قصاص یک نوجوان تنهابه بازتولیدخشونت درجامعه کمک میکندنه عبرت کسی
  • بدون نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    14 1
    هرگز نمي بخشيدم تا جون ديگر هموطنانم رو هم در خطر نيندازم
  • بدون نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    8 14
    باید می بخشیدی اون بچه 17 ساله رو آخه یعنی روح اله همینور ایستاده بود و بی دلیل درگیر شدن باهاش حتا حرفی زده دیگه دعوا بوده طرح و نقشه قبلی که نبوده امیدوارم خدا خودش جواب اینکارتون رو بده
  • بدون نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    8 4
    نه به خاطر داغ خانواده داداشی بلکه برای حفظ صلاح جامعه این اتفاق باید میافتاد. . .درسته که قاتل 17 سالش بوده ولی تو ایران چند تا جوون 17ساله داریم که میتونن اینقدر راحت با کارد گلوی یه نفر و پاره کنن. . مطمینا خانواده داداشی از قصاص خوشحال نیستند چون روح پهلوانی توی خونوادشون جاریه ولی این کار باید انجام میشد. . .
  • بدون نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    12 4
    آقاشما بهترین تصمیم راگرفتید اگر اعدام نمیشد پس فردا عرض اندام توی زندان می کرد که من فلانی راکشتم- فلاني يكي رو كشت و داره راست راست تو جامعه ميچرخه-اگر مثل عربستان هر دزدی وهر قاتلی را دستش را قطع می کردند درس عبرتی برای خلافکاران میشدودیگر توی این مملکت هیچ جرمی اتفاق نمی افتاد ومردم با دلی خوش زندگی بدون ترس واسترس داشتندوامنینت درجامعه حاکم بود.....
  • باقر IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    7 4
    نظر من اینه که حق خانواده مقتوله که قصاص کنن اگه ما خودمان یه لحظه جای خانواه داداشی بزاریم و دور از جون یکی برادر ما بکشه چه تصمیمی میگیریم شما فض کن یه نفر بیخودی تو خیابون یه سیلی تو گوش شما بزنه آیا به راحتی ازش میگذرین من میگم دستشان درد نکنه که رضایت ندادن
  • عدالت IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    8 3
    من از موقعي كه خبر قتل مرحوم روح اله دادشي رو شنيدم تا چند روز منگ بودم و بهترين كار همون اعدام قاتل بود چون يه ملت رو عذادار كرده بود. بقول معروف : حالت سوختن به تماشا نمي شود ، آتش بگير تا كه بداني چه مي كشم. بازم به خانواده محترم جهان پهلوان مرحوم آقاي داداشي تسليت گفته و از خداوند متعال صبر و بردباري مسئلت مي نمايم.
  • بدون نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    5 2
    آقاشما بهترین تصمیم راگرفتید اگر اعدام نمیشد پس فردا عرض اندام توی زندان می کرد که من فلانی راکشتم- فلاني يكي رو كشت و داره راست راست تو جامعه ميچرخه-اگر مثل عربستان هر دزدی وهر قاتلی را دستش را قطع می کردند درس عبرتی برای خلافکاران میشدودیگر توی این مملکت هیچ جرمی اتفاق نمی افتاد ومردم با دلی خوش زندگی بدون ترس واسترس داشتندوامنینت درجامعه حاکم بود.....
  • رضا IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    6 2
    قصاص کار درستی بود چون وقتی یه نوجوون دیگه وقتی میبینه کسی که روح الله داداشی رو کشته زنده می مونه مطمئنا اون هم دست به کارهایی میزنه که نباید و ته دلش قرصه که اونو که کاریش نداشتن پس با منم کاری ندارن... باید اعدام میشد.
  • مختار IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    21 5
    يك بار اعدام كم بود بايد ده بار اعدام ميشد كسي كه به راحتي چاقو رو زير گلوي يك انسان ميكشه بعد اون رو تو قلبش فرو ميكنه اصلا آدم نيست كه دل كسي براش بسوزه اگه ميدادن به من زجر كشش ميكردم..
  • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    14 2
    ما خونمون تو خیابون پونه ست . شب اعدام همه تا صبح بیدار بودیم ولی جرات نکردیم بریم بیرون. کاش تو همون زندان حکم اجرا میشد. مامانم هنوز حالش بده
  • محمد IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    14 6
    روح الله داداشی فقط متعلق به خانواده نبود بلکه متعلق به همه ایرانیان بود دلهای بسیاری ازقصاص قاتل وی کمی تسلی یافت
  • بدون نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    6 2
    بهترین تصمیمی که می شه در مورد این اوباش گرفت فقط و فقط برداشتنشون از رو زمینه . بهترین تصمیمی که می شد گرفت همین اعدام بود ، حالا فرقی نمی کنه که اون 17 سالشه یا 70 . کسی که تو این سن مرتکب همچین جنایتی بشه خدا می دونه چند سال دیگه به چه حیوون وحشی تبدیل بشه .
  • علي رضا IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    8 2
    با سلام به تمام دوستان.من بارها اين پيام را داده ام اگر تعدادي از اين ارازل اوباش را ببرند بالاي دار ديگه اين اتفاقات رخ نمي دهد. الان تو جيب بچه هاي كوچك هم چاغو پيدا ميشه. آخه چرا؟
  • علي رضا IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    5 7
    با سلام به تمام دوستان.من بارها اين پيام را داده ام اگر تعدادي از اين ارازل اوباش را ببرند بالاي دار ديگه اين اتفاقات رخ نمي دهد. الان تو جيب بچه هاي كوچك هم چاغو پيدا ميشه. آخه چرا؟
  • بدون نام AE ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    3 2
    خبر انلاین چرا بعضی نظرها را سانسور میکنی ؟واقعا که دیگه از شما انتظار نداشتم
  • بدون نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    3 0
    در قصاص عبرت است براي اولي الابصار
  • voyjer IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    7 4
    تاداغ نبینی همه حرفی میزنی مثلا یش خودت میگی عضوم رااهدامیکنم ولی موقعی که درشرایطش قرارمیگیری دلت راضی نمیشه عزیزت زیرتیغ بره هرکسی یه حقی داره وشماازحق خودت دفاع کردی روحش شاد
  • یاسمن IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    10 11
    اعدام حقش بود . باید 10 بار اعدام میشد . چرا با حال دلسوزی میگین 17 سالش بوده ؟ نخیر 18 سالش بود . در ضمن اگه این آقا تو 18 سالگی چاقو کشی میکرده . روح الله داداشی تو 17 سالگیش ورزش میکرده .
  • حسين IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    7 3
    مرگ بدون زجر هيچ گونه توجيهي براي اصلاح جامعه وكم شدن امار قتل وفسادوغيره ندارد اما زجر در قيد حيات خيلي هارو هزارون بار ميكشه وزنده ميكنه وعبرتي براي ديگران ميشه اما مردن در 10 ثانيه نه غم كسي رو كم ميكنه نه فسادوقتل وغارت وكم ميكنه نه اينده رو وميسازه نه مملكتو اباد ميكنه فقط .....
  • میبدی IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    3 2
    باسلام او قتل انجام داده وباید مجازات میشد چه 17سالش باشه چه 70سال . البته بخشش هم خوب بود ولی دیگر گذشته دعوا همیشه 2یا چند نفرند نمیشه گفت فقط یک نفرمقصراست اگه یک نفر بایسته وهیچی نگه که دیگه دعوا ادامه پیدا نمیکنه احتمالا درگیری داشتند یا لسانی یا فیزیکی به هرحال گذشته است خدا هردو را رحمت کند و به بازمندگان صبر دهد.
  • علي رضا IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    15 5
    من براي رح داداشي آرزوي مغفرت دارم ولي سئوال من اينه كه چرا يك همچين جمعيتي بايد براي اعدام يك جوان هفده هيجده ساله بروند و براي مردن او خوشحالي كنند در حاليكه براي اعدام معروفترين قاتلها هم يكصدم چنين جمعيتي نميروند؟
  • ايراني(م) IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    14 6
    انتقام از جنايت قبيححتر است زيرا آن بدون مقدمه صورت می‌گيرد و اين با تفکر و تعقل.
  • سعید IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    8 9
    آقای بی نام که خطاب به برادر داداشی نوشتی شاهکار کردی که یک کودک را دار زدی ، همان کودک که شما میگی ، زد یک یلی مثل روح الله داداشی رو با قمه کشت ، فکر میکنی اگر اعدام هم نمیشد ، بعدش چی میشد آدم میشد و اصلاح میشد ؟ یا اینکه بعدها همون آدم خطرناک تر هم میشد و جان کسان دیگر رو ممکن بود بگیره ؟ ظاهرا تو این قضیه به بهانه سن کم قاتل ، خانواده داداشی بدهکار هم شدند و باید به قاتل جایزه هم داد . این کودک از نظر شما در آینده چی میخواست بشه؟ بهتره کمی هم منطقی فکر کنیم.
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    10 1
    اعدام حق قاتله ولی به این باور نباشیم که با اعدام همه چیز درست میشه باید راه کار بدیم تا شرور تربیت نشه
  • امیر IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    17 7
    اعدام حق قاتله ولی به این باور نباشیم که با اعدام همه چیز درست میشه باید راه کار بدیم تا شرور تربیت نشه
  • رویا IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    19 28
    خیلی سنگ دل بودید که یک بچه رااعدام کردید
    • بدون نام IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
      23 5
      خانم نازک دل میشه بفرمایید حکم کسییکه یه خانواده ویک کشور رو داغدار کرده چیه--نکنه توقع دارید از قاتل تشکر کنند---حقش بود باید قاتلشو تکه تکه میکردن
  • عباس IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    10 12
    این چندمین پیام است که می فرستم و امیدوارم برخلاف قبلی ها تشر شوند.برای اعدام جوان 17 ساله چندین ایراد بزرگ وارده اول اینکه اون زیر سن قانونی 18 سال بود دوم اون در ملاء عام جلوی انظار 15 هزار نفر جنایت نکرده بود.سوم اینکه قوه قضائیه مثل سایر پرونده ها کمی برای تسکین الام خانواده مرحوم داداشی فرصت نداد تا اونا بتونن با تامل بیشتر تصمیم بگیرن.چهارم اینکه خشونت بیشتر رو در در جامعه دامن میزنه.
  • karaji CA ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    5 5
    khoob gand zadin be esme on marhoom makhsoosan ba dorogh haye en agha dadash. aslan en pesare mosht o lagad nazade bood bad az dava . dar zemen jenabe dadashi ham ghablesh kam hataki nakarde bood
  • خان بختياري IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    7 1
    آدم تا در موقعيتي نگيره نمي تواند تصميم بگيره
  • حمید IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    27 14
    اعدام جوان 17 ساله و خوشحالی این جمعیت باز می گویند چرا جامعه خراب است وقتی این همه مردم از کشتن یک جوان این همه خوشحالی می کنند . . . نمی دونم چی بگم
  • بدون نام SE ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    9 1
    نحوه بر نامه ریزی اداره جامعه را از دیگر کشور ها از جمله کشور سوئد وامثالهم یاد بگیرید تا اینگونه اتفاقات کمتر بیفد
  • بدون نام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    18 5
    بهترین قصاص را انجام دادند
  • سعید IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    7 4
    به نظر من اصلا بحث در این مورد کار بی خودیه آدم کشته و باید کشته بشه... چون وجودش برای منه ایرانی مضره.. هیچ تضمینی نیست دوباره مرتکب این کار میشد خودم به شخصه روز حساب یقه اون بابا رو میگیرم بابت اکسیژنی که توی این مدت بعد از انجام قتل کششیده!! ولی با اعدام توی ملا عام تا حدودی مخالفم این کمار برای آدم های جانی خوبه برای کسایی که قتل های سریالی کردند به هر حال علنی اعدام شده و نمیشه زمان رو برگردوند پس بحثش بی فایده هست
  • حبیب IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    3 6
    میدونم که چاپ نمی کنید ....من جز حقیقت چیزی نگفتم ...ولی شما حذف کردید ...یا از اقوام نزدیک قاتل هستید ویا همشهری او ویا مخالف خانواده داداشی خدا بیامرز ...اگر غیر از اینه چرا حذف ...
  • بدون نام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    5 10
    از کسانی که نوشتند کاش بخشیده می‌شد می‌پرسم که بخشش کسی که به قصد مجروح کردن/کشتن دیگران با خودش چاقو به همراه داره (حتی اگه 17 سالش باشه) رو کار درستی می‌دونید؟
  • مریم IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    11 12
    من هرگز خانواده داداشی را نمی بخشیدم که اگه قاتل را قصاص نمی کردند واو را می بخشیدند .اون شب من تا صبح بیدار ماندم وبسیار نگران که مبادا بخشیده شود ...خبر اعدام را که شنیدم ...خیالم راحت شد وهمه روز راحت خوابیدم ...روح الله عزیز روحت شاد ...
  • سروش IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    9 9
    اعدام قاتل روح الله داداشی بهترین کار ممکن بود . چون اگر این کار رو نمیکردین همون آقا گردن کلفتی میکرد اینطور انسانها اصلا آدم نیستند که خواسته باشی انسانی باهاشون برخورد کنی . افرین بر قصاص کنندگان قاتل روح الله . روحش شاد
  • مقیمی IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    4 13
    حضرت علی به مالک اشتر فرمودند اولین وظیفه حکومت اسلامی در برابرمردم تامین امنیت آنان است.آیا با بخشش قاتل امنیت برقرار میشد.آیا خانواده من وشما نباید درجامعه امنیت داشته باشند.اگرقبل از قتل داداشی با شخص دیگری درگیر نشده بودند شاید میشد گفت این درگیری ناخواسته بوده ولی این اراذل نشان دادندآدمهای ناراحتی هستند که برای هیچ با هر بنده خدائی درگیر میشوند.قصاص کمترین بهائیست که پرداختندوباید500 نفر از این جوجه لاتها رااعدام کنند مملکت امن و امان میشه.
  • ملیکا سهرابی IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    17 3
    به نظر من ؟منه بهرامی جهان پهلوان است ..
  • علی IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    5 16
    به نظرم قاتل و افراد همراهش در ازای دریافت مزد زیادی فقط می خواستند داداشی را بکشند و به خارج کشور برند که با اعدام قاتل این دستمزد به خانواده وی رسیده
  • بنده خدا IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    38 6
    به جای اینکه بیشتر به رعایت حجاب خانمهااهمیت بدیم چه بهتر است به جلوگیری از استفاده چاقو در جیب جوانان بپردازیم
  • بدون نام IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    23 10
    هيچ حكمي بهترازحكم اجراشده نميتونست جايگزين بشه.
  • تهران IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    19 22
    امان از فقر فرهنگي با اعدام اين بچه الان همه چي روبه راهه؟گند زدين به اعتبار داداشي
    • آزاده جنگ IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
      11 3
      واقعا ماهرچه می کشیم ازهمین فقرفرهنگیه فرهنگ عبورومرور نداریم فرهنگ سوارشدن به اتوبوس رانداریم فرهنگ حضوردرورزشگاههارانداریم فرهنگ استفاده ازماهواره،استفاده ازاینترنت ،ارتباط بابزرگتر،احترام به معلم احترام به پدرومادر،احترام به خانواده شهداوایثارگران که برای این ملت ومملکت ازجان خودگذشتندو....
  • صادق IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    6 12
    نظر علی در سه شنبه 5 مهر 1390 - 08:25:44 فرض بسیار درستی است با این توضیح که : 1- قاتل یک جانی حرفه ای بوده و برای اینکار آموزش دیده 2- هم قاتل و هم مقتول قربانی یک اراده شده اند.
  • samira IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    4 6
    kheili kheili narahatam .ma ke tamadonemun balast 'make irani 'hastim ariaie hastim chera
  • بهرام IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    12 1
    متاسفانه نزاعهای خیابانی دردهه اخیرانهم با چاقو وقمه این سالها زیادشده واین نظارت خانواده ها ومسئولین مملکتی رابیش ازپیش میطلبد
  • بهرام IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    8 1
    متاسفانه نزاعهای خیابانی دردهه اخیرانهم با چاقو وقمه این سالها زیادشده واین نظارت خانواده ها ومسئولین مملکتی رابیش ازپیش میطلبد
  • آزده جنگ IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    4 2
    راستی پیام بنده که حاوی نکات تقریبا خوبی است چرانمایش نمی دهیدپیام باموفقیت ارسال شدنمی دانم چرانمایش داده نشدبه هرحال مهم نیست مهم اینه که مسئولین وخانواده ها بشترکارفرهنگی کنندمیلیارمیلیاردتومملکت دزدی میشه وکک کسی نمکی گزه اما دوتاخانم وقتی به هردلیل کارزشتی می کنند وطلا می دزدند آبرو وحیثیت آنهارابه باد میدهند تصویرشان همه جاپخش میشه دیگه فکرنمی کنند که بالاخره آنهاهم خانواده وفامیل دارند
  • بدون نام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
    10 6
    خودکرده راتدبیر نیست .این قاتل نه تنها پشیمون نبود تازه جوگیر هم شده بود با تمسخر پیغام میفرستاد به علی داداشی بگید بیاد رضایت بده بریم دنبال کارمون یکی نیست بگه کار تو چیه میترسی مردم یه نفسی بکشن .بخشش اینا درست نیست
  • geda IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
    2 7
    inkolahbardare 350000000000000milyardiham edam konid onvaght edalat bargharar mshi
  • بدون نام IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    11 17
    من از وقتی که این ماجرا را شنیدم اعصابم ریخته بود به هم ولی وقتی قاتلش اعدام شد یه ذره دلم خنک شد. همش ترسم از این بود که نکنه اون حیوونو ببخشن.منی که فقط یک بار روح الله رو از نزدیک دیده بودم انقدر ناراحت شدم وای به حال خانوادش.چقدر پسر مؤدبی بود یعنی هر چقدر ازش تعریف کنم کم کردم. تسلیت کلمه کوچکی است در مقابل این غم بزرگ فقط می توانم از خداوند متعال طلب صبرکنم برای برادر داغ دیده علی آقا و خانواده محترم جهان پهلوان روح الله داداشی.روح خدا،روحت شاد.
  • محمد BH ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    12 9
    عفو و بخشش را به خدا واگذار کنیم که عادلتر از خدا نیست..حالا چه به قاتل ظلم شده باشه یا نشده باشه بازم خدا بلده چیکار کنه شما نگران نباشید.این انسان کشت و کشته شد اونم در سن خیلی کم و موفق به فرار(یعنی بیشتر گناه کردن)هم نشد!(میتونه لطف خدا باشه!) شاید بخاطر همین گناهش بخشیده بشه و همچنین دعای خیر خیلیا نصیبش بشه(چون با اعدامش دل خیلیا براش برحم اومد).اما اگر زنده میموند فقط لعنت و دشمنی.حتی اگر کسی رو نکشته بودبازم لعنت خیلیا تا آخرعمرش نصیبش میشد چون آدم درستی هم نبود.اما اعدامش اولا باعث عبرت همنوعاش که ممکنه یه روزی به سرنوشتش دچار بشن خواهد شد و ثانیا جایی برای طمع فرصت طلبهایی که ممکن بود به این بهانه خیلی از جوونهای کم سن و سال رو برای ترور یا انتقام جویی تربیت کنن و فریب بدن نموند...
  • منتظر IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
    4 3
    ما نه انیم که در بازی تکراری این چرخ فلکـ, هر که از دیده یمان رفت ز خاطر ببریم, یا که چون فصل خزان امد و گل رفت به خواب, دل به عشق دگری داده ز خاطر ببریم, روحت شاد ای مجنون لیلی
  • روح الله IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    19 25
    برین جمعش کنید آدم کشته فکر کردین 18 یا 17 سالشه بوده باید قصاص نمیشده بدرک که 18 سالش بود غلط کرده آدم کشته چی میگین برای خدتون بخدای واحد به مولا علی اگه قانون قاتل رو ولش میکرد خودم از زاهدان میومدم پیداش میکردم کاری بهاش میکردم که روزی صد بار آرزوی مرگ بکنه اینجا آمریکا نیست که حس آمریکا و حقوق بشر رو بخودتون گرفتین ایران کشور پلهاوناست برین با حوق بشرتون بازی کنید کصافطا علی داداشی بدون در دور ترین نقطه کشور همراهتم روح اله از زهدان
  • اسما A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    16 12
    خوب کاری کردید که قاتلای اقای روح الله داداشی رونبخشیدین.اونابایدسزای کاری که کرده بودن روپس میدادن.خدابهتون صبربده واقعامتاسفم.
  • بی نام A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    10 3
    اش روحالله تاابد به یادتیم.کرمانشاه
  • محسن از سورک CH ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    16 8
    علی جون داداش خدا بهت صبر بده.میدونم داغ برادر خیلی سخته.خدا روح الله رو بیامرزه
  • بی نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    10 10
    خدا صبرتون بده
  • mahmoud IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    9 5
    روحش شاد یادش گرامیفاتحه الصلوات
  • باران A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    13 6
    سلام.روحش شاد دلم خیلی برای قهرمان تنگ شده.واسه اون موقعهایی که تلوزیون برنامه مردان آهنینو میذاشت و شبا تا آخرمسابقه رو نگاه میکردم .اون روزی که اخبارخبربه قتل رسیدن ایشون رو اعلام کرد شوکه شدم.الانم یه دفعه ای یادشون افتادم اومدم عکسشونو سرچ کردم عکشو ببینم به سایت شما برخوردم .از خانواده ی محترمشون ممنونم که چنین فرزندیو پرورش دادن فرزند ایشون داداش تموم این مملکت بودند..فقط بدونین خیلی دوستش داریم و خواهیم داشت یادش همیشه تو قلبمه.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    13 24
    همیشه هم حق با کسی که مرده نیست. شاید قلدری مقتول و توهینی که کرده و به زورش نازیده مسبب این حادثه بوده .ان الله علی بکل شی علیم.
  • علیرضا A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
    4 1
    سلام به نظر من بهترین کار قصاص بود چرا؟شما الان ببینین.سال 97 هست.چند سال گذشته.قبل از 90 یکی از بهترین و قوی ترین مردان جهان بود.تو مسابقات مردان اهنین و قوی ترین مردان جهان اول شده بود.سن زیادی هم نداشت 30 سال.از مسابقات خداحافظی کرد که به نظرم اشتباه بود چون میتونست افتخارات بیشتری کسب کنه.حالا به این کار ندارم.میتونست مربی بشه.مربی خیلی از جوان ها.همه چیز خوب بود که یه مشت ادم که نه حیوون نادان اومدن و کشتنش.از اون به بعد همه چی عوض شد.همه ناراحت.هم از مرگش هم از حاشیه هایی که به وجود اومد.چقدر حاشیه برای ورزش قوی ترین مردان و دیگه طرفدار زیادی نداشت.مسعولین مردان اهنین رو پخش نکردن چون دید مردم عوض شد.و شاید اگه اصل ماجرا رو بدون دروغ درباره قتل میگفتن حواشی کمتر میشه.ادامه در مطلب بعد
  • علیرضا A1 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
    3 5
    ادامه مطلب بالا ولی کاریه که شده و نباید ازش گذشت بهترین کار اعدام بود که شد.هرچند که خیلی فرق نکرد.شاید تا قبل از قتل خیلی از جوان ها دوست داشتن که تو رشته قوی ترین مردان فعالیت کنن شاید...... همه چیز از اون به بعد تغییر کرد به هرحال خدا اون حیوون رو لعنتش کنه.انشالله همه چیز مثل قبل بشه.شاید بگین بالاخره یه روزی داداشی میمرد.اره ولی نه اینجوری با این همه داستان و ..... به یاد روح ا... داداشی روحش شاد و یادش گرامی