فارس نوشت:

مرد قاتل در دادگاه گفت: قرار بود با سمانه ازدواج كنم؛ اما او از خودش رفتارهاي بچه‌گانه نشان داد و من هم او را كشتم. صبح روز 4 شهريور سال 87 جسد دختر جواني به نام سمانه درون خانه‌اي در خيابان پيروزي تهران كشف شد.بعد از انجام اقدامات اوليه، مأموران پليس موفق شدند عامل اين جنايت را كه مرد جواني در همسايگي سمانه بود، شناسايي و دستگير كنند.ماهان، (مرد متهم) به قتل اعتراف كرد و پرونده با صدور قرار مجرميت براي رسيدگي به دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد.

صبح ديروز جلسه محاكمه متهم در شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي محمدسلطان همتيار برگزار شد. نماينده دادستان با اشاره به مدارك موجود در پرونده، بزه انتسابي به متهم را محرز دانست و خواستار مجازات وي شد.

در ادامه جلسه متهم در جايگاه قرار گرفت و با بيان اين‌كه اتهام را قبول دارد، گفت: مدتي قبل از حادثه در خيابان متوجه مزاحمت چند جوان براي يك دختر شدم. دختر را از دست آنها نجات دادم و از آن شب ارتباط‌مان آغاز شد.

وي ادامه داد: سمانه فرزند طلاق بود و با مادرش زندگي مي‌كرد؛ به او پيشنهاد ازدواج دادم و او برخي شب‌ها به خانه ما مي‌آمد. قرار شد مدتي با هم باشيم تا بعدا ازدواج كنيم.

ماهان گفت: مدتي از ارتباط ما گذشته بود كه متوجه رفتارهاي بچه‌گانه سمانه شدم. او با هر مشكل يا اختلاف كوچكي قهر مي‌كرد و چند روز بعد دوباره به حالت عادي برمي‌گشت. او يك شب خانه ما بود كه دوباره با هم جروبحث كرديم و من كه احساس مي‌كردم او به من خيانت كرده است، سمانه را با طناب خفه كردم.

بعد از اظهارات متهم، قاضي همتيار ختم جلسه را اعلام و صدور حكم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موكول كرد.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =