مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «یه حبه قند» به کارگردانی رضا میرکریمی همزمان با افتتاح پردیس سینمایی کیان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، این مراسم با حضور مدیران،‌ چهره‌های سینمایی، ورزشی و عوامل «یه حبه قند» جمعه شب پانزدهم مهرماه برپا شد و عوامل فیلم تازه میرکریمی تقدیر شدند.
 
میرکریمی در ابتدای سخنان خود با ابراز خوشحالی از اکران عمومی «یه حبه قند» گفت:‌ «خوشحالم «یه حبه قند» پس از چند سال زحمتی که برای آن کشیدیم در حال اکران است و این موضوع من را بسیار هیجان زده می‌کند.»
 
او با اشاره به افتتاح سینما کیان و همزمانی آن با رونمایی از «یه حبه قند» اظهار داشت: «زمانی که گفتند قرار است مراسم افتتاحیه «یه حبه قند» در پردیس کیان که در جنوبی‌ترین نقاط تهران واقع شده است برگزار شود، با خودم گفتم چرا نباید این فیلم سینمایی در یکی از سالن‌های خوب سینمایی شمال شهر تهران برگزار شود، اما وقتی در پردیس سینمایی کیان حضور پیدا کردم، احساس کردم چه خوب است زحمت چند ساله ما با زحمت چندین ساله مدیرانی که چنین مکان فرهنگی مناسبی را ساخته‌اند به صورت همزمان دیده ‌شود.»
 
این کارگردان همچنین گفت: «ما در جریان تولید «یه حبه قند» تیم بسیار خوب و باهوشی داشتیم که باید حتما از آنها تشکر کنیم. همچنین جا دارد از مدیران شایسته‌ای که به ما اعتماد کرده و در کارمان دخالت نکردند، تشکر کنم.»
 

 
رضا کیانیان و سعید پورصمیمی
 
در ادامه مراسم محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری از میرکریمی تقدیر به عمل آورد. او با اشاره به ساخت پردیس سینمایی کیان گفت: «از آقای مهندس عادلی که مجتمع کیان را راه‌اندازی کرده‌اند، تشکر می‌کنم. این منطقه که سینما در آن واقع شده اگرچه منطقه‌ای در جنوب شهر تهران است، اما شایسته است برای آن کارهای بسیاری صورت گیرد. خوشحالم «یه حبه قند» که هدیه ما به جامعه ایرانی است در پردیس سینمایی کیان افتتاح می‌شود.»
 
سخنران بعدی برنامه مهندس عادلی مالک مجموعه فرهنگی تجاری و سینمایی کیان بود که در مورد ساخت این مجموعه گفت: «ما هنوز یادمان نرفته است که در همین مناطق جنوب شهر بزرگ شده‌ایم، آن زمان که کم سن و سال‌تر بودیم در سفر به شمال تهران حسرت‌های بسیاری می‌خوردیم که کاش بعضی از امکاناتی که در شمال تهران فراهم شده در جنوب شهر نیز یافت شود. از آقای علم‌الهدی برای در اختیار گذاشتن تجربیاتش در زمینه تاسیس و مدیریت مجموعه‌های سینمایی تشکر می‌کنم. برای ما که این مجموعه سینمایی در این منطقه محروم افتتاح کرده‌ایم، همین بس که ما را به عنوان یک خدمتگذار در بخش فرهنگ بشناسند.»
 
بخش دیگر مراسم افتتاحیه «یه حبه قند» به تقدیر از عوامل این پروژه سینمایی اختصاص یافت. در این بخش از مراسم با تقدی از عوامل فیلم ادامه پیدا کرد و مسعود بهنام، محسن شاه‌ابراهیمی، محمدرضا علیقلی و بهمن اردلان به نمایندگی از همه ‌عوامل پشت دوربین جملاتی بیان کردند.
 
برای تقدیر از بازیگران دکتر ایوبی رئیس بخش فرهنگی سازمان اکو و هوشنگ گلمکانی سردبیر ماهنامه سینمایی فیلم روی صحنه آمدند. در این بخش رضا کیانیان و سعید پورصمیمی با تشویق پرشور حاضران مواجه شدند.
 
رضا کیانیان پس از حضور روی صحنه درباره پوررصمیمی گفت: «از دوران دانشجویی همیشه دوست داشتم با آقای پورصمیمی همکاری کنم چرا که ایشان غول تئاتر ایران بود و خوشحالم که از آن زمان تاکنون در دو پروژه شاگردی ایشان را کردم.»
 

 
کریم باقری
 
در این مراسم هنرمندان و ورزشکارانی همچون امیررضا خادم، رضا صابری، اصغر همت، امیر جعفری، ریما رامین‌فر، حسن برزیده، امیرحسین علم‌الهدی، سیدجمال ساداتیان، فرخ نعمتی، سهیل جهان‌بیگلری، نگار عابدی، بهرام دهقانی، افشین هاشمی، محمد پیرهادی، هادی ساعی، کریم باقری، مهرداد میناوند، محمود میران و ... حضور داشتند.
 
58243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    1 0
    شما رو به خدا جمله ی آقای مومنی رو داشته باشید: این منطقه که سینما در آن واقع شده اگرچه منطقه‌ای در جنوب شهر تهران است، اما شایسته است برای آن کارهای بسیاری صورت گیرد. درست انگار که بگی: درسته که جای بدیه ولی میشه بهش کمک کرد. انگار در جنوب شهر بودن جرم باشه. خب البته گاهی به نظر بعضیا ممکنه این جوری برسه. چی میشه گفت. از وضع جنوب شهر هم میشه چیزهایی فهمید.