رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز طرح ضربتی برخورد با لایی‌کش‌ها در تهران خبر داد

سردار حسين رحيمي می گوید متاسفانه از ساعت 22 به بعد تعدادي از جوانان، اتوبان‌هاي پايتخت را محل تاخت و تاز خود قرار داده و اقدام به حركات مخاطره‌آميز، كورس‌گذاري با يكديگر و لايي‌كشي مي‌كنند، افزود: با توجه به درخواست‌هاي مردمي در خصوص برخورد با اين دسته از متخلفان كه امنيت بزرگراه‌هاي تهران را به خطر مي‌اندازند و برابر تدبير انديشيده شده از شامگاه پنجشنبه هفتم مهرماه ماموران گشت پليس نامحسوس بزرگراه طرح ضربتي برخورد با لايي‌كش‌ها را در اتوبان‌هاي پايتخت به مرحله اجرا گذاشتند.  و گفت: در شب اول اجراي اين طرح بيش از 250 دستگاه خودرو توقيف و حدود 300 خودرو نيز جریمه شدند.
وي با بيان اين كه در اين طرح با حركات مارپيچ، سرعت و سبقت غيرمجاز، دورزدن‌هاي غيرمجاز و ... برخورد مي‌شود، تصريح كرد: اجراي اين طرح به طور جدي از شب گذشته در پايتخت آغاز شده و اين دسته از رانندگان متخلف بايد بدانند كه اتوبان‌هاي تهران محلي براي چنين كارهايي نيست و قطعا پليس با اين افراد به شدت برخورد كرده و اجازه نمي‌دهد حركات اين افراد جان ساير رانندگان قانونمند را به خطر اندازد.
رييس پليس راهور تهران گفت: بر اساس قانون جديد رسيدگي به تخلفات رانندگي افرادي كه مرتكب سرعت و سبقت غيرمجاز و لايي‌كشي شوند ضمن اخذ گواهينامه، انتقال خودرو آنها به پاركينگ براي تست سلامت روحي و رواني نيز به مراجع ذيربط معرفي مي‌شوند.
وي از خريد دستگاه‌هاي جديد تست الكل و مواد مخدر و روان‌گردان خبر داد گفت: اين دستگاه‌ها بزودي در اختيار پليس بزرگراه قرار گرفته و از متخلفاني كه حركات مخاطره‌آميز داشته و مشكوك و استفاده از مواد روانگردان يا مشروبات الكلي باشند، تست سلامت در محل به عمل مي‌آيد.
4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =