پارس توریسم نوشت:

بالاخره انتقادات تند و تیز برخی رسانه‌ها از اجرای مشترک کاظم احمدزاده و محمود شهریاری کار دست این دو زوج هنری داد و گویا قرار است این دو مجری تلویزیونی پس از سال ها از هم جدا شوند، دو مجری که گویا داوود رشیدی بازیگر سینما و تلویزیون آن‌ها را به لورل و هاردی تشبیه کرده است.

از مدتی قبل موج انتقاد رسانه‌ها از برنامه‌هایی با اجرای مشترک محمود شهریاری و کاظم احمد‌زاده بالا گرفت. از هفته‌نامه چلچراغ گرقته که پرونده‌ای انتقادی از این برنامه منتشر کرد تا خبرگزاری فارس که مطالب تندی در انتقاد از این برنامه مطرح کرد.
شهریاری هر چه قر در کمرش مانده بود خالی کرد
فارس پس از اجرای مشترک احمدزاده وشهریاری در برنامه ویژه نیمه شعبان در انتقادی تند‌و‌تیزی نوشت: «شبکه تهران زمان پخش این برنامه آنتن خود را به طور کامل در اختیار کاظم احمدزاده، محمود شهریاری و هومن حاجی عبداللهی مجریان این برنامه به همراه مسعود روشن‌پژوه همان مجری که نیم ساعت قبل در شبکه یک سیما برنامه اجرا می‌کرد و دو مجری دیگر قرار داد تا از هر کاری برای جلب مخاطب فرو نگذارند و خلاصه این که محمود شهریاری هم هرچه قر در این سال‌ها در کمرش مانده بود، در این برنامه خالی کرد.»
انتقاد از لطیفه‌های مورد‌دار و شوخی‌های زننده
فارس در ادامه نوشت: «متاسفانه گردانندگان این برنامه تصور کرده بودند برای خنداندن مردم مجری باید هر لطیفه مورد‌دار و بی‌مزه‌ را عنوان کند و مجریان با هم شوخی‌های زننده‌ داشته باشند. تلویزیون و برنامه‌سازان ما هنوز و بعد از گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی تصور می‌کنند برای ایجاد فضای شاد باید آهنگ‌هایی شبیه آنچه در برخی مجالس عروسی نواخته می‌شود بگذارند و مجری نیز به هر دری بزند و هر توهینی را در قالب شوخی و مطایبه به خورد مردم و مخاطبان خود بدهد.»
می‌خواهند جلوی اجراهای ما را بگیرند
کاظم احمدزاده در تازه ترین مصاحبه خود با یکی از هفته‌نامه‌ها گفت: «خیلی‌ها می خواهند به هر طریق و بهانه ای جلوی اجراهای مشترک مارا بگیرند و مطمئنم موفق هم خواهند شد، چون شخصا تصمیم گرفتم دیگر با آقای شهریاری اجرای مشترک نداشته باشم. البته سوء‌تفاهم نشود، چون بدون هر گونه مبالغه و اغراق یکی از بزرگترین افتخاراتم در تاریخ اجراهایم، کارهای مشترکی بوده که با آقای شهریاری انجام داده‌ام، ولی این فشاری که روی ما آمده، واقعا ارزش این همه استرس و دغدغه را ندارد.»
تمام شوخی‌های ما براساس آیات قرآن و... بوده است
احمدزاده که با هفته‌نامه یکشنبه مصاحبه کرده در ادامه گفت: «به اندازه دادن شاهرگم حاضرم از برنامه دفاع کنم و بگویم تمام شوخی‌های ما کاملا هدفمند و برنامه‌ریزی شده بود. در پشت تمام این شوخی‌ها، آیات قرآن و احادیث پیامبر و ائمه نهفته و تمام شوخی‌های ما در نهایت دارای پیام اخلاقی بسیار مثبت و مهم بوده است.»
کنترل برنامه از دست ما خارج شد
این مجری شناخته‌شده تلویزیون در ادامه توضیح داد: «تمام این هیاهوهای دوماه اخیر فقط به خاطر آن 10 دقیقه ویژه برنامه نیمه‌شعبان بود که در آن فقط کمی کنترل برنامه از دست ما خارج شد، ولی بازهم در آن چند دقیقه هیچ اتفاقی که به اساس جامعه ضربه بزند به وجود نیامد.»
انتقاد از برنامه مرد سه زنه
احمد‌زاده در ادامه سئوال جالبی مطرح کرد و گفت: «اصلا شما قضاوت کنید کار ما در آن 10 دقیقه بدتر بود یا کاری که یک برنامه در خصوص آوردن مرد سه‌زنه انجام داد؟ کدام یک از ما هنجارشکن‌تر بودیم؟

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    2 10
    ای بابا.... تلویزیون پر شده پیرمرد!!! من خودمم یه روز قراره پیرشم ولی... حرف زیاده و من حوصله ندارم تایپ کنم!
  • حمید IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    34 2
    آیا در دین ما شوخی نیست؟آیا پیامبر با علی(ع)یا نوه های بزرگوارشان شوخی نکردند؟؟چرا چهره دین را خشک نشان میدهید؟؟آیا این دو مجری به کسی توهین کردند؟؟طناب بازی دو مرد دیندار را نگاه کردن بدتر است یا نگاه به 20 زن برهنه بی دین در ماهواره؟؟ پس مردم چه زمانی میخواهند با صدا و سیما آشتی کنند؟؟
  • بدون نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    19 5
    میدونید برای چی نظر دادن به خبرهاتون کم شده؟برای اینکه گزینشی و دلخواه خودتون و... عمل میکنید ××پایان شبه سیه سپید است××
  • محمدرضا IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    52 4
    واقعا سر چی آخه و من دیدم برنامرو ... چیزی نبود که ..... ای خداااااااا بابا بسه دیگه
  • بدون نام IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    27 5
    ای بابا همه که خانم نامداری نیستن با برنامه هایی که محتوایی هم نداره کسی هم نیست بهش چیزی بگه مرد 3 زنه میاره کلی هم افتخار میکنه. آقای احمدزاده و آقای شهریاری اونایی که به شما انتقاد میکنن حسودن و نمیتونن محبوبیت و موفقیت شما رو ببینن. از نظر اونا شادی حرومه. ولی کار شما خیلی درسته همش که نباید عزا و گریه باشه. دمتون گرم
    • بدون نام IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
      6 6
      احسنت
  • محمد IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    54 1
    بعضیا چشم ندارن خنده مردموببینن
  • بدون نام AU ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    8 53
    آقای احمدزاده...آقای شهریاری شما را در این برنامه ها مصحکه می کرد و شما به عنوان یک فرد مذهبی نباید راضی با این کار می شدید.
  • بدون نام IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    30 1
    چيه حالا همچي تموم شد داريد گير ميديد به اينا؟
  • فرهاد IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    20 14
    شهریاری بهترین و با ظرفیت ترین مجری ایران هست.
  • دینا IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    38 1
    اگر صحنه های شکنجه ،جنگ و خونریزی باشه کسی ایراد نمیگیره،ولی خدا نکنه یه ذره دل این مردم دپرس شاد بشه.همه جیغ ودادشون درمیاد.
  • محمد IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    3 37
    خبر خوبی بود خدا خیرتان بدهد، خدا را شکر، من از آقای احمدزاده خیلی دلخور بودم که با آقای شهریاری برنامه اجرا میکرد
  • بدون نام IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    11 0
    انصافا اقای احمدزاده از مجریان خوب ما هستند بابا بزارید مردم پای تلویزیون بشینن کار حرام که نکردن
  • بدون نام IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    13 3
    بجای اینا اون خانم نامداری رو اخراج کنید که نه برنامه بلده اجرا کنه همش هم تو تلویزیونه تو شبک 2 هست تو جام جم هست این دوتا خیلی زوج هنری خوبی بودن
  • غمخوار IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    9 0
    ما احساس خوشبختى و نشاط را در جامعه مان كشتيم.مردم عصبى و افسرده اند،فقط خدا به داد دل ما برسد،كم خوشبختيم اينجا…
  • یه بنده خدا IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    6 10
    اون برنامه مهم نبود ولی در کل هر دوشون لوس هستند
  • بدون نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    13 0
    سلام خدارو شکر مشکلات جامعه حل شد !! الان دیگه هیچ مشکلی نداریم .. همه چی آروم شد . من چقدر خوشبختم .!!
  • مجید IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    11 1
    قرار نیست کل برنامه های تلوزیون باب طبع یک قشر بخصوص باشد بقیه مردم ، ملت ایران نیستند ؟ دلیل زیاد شدن ماهواره چیست؟ بجای پاک کردن صورت مسئله ها کمی فکر و تدبر لازم است که متاسفانه...! تکنولوژی در حال پیشرفت است و از آن گریزی نیست و اگر مملکت خودمان نتواند به اندازه سلیقه مخاطبان برنامه سازی کند مطمئناً دیگران این کار را به خوبی خواهند کرد . اتاق فکر ما به قول معروف دیدشان بسیار کوتاه است و سلیقه و فکر همه را با خود قیاس می کنند و زمانی متوجه می شوند اشتباه کردند که دیگر دیر شده است.
  • علی IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    7 22
    بهترین مجریان شهریاری واحمد زاده می باشند چشم حسودان بترکد.
  • فهیمه A1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 1
    آقای احمدزاده درجای خوداهل دلند ومایه افتخارزنده باشیدوپرتوان خداباماست نگران نباشیدکاربرای خدادراین جامعه دشوارست وبی سنگ پرانی ازسوی عده ای نادان نخواهدبود برخداتوکل کنید