مرد 52 ساله‌ای که با کمین در اطراف 2 مدرسه پسرانه، کودکان دانش‌آموز را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد از سوی ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم»، در روزهای آغاز مهرماه زنی با حضور در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران به دادیار جنایی گفت:‌ پسر 8 ساله‌ام عازم مدرسه شد و پس از برگشت به خانه عنوان کرد، توسط یک مرد موتورسوار مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط پرونده با دستور قاضی رضوانفر برای پیگیری و تحقیقات به اداره 16 پلیس آگاهی ارسال شد. با تحقیق از کودک 8 ساله وی به کارآگاهان پلیس گفت:‌ وقتی قصد رفتن به مدرسه را داشتم، مرد موتورسواری که عینک به چشم داشت به من گفت که موتورش خراب شده است و زمانی که موتور را هل دادم و روشن شد، مرد موتورسوار به من گفت از دوستان مدیر مدرسه‌مان است و قصد دارد تعدادی کتاب برای مدرسه خریداری کند و از من خواست او را همراهی کنم. کودک 8 ساله اضافه کرد:‌ پس از آن‌که سوار موتورسیکلت شدم، مرد موتورسوار که مرا روی باک موتور سوار کرده بود، مقابل کتابفروشی توقف نکرد و تهدید کرد اگر سر و صدا کنم مرا خواهد کشت.

شکایت‌های مشابه

با اظهارات کودک 8 ساله یک تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی جستجو برای دستگیری متهم را آغاز کردند و به فاصله چند روز چندین شکایت مشابه دیگر از سوی مرجع قضایی به اداره 16 پلیس آگاهی ارسال شد. با تحقیق از قربانیان خردسال که همگی مشخصات یک متهم موتورسوار را ارائه می‌کردند، ماموران متوجه شدند کودکانی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، در 2 مدرسه در شرق تهران تحصیل می‌کنند.

با جمع‌بندی اطلاعات و به دست آمدن مشخصات موتورسیکلت متهم آزارگر، تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی منطقه را تحت نظر قرار داده و سرانجام صبح دیروز این متهم را در حالی که اطراف یکی از مدارس پسرانه پرسه می‌زد، شناسایی و دستگیر کردند.

با دستگیری متهم 52 ساله به نام محمدرضا و انتقال وی به پلیس آگاهی معلوم شد این تبهکار یک مجرم سابقه‌دار است که از سال 55 تاکنون چندین بار به اتهام ضرب و جرح عمدی، خرید اموال مسروقه، سرقت و آدم‌ربایی دستگیر و در زندان تحمل کیفر کرده است. با شروع تحقیقات متهم ابتدا منکر ربودن و آزار و اذیت کودکان خردسال شد؛ اما در ادامه و پس از دعوت از شاکیان پرونده آنها وی را شناسایی کردند.

با شناسایی متهم وی اعتراف کرد از چندی پیش با اطلاع از هویت مدیران 2 مدرسه پسرانه و کمین در مسیرهای رفت‌وآمد دانش‌آموزان خردسال با سوءاستفاده از نام مدیران مدرسه، کودکان را فریب داده و سپس آنها را آزار و اذیت می‌کرده است. سرهنگ محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به پرونده اتهامی این تبهکار گفت: با توجه به تعداد شاکیان، این احتمال وجود دارد که کودکان دیگری قربانی امیال شیطانی متهم شده‌اند که تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به این‌که پلیس حافظ اسرار مردم است از کسانی که فرزندانشان به‌ویژه کودکان خردسال آنها توسط فردی حدودا 50 ساله با موتورسیکلت مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، درخواست می‌شود برای شکایت و شناسایی متهم به اداره 16 پلیس آگاهی مراجعه کنند و اطمینان داشته باشد، شکایتشان به صورت محرمانه رسیدگی خواهد شد.

/5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 39
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    50 2
    واقعا ببینین در این دنیاچی داره میگدزه از قانون میخام که این چنین افراد شرور هیچوقت رنگ آزادی رو نبینه و تقاص کاراشو بده. بیچاره بچه ها چه اینده ای دارن...
    • بدون نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
      22 0
      پلیس وقت این کارها رونداره باید ماهواره ها رو جمع کنند
    • بدون نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
      7 1
      واقعاٌ این افراد بیمار هستند که باید ریشه یابی کرد و از موارد مشابه جلوگیری کرد .با اعدام و حبس ریشه ایی مشکل حل نشده فقط تا مدتی سکوت میشه و بعد دوباره موارد مشابه یا بدتر از این تکرار خواهد شد.
    • احسان IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
      5 0
      این فرد که شکی نیست که مشکل داره اما من بحث دیگری دارم در مورد روابط پسر و دختر تو جامعه. من معتقدم اکثر مردم ما مشکل روانی دارند نه به این معنا که بی احترامی شه به کسی ولی در مجموع چه اونایی که احساس خودشون رو به هر دلیلی نشون نمیدن چه اونایی که در نشون دادنش زیاده روی می کنن هر دو مشکل روانی دارند.
  • بدون نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    42 5
    این بی همه چیز را باید تکه تکه کرد تا زجر کش بشه
    • بدون نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
      2 0
      حق با شما هستش .. وای بحال ملت
  • مهدی ن. NL ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    32 3
    آخه چرا بعضي پدرومادرها بچهُ هشت سالهُ خودشون رو تنها به‌مدرسه ميفرستن و خودش بايد تنها برميگرده؟ بي‌توجهي والدين دست اين حرومزاده‌هارو باز ميکنه... پليس هم که هيچي
  • رضا IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    46 4
    اينها رو بايد اعدام كرد .
  • بدون نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    37 4
    شكايات جديد لازم نداره! همين دو مورد رو عادلانه رسيدگي كنيد حكم اعدامش را صادر كردن خلاص!
  • اشسا IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    2 0
    لعنت بر این پست فطرت کثافت ؛ فقط باید اعدامش کرد
  • مايك IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    4 0
    اعدام فايده نداره.بايد تمام اعضا بدنش رو يكي يكي قطع كرد.
  • فرهاد IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    6 0
    لعنت بر اين آدم مريض ....... كه بچه‌هاي معصوم مردم رو مورد آزار و اذيت قرار داده. مي‌دونيد كار حيواني اين رواني چه تاثير منفي‌اي بر اين بچه‌ها داره.انشالله كه مسئولين سخت‌ترين مجازات را براي اين آدم تبه‌كار و امثال اون در نظر بگيره.
  • بدون نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    11 0
    پلس بجای برخورد با گیرنده های ماهواره و .... فسادو از جامعه پاک کنه
  • مهدی صبوری IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    0 2
    اعدام اصولا درست و منطقی نیست ولی در کشور ما با این سطح امنیت واجب است و متاسفانه فقط با این روش میتوان جرم و جنایت رو با توجه به نوع اداره کشور اداره کرد!
  • دوست جون US ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    5 0
    بعضی از دوستان مخالف اعدام هستن.برای این حیوون چه تصمیمی غیر اعدام میشه گرفت؟؟؟؟؟
  • داریوش IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    4 0
    مردم ما شدن قاضی و سریع حکم صادر می کنند باید دید در این مملکت چه می گذرد این اینطور افراد کثیف که به بچه 8 ساله هم رحم نمی کنند براحتی دست به چنین اعمال بی شرمانه می زنند باید ریشه یابی شود چرا و چگونه بجه بی دفاع را مورد آزار و اذیت قرار داد مگر می شود به همین سادگی از آن گذشت و حکم اعدام صادر کرد
  • بدون نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    2 1
    به نظر شما چرا با اینکه اینهمه توی ایران اعدام زیاده، بازم این جرایم کم نمیشه؟ به نظر من مشکل با اعدام یا به قول دوستمون تکه تکه کردن مجرم حل نمی شه. البته مجازات قانونی (که در این مورد اعدام هست) باید اجرا بشه. ولی نباید فقط به مجازات شدید فکر کرد. جامعه ی ما مشکلات فرهنگی عمیقی داره...
  • erfan IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    2 0
    خدا اين مرد را لعنت كند اين خود در كودكي اينگونه مورد سوء استفاده قرار گرفته كه حالا به فكر انتقام افتاده است. در يك كشور اسلامي اينگونه حركات از يك فرد مسلمان بعيد است چرا بايد ما كه اينگونه دم از مسلماني مي زنيم شاهد اينگونه مسائل باشيم. در صورتي كه در يك كشور اروپايي كه همه فرقه از اديان مختلف زندگي مي كنند نسبت به كشور خودمات كمتر اتفاق مي افتد . چرا در مدارس ما آموزشهاي لازم به بچه ها داده نمي شود. فقط مي توانم بگويم متأسفم و بس . . .
  • بدون نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    6 0
    در کشوری که سنگ را می بندند و سگ هار را رها می کنند باید هم انتظار چنین چیزی را داشت! اگر به چنین اخباری توجه کنید می بینید که مرتکبین این قبیل اعمال اکثرا دارای چندین سابقه کیفری و محکومیت هستند. خوب کسی که برای بار چندم بعد از آزادی از زندان مرتکب خلاف می شود چرا مجددا آزاد میشه؟ این قبیل افراد اگر قابل اصلاح بودند بعد از بار اول دستگیری باید دیگر مرتکب خلاف نشوند.
  • تسنیم IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    3 0
    آقای شاهرودی ! کسی که سوابق درخشانی از ضرب و جرح عمدی، خرید اموال مسروقه، سرقت و خصوصاً آدم‌ربایی داره چطوری توی جامعه آزادانه ول میگرده ؟؟؟؟؟ اگه یکی از اون بچه ها تقض بازی در میاورد و سرو صدا میکرد و یارو میزد میکشتش گناهش گردن کی بود مامورین زحمت کش نیروی انتظامی ، حالا که قوه قضائیه کارش رو انجام نمیده در همون بدو دستگیری حکم اعدام رو اجرا کنید . خدا خیرتون بده
  • بدون نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    5 0
    برخورد قاطع از نيروي انتظامي را خواستارم دلم به حال اين بچه ها داره آتيش ميگيره بنده خدا ها . شما نمي دونيد چه تاثير هاي جبران ناپذير ي روي روحيه اين كودكان طفل معصوم مي گذاره
  • بدون نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    5 0
    باید آن را اعدام کرد اعدام اعدام اعدام
  • فرزاد IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    3 0
    واقعا"متاسفم چرا یک مجرم با این همه سابقه باید آزاد باشد که دست به چنین جنایتی بزند
  • بدون نام IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    2 0
    واقعا این بچه ها فردا چطور میخوان تو جامعه زندگی کنن به نظر من کسانی که جرم لواط رو دارند رو باید محکومین های خیلی سنگینی براشون در نظر گرفت و به نظر من در این مورد هم پدر و مادرها باید واقعا مراقب باشند تا زندگی بچه هاشون با یک اشتباه تباه نشه
  • شرمنده از مردانگی در این مملکت IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    6 0
    طبق شرع اسلام حتی اثبات یک فقره این جرم چنین شیطانی محکوم به اعدام است چطور است که اینچنین موجودی از سال 55 تاکنون کیفر میشود و هنوز زنده و مشغول جنایت میباشد الان که خودش اقرار کرده قانون معطل چه راهی است که این شیطان دوباره زنده بمونه تا بعد ها......
  • فرزاد IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    1 0
    واقعا"متاسفم چرا مجرمی با این سابقه باید آزاد باشد تا چنین جنایتی را مرتکب شود
  • kazem IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    4 0
    الهم عجعل لولیک الفرج.در حال حاضر چیزی که جامعه به اون احتیاج داره امنیته .وبرخورد قاطع با کسانی که امنیت مردم رو به خطر میندازن.
  • بدون نام IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    5 0
    هردم از اين باغ بري ميرسد.بجاي ورود به حريم خصوصي مردم و جمع آوري ماهواره امثال اين رذل كثيف را بعد از دوره محكوميت در اردوگاههاي كار اجباري از جامعه دور نگه داريد كه اين چنين مردم بي گناه را آزار ننمايد.بي شك هزاران مجرم امثال اين حيوان در خيابانهاي تهران پرسه ميزنند و اين آخري نخواهد بود.
  • ترنم زندگی IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    3 0
    وقتی این خبر دردناک را شنیدم قلبم درد گرفت خدا لعنت کند ، آخر چطور می توانند دست به چنین جنایات جبران ناپذیری بزنند. آخر مگر وجدان ندارند. تو رو خدا به هر چه ایمان دارید رفتار شرم آور این جانی را بیجواب نگذارید این افراد حتما باید به سزای اعمالشان که از نظر بنده همان اعدام هست برسند باید زجرکشان کرد. خدایا در این روزگار انسانیت و معرفت و مردم داری روز به روز بی رنگ تر می شود. بسیار بسیار متاسف و نگران کودکانمان هستیم
  • بدون نام DE ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    4 0
    تقصیر خود ماست که یه سری آدم بی مسئولیت که فکرشون فقط اختلاس و استفاده از موقعیته شدن سردمدار ، تازه این از نتایج سحر است صبر داشته باشین یه 4 - 5 سال دیگه ببینید چه خبرهایی بخونید که بیائید این خبر رو حلوا حلوا کنید رو سرتون
  • بدون نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    2 1
    حكمش اعدام در ملع عام است اصلا رحم نكنيد.
  • بدون نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    3 0
    مطمئن باشید این ادم بازهم مثل دفعات قبل چندوقتی میره زندان وبعد آزاد میشه اینبار آدم ربایی و تجاوز و حتی قتل انجام میده
  • بدون نام IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    5 5
    می دونید در ماه چند نفر اعدام می شن؟اگر همین جوری پیش بره فکر کنم تا چند سال دیگه جمیت ایران به نصف برسه!!!!!
    • هموطن IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
      1 0
      ادمی مثل این که کرامت انساتی رو زیر پا گذاشتن ،ارزش زنده بودن ندارند
  • الوانا IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    3 1
    اول نیم سوزش کنند بعد دارش بزنند بعد توی لجن غرقش کنند
  • x IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    5 0
    گیرم که نه ده نفر بلکه صدنفر دیگه هم اومدن و گفتن به ماهم تجاوز کرد بعدش چی ... بابا اعدامش کنید بره
  • بنده خدا IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    5 0
    بنظر من این ادم کثیف باید اعدام شه تا درس عبرتی باشه برای دیگران . من نمی دانم چرا کسی به فکر امنیت جامعه نیست.
  • بدون نام IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    3 1
    اجرای دقیق احکام اسلامی ضامن امنیت جامعه است وضرورت آن احساس میشود
  • منوچهر IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    2 0
    درمجازات چنین افرادی هیچگونه کوتاهی نباید بشود ولی پدران و مادران باید خیلی مراقب کودکان بی'گناه خود باشند و به بهانه های مختلف از قبیل گرفتار بودن و وقت نداشتن و غیره از فرزندان خود غافل نشوند که گرفتار چنین شیاطینی شوند امیدوارم که تا ابد در آتش جهنم بسوزد