کیوان کثیریان

برنامه پارک ملت که هر شب معمولا ساعت 11 شب شروع می شود و 1 بامداد هم پایان می یابد، امشب به شکلی بی سابقه حدود 90 دقیقه بیشتر طول کشید تا مهمان عزیز کرده و عصبی مزاجش، هر چه دل تنگش می خواهد ببافد و به زمین و زمان بدوبیراه بگوید و محمدرضا شهیدی فر هم در قامت موجودی منفعل، مجبور و مسلوب الاختیار رو به روی او بنشیند و حرف های تکراری و "دردمندانه نما" ی او را بشنود ودر برخی موارد تایید کند. از آنجا که ایشان  با روءسای شهیدی فر بسته بود، هرجا هم تشخیص داد، سوالات شهیدی فر را نشنیده گرفت و همچنان یمین و یسار را به هم بافت تا آنتن زنده تلویزیون ساعت ها در اختیار مطلق او باشد. آیا صدا و سیما حاضر است یک صدم وقتی که در اختیار این آقا می گذارد، به مخالفان ایشان اختصاص دهد؟

تنها کاری که از دست شهیدی فر بی نوا برآمد  آن بود که لابه لای حرف ها به بینندگانش برساند که این برنامه به واسطه تماس این آقا با مدیران ارشد سازمان صدا و سیما روی آنتن رفته و این وقت موسع و کاملا نامحدود از این بابت به ایشان هبه شده که خاطرحضرتشان بابت نظر سنجی دوهفته پیش برنامه پارک ملت - به رغم موفقیت فیلم مشعشع ایشان - مکدر است.  در زمانه ای که امثال بعضی ها را آنقدر لوس و ننر می کنیم که به خود اجازه هرگونه سوء استفاده از آنتن بیت المال برای منافع شخصی را می دهند، باید هم امثال مظفرها و حاتمی کیاها و کلی شخصیت ارزشمند دیگر،  20- 30  دقیقه آنتن داشته باشند و دائم روی حرف های به درد بخور این و آن تیتراژ پایانی  برنامه بیاید.
 

درتاریخ تلویزیون ایران شاید کمتر کسی به اندازه ای که این آقا در 5 سال گذشته آنتن زنده انفرادی در اختیار داشته، روی آنتن  رفته و کمتر کسی مجاز بوده هرچه از دهنش در می آید نثار این و آن کند و کسی هم جرات نکند از سوابق مشخص و درخشان او سوالی بپرسد، تازه با وجود تمام حمایت های مادی و معنوی رسمی از فیلم هایش - که اظهر من الشمس است -  خود و آثارش را متعلق به بخش خصوصی بداند و  با کمال " ...." از  جفاهایی( فکرش را بکنید: جفاهایی!) که در حق او و فیلمش شده بنالد و  گله و شکایت کند و از عالم و آدم طلبکار باشد. از این این سه نقطه تعبیر بخصوصی نکنید. واقعا نمی دانم نامی برای این رفتار وجود دارد یا نه.  واقعا آدم بابت این همه "رو"  و اعتماد به نفس کاذب کم می آورد.

جالب آنکه فروش و صدر نشینی در نظر سنجی و از این قبیل او را راضی نمی کند. چرا که  اصرار دارد همه اجبارا از ایشان و فیلمش تمجید کنند و  زورکی از ته دل فیلم را دوست داشته باشند. بعضی ها به مجبور کردن دیگران به هر وسیله عادت دیرینه دارند دیگر. ترک عادت هم که به شدت موجب مرض است. پس باید هم بعضی ها به خاطر یکی دو میلیون بیننده فیلمشان - که تازه معلوم نیست چند تایشان از فیلم خوششان آمده باشد - خود را جای تمام مردم ایران بگذارند و خدا را بنده نباشند. حق دارند. برای آنها یک مخالف هم زیاد است. تازه این ورژن فرهنگی شده و دمکرات شده بعضی هاست! مظلوم نمایی و و تریپ اعتراض و دردمندی تصنعی و معترض نمایی قلابی هم که فعلا مد است و می صرفد، حتی اگر به ناحق، عضو شورای عالی سینما شده باشی و ریش و قیچی اساسا دست خودت باشد. بیچاره دفاع مقدس ما با مدعیان جدیدش وبیچاره سینمای ما با سوپر استارهای جدیدش.

برنامه "پارک ملت" بعید است دیگر حالاحالاها چنین شب خفت بار و شرم آوری را تجربه کند.

کد خبر 176871

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 55
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام AU ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    14 2
    خود نویسنده هم تحفظ کرده است اگر چه از بقیه شجاع تر است!
  • بدون نام IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    29 6
    «آنتن زنده نامحدود در اختیار یک فیلمساز معترض نما » را خوب اومدی؛ اما «برنامه "پارک ملت" بعید است دیگر حالاحالاها چنین شب خفت بار و شرم آوری را تجربه کند» را خیلی افتضاح اومدی!
  • بدون نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    28 10
    واقعا گاهی برای این مظوم نمایی ها علی رغم استفاده ار انواع و اقسام رانت ها باید به دنبال واژه جدید بود واژه معترض نما رو خیلی پسندیدم هر چند معتقدم تکلیف مردم با اقسام این اشخاص معلوم است ولی با هنرمندانی که با همکاری با این تجسم های وقاحت هیچ نوجیهی ندارم
  • بدون نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    13 1
    ما که برنامه را ندیدیم لااقل بگید منظور نویسنده چه شخصیتی بوده است؟
  • بدون نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    10 6
    وضع سایتتون به شدت خرابه نه درست حسابی لود میکنه اصلا گاهی اوقات باز نمیشه خیلی از کاربراتونو دارین از دست میدید چند بار هم گفتم من خودم این سایتو دوس داشتم ولی با این وضع دیگه نمیتونم تحمل کنم الان هم اگه نظر میدم بخاطر اینکه دوستتون دارم . تو موزیلا مشکل داره .تغییرات سایتو برگدونید به 3 هفته قبل لطفا
  • سیاوش NL ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    26 6
    لااقل می گفتید کی مهمان برنامه بوده تا کسی مثل من که به تلویزیون به اصطلاح ملی رو نگاه نمی کنیم بفهمیم ! البته این مشخصات می خوره فرد مورد نظر دهنمکی بوده باشه !؟ :d
  • بدون نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    مشكل شما با ده نمكي همون مشكليه كه با احمدي نژاد داريد يعني تحمل رأي اكثريت مردم رو نداريد و احتمالا خودتون رو روشنفكر مي دونيد و مردم رو عوام و بي سواد . ولي تا قيام قيامت مردم همين هستند و به امثال شما روشنفكرمابها توجه نمي كنند !!!!
    • سیاوش NL ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
      31 4
      شما یه توجهی به نظرسنجی خود خبرآنلاین بکن می فهمی که اکثریت یعنی چی !!!!!!!!!!
    • بدون نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
      1 1
      تا به کی خود را به نفهمی می زنید سر خود را از برف درآورید و به اطراف خود نگاه بیاندازید
    • حسن IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
      8 1
      به فرض که آن نظرسنجی صحیح باشد / آمد یک سری عدد خواند و رفت 1) 39 درصد مردم به آن فیلم رای دادند؛ اکثریت کجا بود!!؟ 2) چند درصد مردم به سینما می روند و چند درصد جمعیت بالقوه فیلم ایشان را دیده اند؟ به گفته ی یک مسئول فارابی 11 درصد 3) این چه نظر سنجی ایست!؟ آژانس شیشه ای برای چه سالی است و چه نسلی و کی و کجا آنرا دیده؟ (15 سال قبل ساخته شده) و دیگر فیلمها چطور؟ میشد در هفته دفاع مقدس هر شب فیلمها را راس یک ساعت پخش کرد و از مردم خواست پس از نمایش هر فیلم به مدت چند ساعت نظر بدهند (منطق رای گیری راجع به فیلمها این است) تعداد آرای مثبت هر فیلم مقایسه میشد 4) مخاطبان آن برنامه چه کسانی هستند و چند نفر رای دادند؟ 5) چند نفر اثری مثل قهوه تلخ را دیده اند؟ این نشانه ی چیست؟ و بسیار سوالات دیگر
  • بدون نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    3 1
    حالا مهمونشون کی بود من که کارمندم و به واسطه شاغل بودنم تا ساعت 10:30دقیقه شب نمی تونم بیدارباشم و باید بخوابم برای من و امثال من حداقل می نوشتین مهمون کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    7 82
    سلام معلومه شما هم به خاطر زدن حرفها وساختن فیلمهای دهنمکی وامسال ایشان بد تو دهنی خوردین و دارین میسوزن که چنین بی ادبانه در مورد سازنده پرفروش ترین فیلم ایران صحبت میکنین تا کور شود هر آنکه نتواند دید مردین نظرات مردمم بنویسید وبذارید تو سایتتون
  • بدون نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    4 0
    ببخشيد!اگه زحمتي نيست ميشه اسم اين آقاروهو بگيد؟
    • بدون نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
      0 1
      نمک رو زخم یه ده نپاش!
  • دخترک IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    15 3
    گل گفتي. ننگ بر هنر اگر چنين ....
  • بدون نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    58 5
    واقعا باید تاسف خورد به حال فرهنگ و سینما و هنر مملکت با این کارگردان و حتی همچنین تلویزیونی که فقط در خدمت عده ای خواص کمر به نشانه تعظیم خم می کند و اجازه می دهد از آنتن رسانه ملی که با پول بیت المال و ملت اداره می شود چنین به فهم و شعور مردم توهین شود
  • بدون نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    2 2
    حالا كي بود؟
    • بدون نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
      5 2
      همون کی بود!
  • بدون نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    2 6
    متاسفانه دقایقی از این برنامه رو دیدم و افسوس برنامه خوب پارک ملت رو خوردم
  • بدون نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    14 83
    لطفا بر خلاف شهیدی که سی‌دی را پخش نکرد این نظر را بگذارید خبر آنلاین هم عقده خود را گشود ، چرا فکر می‌کنید خیلی‌ می‌فهمید؟ حتما شما هم میگید مردم نمی‌فهمند؟!!!! اگر اینطور باشد خیلی‌ از خود راضی‌ هستید. لطفا منطقی‌ باشید، اصلا از خبر آنلاین انتظار نداشتم ده‌نمکی عالی‌ بود
  • ***** IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    9 60
    چرا با اين فيلم اينقدر مشكل داريد از اين فيلمهايي كه ارزش ديدن رو حتي يكبار هم ندارند زياده ولي كسي صداش روهم در نمي آره باز حد اقل اين فيلم ارزش يكبار ديدن (فقط يكبار) ديدن رو داشت
    • سیاوش NL ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
      14 2
      آخه کارگردان بقیه فیلم های ... هیچ ادعایی ندارن و خودشون می دونن چه چیزی ساختن ولی ایشون ...
    • بدون نام IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
      11 0
      مطمئنی که فیلمش ارزش یک بار دیدن رو داشت؟
  • بدون نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    2 2
    کی بوده حالا این مهمان؟
  • بدون نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    32 3
    چرا مرتب سوال میکنید کی بوده حالا؟؟!!!! این خصوصیاتی که گفت خبرآنلاین خوب تنها یک کارگردان اینطوری هست دیگه مسعود ده نمکی
  • گمنام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    9 76
    واقعا برای مسئولان خبرآنلاین متأسفم که ماهیت زشت خودشون رو که اغلب سعی می کنن مخف نگه دارن رو کردن. شما ها جزء همون اقلیت جنبش شکست خورده سبزو روشن فکرنماهای متحجر هستین که خودتون رو ولی و قیم مردم می دونید و فکر می کنید همه باید مثل امثال شما شکست خورده های سیاسی فکر کنن. چشماتونو باز کنید. از حقایقی که در فیلم اخراجیهای 3 بیان شده فرار نکنید. دست آقای ده نمکی رو می بوسم که دست همه شما خائنین به ملت رو واسه همهمردم رو کرد تو فیلمش. خدا خیرش بده
  • نیما IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    6 42
    واقعا برای خبر انلاین متاسفم صحبت های دیشب ده نمکی عالی عالی عالی بود و کاملا به نفع مصالح نظام و دفاع مقدس و خانواده های شهدا و ایثارگران بود و من به عنوان یک فرزند شهید دیشب کیف کردم درود خدا و شهدای عزیز بر ده نمکی و ده نمکی ها
  • بدون نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    20 4
    معترض نمای منفعت طلب
  • بدون نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    23 4
    از جرات و جسارت این یادداشت ممنون...هم بسیار به جا و به موقع و زود بود و هم بسیار کامل...تازه همینکه از چماق بازی های سابق آقای ده نمکی درش حرفی به میان نیامد...شعور نویسنده را می رساند
  • بدون نام SE ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    26 3
    ده نمکی = رانت. مقاله بسیار عالی بود مرسی.
  • جلال IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    19 3
    اونجاش با حال بود که گفت خدا هرکي دوست داشته باشه اگه حتي مردمم نخوان عزت مي ده.بابا چه ربطي داره به خدا.اگه براي بقيه فيلم هام مدارس مجبور مي کردن برن اونام مي فروختن.بابا خودش مي گه من تحصيلات آکادميک ندارم و از روي تجربه ياد گرفتم اولا مي خوام بدونم ايشون کنار چه کارگرداني کار کرده که از روي تجربه ياد گرفته دوما سينما آشپزي نيست که از روي تجربه هم بشه ياد بگيري.همون آقاي حاتمي کيا که شما قبولش داريد اگه مي خواست اين فيلم رو بسازه اصلا بهش مجوز مي دادن.يادش بخير مجري جشواره زمان اخراجي هاي 1 که همه(منظور از همه مشخصه) ميگفتند به علت استقبال مردم بايد جايزه بگيره گفت اگه امروز تو سينماهاي ما فيلم ممل آمريکايي پخش بشه صد برابره
  • amirf2 IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    8 4
    جواب کامنت گمنام: خبر انلاین دستت درد نکنه که مردونه و بدون ترس مطلب مینویسی افرین برتو خدا میدونه که امسال خبر گذاری شما در کشور وجود نداره اینکه بعضیا تحمل نقد رو ندارند چیزه جدیدی نیست اقایونی که خودشون رو خیلی خوب میدونند سالهاست که دارند به شعوره مردم توهین میکنند من کاملا قبول دارم قسمتی از فیلم ده نمکی رو ولی اینکه یه عده ای رو خیلی خوب نشون بدیم که یعنی هیچ عیبی را ندارند قبول ندارم
  • امیر IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    14 4
    عالی بود. عالی . پز دمکراسی خواهی و آزادی طلبی هم مد شده به قول شما. چه خوب گفت امام اول شیعیان که معاویه سخن حقی بر زبان میراند اما مرادش باطل است.
    • جواب کامنت amirf2 IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
      1 5
      آقای amirf2 اول برو یه ذره سواد یاد بگیر ، بعد پز روشنفکری به خودت بگیر. امسال>امثال خبرگذاری>خبرگزاری 1- من هم از قسمت سوم اخراجی ها خوشم نیومد ولی قسمت اولش از نظر من بهترین فیلم ایران بود. 2- نظر هر کس مهمه اما در نهایت باید دید نظر اکثریت چیه! 3- اینکه نظر اکثریت کجا مشخصه ؟ نظر مردمی که در رسانه ی ملی با اون جامعه ی آماری رآی می دهند از نظرسنجی سایت های وابسته چه اینوری چه اونوری مثل خبرآنلاین و امثالهم که مخاطب خاص دارند صدها برابر معتبرتره! 4- سعی کنیم انتقاد کنیم نه توهین آقای کثیریان! شما می توانستید فارغ از فضای بیرون برنامه به برنامه و گفت گوها انتقاد کنید.
  • مخاطب IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    4 17
    چقدرتند وبی ادبانه .واقعا از خبر انلاین بعید بود .می توانستید منطقی نقد کنید .راستی چرا برنامه قبلی که واقعا به صراحت اقای شهیدی با اسم بردن از ده نمکی اورا فاقد رتبه اول خواند چرا چیزی ننوشتید
  • بدون نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    6 2
    اتفاقا رفتار اين آقا به ..... خيلي شباهت داره
  • سجاد IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    4 26
    اول اینکه شهیدی فر آنقدرها هم کا شما میگید تسلیم مهمان نبود . ایشون هم مثل شما خیلی تلاش کرد که بگه ده نمکی عصبیه و سعی کرد آرای مردم رو بی ارزش نشون بده . چرا نمیخواید قبول کنید که دوره ی شما روشنفکر نماها به سر اومده . شهیدی فر تو اون سه شب نظر سنجیش بارها و بارها از همین تریبون ملی که شما گفتید سعی کرد رای مردم رو بی ارزش جلوه بده . در حالی که اخراجی ها بیشترین رای رو اورده بود مهمون دعوت میکرد و در تمجید اژانس شیشه ای حرف میزد . این حرفهارو شماها قبلا در مورد امثال حاتمی کیا هم میزدید . بهش میگفتید فیلمساز حکومت . میگفتید فیلمسازی که با نگاتیو دولتی فیلمسازی یاد گرفته . حالا که یکم حاتمی کیا زده جاده خاکی برای شما عزیز شده . دورهتون سر اومده برادر .سر اومده
  • ناصر OM ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    18 2
    یه نگاه به نمراتی که به نظرات داده شده خیلی چیز ها رو روشن می کنه!
  • سمانه IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    19 4
    فكر نميكردم كسي هم پيدا شود كه اينچنين جسورانه بر مافياي قدرت اين روزهاي سينماي ايران بتازد خوش به سعادتت كه چنين قلم توانايي را منحصر به خود كرده‌اي درد را فقط در اشكهاي دردمندانه‌ي ابراهيم حاتمي كيا ميتوان معنا كرد و بس.
  • مجتبی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    9 2
    هرعضو این جامعه سوای طرز تفکرش حق داره صحبت کنه و خوبه به حرفای هم گوش بدیم،اما این ،هم تراز عدالت نیست که برنامه ای زنده ده ها دقیقه وقت اضافه بگیره که صرفا همه ی درد دلهای یک عضو جامعه شنیده بشه،وقت اضافه ای که برای پاسخ به سوال مجری نیست،برای عقده گشایی از دل یک کارگردانه.شاید تنها نکته ی نوی حرفهای ده نمکی این بود"مردم درک کردند همه ی جبهه ای ها فرشته های آسمانی نبودند و این در تقویت حس انقلابی موندن همه ی اقشار موثره" بود و نقطه ضعف بزرگ اون، این که ده نمکی ها هنوز تحمل ندارند از برخی بشنوند"تو و فیلمت را دوست نداریم"، این حرفها هنوز ده نمکی ها را ناراحت نه،خشمگین میکند.آیا ازین وقت ها در آنتن زنده ی تلویزیون به ما هم می دهند؟متاسفانه هنوز تفکر نادرست"یا باما یا علیه ما" بر جامعه حاکمه!
  • بدون نام US ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    3 12
    شما به 11 شب تا 1 صبح می‌گید نامحدود؟ "معترض‌نما"، "در طول تاریخ در 5 سال گذشته..." چه تصوری از استفاده از کلمات دارید؟
    • فرید IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
      3 0
      11 تا 1 نه! 11 تا 2.5
  • سحر US ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    4 20
    آقای کثیریان!چون از برخی افراد خوشتان نمی آید باید حذفشان بکنیم.صدا وسیما ارث بابای شما نیست که اینطور درباره اش حرف می زنید.حرفهای شما کم از فحش دادن نبود.چرا به مردمی که دوست دارند این برنامه را دنبال کنند ونظرات مختلف اقشار جامعه را بدانند وخودشان قضاوت کنند توهین می کنید؟
    • بدون نام US ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
      16 2
      کدوم نظرات مختلف؟ مگر نظرات مختلف از تلويزيون شما پخش ميشه؟ از مال ما که نميشه. نکنه تلويزيونتونو از سر کوچه اي در نارمک خريدين؟
  • عطیه GB ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    15 3
    شماها ( دهنمکي و امثالهم ... ) مصداق بارز اين آيه هستين و بس : في قلوبهم مرض و فزادهم الله مرضا و لهم عذاب اليم بما کانو يکذبون و اذا قيل لهم لا تفسدو في الارض قالو انما نحن مصلحون الا انهم هم المفسدون ولکن لا يشعرون ( بقره آيات10 و 11 و 12 ) چي مي کشن اين ملت از عقايد کور کورانه و خفت بار شما ! ترو خدا هر فکر و کارتون را به اسلام ديگه نچسبونين به خدا که شما عين مردم کوفه مي مونين عين ابن ملجم که با پيشاني سياه از سجدا هاي طولاني علي را کشت واي بر شما ممنون بابت اطلاع رسانيتون
  • میثم IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    5 25
    واقعا حرفای قشنگی زد. خدا به ما توانایی شناختن حق رو عطا کنه. ممنون از ده نمکی برای فیلم و حرفای قشنگش
  • فرزین IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    18 2
    عالی بود کیوان جان/ حمایتت می کنیم / به عقیده من فروش فیلم های این آقا(که با صد جور تمعهید و دوز و کلک صورت گرفت) و پول هایی که از جیب مردم بابت بیلط بیرون کشید دستکمی از اختلاس نداشت منتها به این اختلاس می گن : غارت از جیب مردم
  • رجائی GB ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
    3 5
    اینکه ده نمکی کانال زده و زور چپونی اومده توی برنامه و هر چی هم دلش خواسته گفته و شهیدی فر هم چاره ای نداشته جز تماشا،درست.اما چه کسی این فرصت را برای او فراهم کرد جز آقای شهیدی فر؟اصلا به نظرم طراحی چنین سوالی اشتباه اول بود.اینکه از کسی بخواهی بگوید آژانس بهتر است یا اخراجی ها یعنی پاسخ می تواند اخراجی ها باشد.ضمن اینکه از همان ابتدا حدس اینکه اخراجی ها رای می آورد (حتی در مخاطب پاکر ملت)کار سختی نبود.مشکل بعدی اظهار نظر های شهیدی فر درباره نظر سنجی و تلاش بی فایده اش برای اصلاح نظر بقیه شرکت کننده ها بود.او خیلی به اصطلاخ تابلو این کار رو کرد و باعث شد ده نمکی این فرصت رو به دست بیاره.به این ترتیب ماجرا شد باز ی دو سر باخت.هم اخراجی ها رای آورد و هم ده نمکی مهمان زوری برنامه شد.این اتفاق
    • علی یار US ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
      3 0
      کاملا درسته. احسنت
    • بدون نام US ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
      3 0
      عالی بود این تحلیل
  • کورش OM ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
    9 1
    متاسفانه جناب ده نمکی تنها کسی هستند که توانستند به راحتی و بدون ترس از هرگونه مواخذه 8 سال جنگ را به سخره بگیرند و عده ای هم علم حمایت از ایشان به دست بگیرند که "این آقا می خواسته واقعیات جنگ را هم نشان بده" بهتر است این جناب به همراه همفکرانشان سری به آسایشگاههای معلولین بازمانده از جنگ بزنند تا شاید شرمسار شوند. می شد به کار های ایشان کاملا بی طرفانه نگاه کرد و انتقاد کرد. می شد پذیرفت آدم ها با گذشت زمان عوض می شوند ولی آدمی با سابقه ی ایشان که حتی زحمت عذرخواهی از گذشته ی با شکوهشان را هم به خود ندادند بهتر است انتظار همراهی زیاد هم نداشته باشند.
  • حسن . ح IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
    8 0
    نمیدونم چرا با دیدن ده نمکی یاد مایلی کهن میفتم . اخراجی 1 خوب بود . شماره 2 لوس شد و مبتذل و 3 هم نگاه عامیانه ای داشت که نمیشد اصلا بهش فیلم سینمایی لقب داد . یک جور روند نزولی چیزی بود حاصل کارنامه ده نمکیه . در هر صورت وجود هر شخصی و کارگردانی با هر نوع ایده و سلیقه لازمه . هر کسی با هر شیوه ای که در پیش میگیره و با هر تفکری که داره دنیایی برای خودش میسازه که برای خودش محترمه اینکه ما دوست نداریم اون نگاه رو قضیه ای جداست میتونیم اون رو اعلام کنیم و به نقد بکشیم ولی در این راه حق توهین به شخصیت و افکار اون شخص رو نداریم . ما میتونیم از افکار و ایده هامون بگیم ولی حق نداریم دیگران را خرد کنیم . عقاید هر کس برای خودش محترم است
  • بدون نام IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    14 1
    این ده نمکی پیشینه ی هنری نداره با حمایت های این و اون و دولتی ها شریفی نیا و ... رو دور هم جمع کرد و یه به اصطلاح فیلم ! ساخت
  • منصف IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    10 1
    میدانید در مورد این اقا چه چیز ازار دهنده است؟ تینکه شدیدا ادعای دغدغه انقلاب دارد اما از ته قلبم می گویم عده ای فقط برای خندیددن به ریش بچه مکتبی ها به سینما میروند... در اخراجی های 2 تیتر با صحنه زدن بیمارستان صحرایی هماهنگ بود دختر 6 ساله ام وقتی صدای دست زدن مردم بلند شد با بغض گفت مگر شهید شدن خنده دار است ؟؟ محض اطلاع دوستانی که ده نمکی را با رییس جمهور یکی میدانند عرض کنم این طریق خطاییست که برای بالا کشیدن خود به شخصیت های سیاسی دست یازید... واقعا برای این کارگردان متاسفم...روزی را به یاد دارم که در نشریه اش برای فیلم لیل با من است فریاد وا سلاما سر داد اما امروز ما را روی پرده میبرد تا مردم به ریش و چادرمان بخندند...
  • بدون نام IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    7 0
    چه جمله زیبایی: * برای آنها یک مخالف هم زیاد است *