حوادث صبح سه شنبه ایران:

شیادها با گذرنامه مردم دلار دولتی می گرفتند
5 نفر از اعضای یک باند که با معرفی خود به عنوان صاحبان شرکت‌های توریستی، گذرنامه‌های مردم را اخذ می‌کردند تا برایشان بلیت و مقدمات سفر تهیه کنند، با این گذرنامه‌ها از بانک دلار خریداری کرده و در بازار آزاد می‌فروختند.به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته کارمند یکی از بانک‌های تهران هنگام فروش دلار به یکی از مشتریان با بررسی گذرنامه او متوجه شد،‌ این فرد چند بار دیگر نیز به بانک آمده و با همین گذرنامه و گذرنامه‌های دیگر دلار خریداری کرده است. با ظنین شدن به مرد مشتری، کارمند بانک با پلیس تماس گرفت و ماجرا را خبر داد.دقایقی بعد ماموران اداره اتباع و مهاجران خارجی پلیس با حضور در بانک، مرد مشتری را که با گذاشتن گذرنامه در بانک قصد فرار داشت، دستگیر کردند.متهم به مرکز پلیس منتقل شد و در بازجویی‌ها گفت: به اشتباه دستگیر شده‌ام و برای اولین بار است که برای خرید دلار به بانک آمده‌ام.در پی اظهارات متناقض متهم تحقیقات از او ادامه پیدا کرد تا این که ماموران در بازرسی از کیف او، تعدادی گذرنامه را که متعلق به اعضای یک خانواده بود پیدا کردند. با شناسایی و احضار این خانواده به مرکز پلیس، ماموران به تحقیق از آنها پرداختند و معلوم شد یک هفته پیش مردی که خود را صاحب یک آژانس مسافرتی معرفی می‌کرده، با آنها آشنا شده و با ادعای این که می‌تواند مقدمات سفر آنها را به عتبات عالیات فراهم کند، گذرنامه‌هایشان را تحویل گرفته است.به این ترتیب متهم دوباره بازجویی شد و گفت: از یک سال پیش همراه 4 نفر از دوستانم در پوشش یک باند با پرسه زدن مقابل بانک‌ها، آژانس‌های مسافرتی و مراکز خرید در محله‌های مختلف شهرستان ورامین با مردم ارتباط برقرار می‌کردیم.متهم اضافه کرد: با جلب اعتماد مردم مدعی می‌شدیم که صاحب آژانس‌های مسافرتی هستیم و اگر تمایل داشته باشند مقدمات سفر آنها به اروپا، عتبات عالیات و ادامه تحصیل فرزندان آنها در خارج از کشور را با مبلغی پایین‌تر از آژانس‌های دیگر فراهم می‌کنیم.

وی افزود: با این ترفند، گذرنامه‌های مردم را تحویل می‌گرفتیم تا برای آنها بلیت تهیه کرده و بعد تحویلشان دهیم و بدون آن که متوجه شوند با استفاده از مهرهای جعلی خروج از کشور آنها در گذرنامه‌هایشان به بانک رفته و دلار دولتی خریداری می‌کردیم.متهم اضافه کرد: بعد از چند هفته، گذرنامه‌ها را به صاحبان اصلی آنها تحویل داده و مدعی می‌شدیم که سفر آنها مدتی به تاخیر افتاده است. آنها وقتی متوجه می‌شدند در گذرنامه‌ها مهر ورود و خروج ثبت شده است به ما اعتراض می‌کردند اما ما با گفتن این که مهرها اشتباهی ثبت شده، مبلغی به آنها می‌دادیم تا از شکایت صرف‌نظر کنند. با این شیوه، میلیون‌ها تومان با فروش دلارهای بانکی پول به دست می‌آوردیم.در پی اعتراف متهم، یکی از همدستان فراری‌اش نیز دستگیر و به همدستی با او اعتراف کرد. بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه دوم فرودگاه مهرآباد تهران،‌روانه زندان شدند.تحقیقات ماموران اداره مهاجرت و اتباع خارجی ناجا برای دستگیری 3 عضو فراری این باند ادامه دارد.


نجات زن جوان و 3 فرزندش از باغ متروکه
2 شرور سابقه‌دار که با ربودن یک زن همراه 3 فرزندش او را در یک باغ متروکه زندانی کرده بودند در عملیات ویژه پلیس امنیت کرمانشاه دستگیر شدند.ماموران با ورود به اتاقکی در باغ متروکه، زن جوان و فرزندانش را در حالی که دست و پایشان بسته شده بود، نجات دادند.به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده چند روز پیش با شکایت مردی مبنی بر گم شدن اعضای خانواده‌اش در دستور کار ماموران اطلاعات ـ امنیت عمومی استان کرمانشاه قرار گرفت.شاکی به پلیس گفت: با همسرم اختلاف پیدا کردم و پس از مشاجره او همراه 3 فرزند خردسالم خانه را ترک کرد و جستجوهایم برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است. در پی این شکایت، مشخصات زن گمشده و 3 فرزندش در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت و ماموران اطلاعات ـ امنیت عمومی نیز جستجو در این رابطه را آغاز کردند.

در مرحله بعدی تحقیقات ماموران متوجه شدند، زن گمشده با یک زن آرایشگر دوست بوده و آخرین‌بار نیز با وی ملاقات داشته است.بنابر این زن آرایشگر به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت و برای تحقیقات به پلیس اطلاعات ـ‌ امنیت عمومی احضار شد.

با حضور این زن در مرکز پلیس وی بازجویی شد و گفت: از سرنوشت زن گمشده و 3 فرزندش بی‌خبر هستم. روز حادثه او سراسیمه به آرایشگاهم آمد و گفت که با شوهرش دعوا کرده و دیگر حاضر به ادامه زندگی با او نیست و از من خواست برایش خانه اجاره‌ای تهیه کنم.وی افزود: چند ساعت بعد مردی که با من در ارتباط است به ملاقاتم آمد و با پی بردن به وضعیت زندگی این زن، آنها را سوار خودرواش کرد تا برای دیدن خانه‌ اجاره‌ای‌ یکی از اقوامش به جنوب شهر ببرد.زن آرایشگر افزود: بعد از آن از دوستم بی‌خبر هستم و از مردی که با من در ارتباط است، خبری ندارم.با اطلاعات به دست آمده از زن آرایشگر و چهره‌نگاری رایانه‌ای مردی که با زن گمشده محل را ترک کرده بود وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.با شروع تحقیقات و استعلام از سامانه پلیس معلوم شد، تصویر رایانه‌ای متهم فراری با یک مجرم سابقه‌دار که در زمینه خرید و فروش موادمخدر و سلاح، شرارت و زورگیری فعالیت دارد، مطابقت دارد.بنابر این پاتوق‌های احتمالی وی تحت نظر گرفته شد تا این‌که ماموران پی بردند او به یک باغ متروکه در حومه شهر رفت و آمد می‌کند.

با به دست آمدن این سرنخ و هماهنگی با بازپرس کرمی، رئیس شعبه سوم دادسرای کرمانشاه، ماموران عازم باغ متروکه شدند. با ورود ماموران به محل آنها با شنیدن صدای گریه از درون یک اتاقک انتهای باغ متروکه و شکستن در قفل شده مشاهده کردند دست و پای زن گمشده و 3 فرزندش با طناب بسته شده و آنها در این محل زندانی شده‌اند.ماموران با باز کردن طناب هر 4 نفر آنها را نجات دادند و برای تحقیقات به پلیس اطلاعات ـ امنیت عمومی کرمانشاه منتقل شدند.با تحقیق از این افراد معلوم شد آنها از سوی مرد مورد علاقه زن آرایشگر ربوده شده و از 10 روز پیش در این محل زندانی بوده‌اند.در مرحله بعدی تحقیقات زن ربوده شده راز حادثه تلخی را که برایش رقم خورده بود فاش کرد و گفت: روز حادثه مرد مورد علاقه‌ زن آرایشگر به بهانه این که می‌خواهد خانه اجاره‌ای یکی از اقوامش را به ما نشان دهد، سوار خودرو‌یش کرد و در میانه راه مردی که دوستش بود به او ملحق شد.

شاکی اضافه کرد: به رفتار آنها ظنین شده و خواستم خودرو را در حاشیه جاده متوقف و ما را پیاده کند، اما بی‌فایده بود. راننده و همراهش با چاقو من و فرزندانم را به مرگ تهدید کردند و ما را بشدت کتک زدند و سپس ما را به اتاقک باغ متروکه انتقال دادند.زن شاکی افزود: آنها دست و پای من و 3 فرزندم را با طناب بسته بودند. گریه و التماس‌هایمان برای رهایی بی‌فایده بود. مرد راننده و همراهش مرا مقابل چشمان فرزندانم مورد آزار و اذیت قرار داده و از من فیلم غیراخلاقی تهیه کردند.وی با اشاره به اسارت 10 روزه در باغ متروکه گفت: من و فرزندانم 10 روز در دام مردان هوسران اسیر بودیم.در پی اظهارات شاکی، 3 فرزندش نیز در بازجویی‌های پلیسی اظهارات مشابهی را بیان کردند. با اطلاعات به دست آمده از 4 عضو ربوده شده یک خانواده کرمانشاهی، عملیات گسترده پلیس ادامه پیدا کرد تا این که ماموران با شناسایی شرور فراری در یک قهوه‌خانه او را محاصره کردند و متهم پیش از فرار دستگیر شد.با انتقال متهم به مرکز پلیس وی به ربودن زن شاکی و 3 فرزندش، شکنجه دادن آنها و آزار و اذیت آن زن مقابل چشمان فرزندانش و تهیه فیلم غیراخلاقی از او با همدستی پسرعمویش اعتراف کرد.در مرحله بعدی تحقیقات ماموران دومین متهم فراری را در مخفیگاهش که خانه‌ای حومه شهر بود، دستگیر کردند.این متهم نیز با اعتراف به همدستی با نخستین متهم همراه وی روانه زندان شد.در بازرسی از مخفیگاه وی فیلم سیاه 10 دقیقه‌ای که متهمان از زن شاکی تهیه کرده بودند ، کشف و ضبط شد. بنابر این گزارش، با اعتراف متهمان و پایان یافتن تحقیقات، پرونده آنها بزودی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال می‌شود تا مجازات شوند.


دزدهای مسلح خانه‌های شمال تهران دستگیر شدند
4 سارق مسلح که به بهانه خرید اثاثیه منزل با ورود به خانه‌ها با بستن دست و پای ساکنان، اموال با ارزش را سرقت می‌کردند در 2 عملیات از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.3 نفر از متهمان مسلح با هم برادر هستند و سرکرده باند نیز یک متهم سابقه‌دار است که پیش از این به اتهام سرقت و اخاذی بارها روانه زندان شده است.به گزارش «جام‌جم»، چندی پیش زنی هراسان با حضور در کلانتری 102 پاسداران با ارائه شکایتی عنوان کرد، برای فروش وسایل منزلش در یک روزنامه آگهی کرده بود و در پی تماس فردی که خودش را مهندس معرفی می‌کرد، قرار شد این فرد در ساعات پایانی شب با حضور در خانه‌اش همه وسایل را خریداری کند.شاکی افزود: وقتی مرد خریدار همراه 3 جوان وارد خانه شدند، وی عنوان کرد، 3 مرد جوان کارگرانی هستند که برای انتقال وسایل در محل حضور یافته‌اند.زن مالباخته اضافه کرد: دقایقی بعد به یک‌باره مرد میانسال همراه همدستانش با تهدید سلاح من و پسر 16ساله‌ام را وادار به سکوت کرده و با بستن دست و پا و زندانی کردن ما در یک اتاق، وسایل با ارزش از جمله فرش‌های نفیس، طلا و جواهرات، پول و... را سرقت کرده و متواری شدند و ما نیز پس از فرار سارقان با کمک یکدیگر موفق به گشودن دست و پایمان شدیم.در پی این شکایت پرونده‌ای تشکیل و با دستور قضایی بازپرس پیرگزی در شعبه 9 دادسرای جنایی تهران، موضوع برای رسیدگی تخصصی به اداره یک پلیس آگاهی تهران ارسال شد. با شروع تحقیقات و چهره‌نگاری از سارقان مسلح در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، 2 فقره شکایت مشابه دیگر به پلیس آگاهی ارجاع شد که نشان می‌داد، آنها نیز پس از درج آگهی به قصد فروش وسایل منزل در دام تبهکاری سارقان مسلح گرفتار شده‌اند.با جمع‌بندی اطلاعات و تطبیق چهره فرضی سارقان به بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار، ردپای فردی به نام مجتبی(43 ساله) در این سرقت‌ها شناسایی شد.تحقیق در ارتباط با سابقه متهم معلوم کرد، مجتبی در سال‌های 74 تا 86 بارها به اتهام جرایم مختلف از جمله سرقت و اخاذی دستگیر و در زندان تحمل کیفر کرده است.با به دست آمدن این سرنخ ،کارآگاهان پلیس آگاهی در مرحله بعدی مخفیگاه متهم را شناسایی و با تحت نظر قرار دادن وی در مرحله بعدی 3 همدستش به نام‌های عرفان، فرخ و پرویز را شناسایی کردند. با شناسایی متهمان و مخفیگاه آنها دستور قضایی صادر و ماموران در 2 عملیات همزمان متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها 2 قبضه سلاح کمری همراه مقادیری پول و انواع لوازم به سرقت رفته از مالباختگان را کشف کردند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران دراین‌باره گفت: در تحقیقات اولیه معلوم شد، 3 همدست سرکرده باند با یکدیگر برادر هستند که پس از سرقت مدتی را در یکی از شهرهای غربی کشور مخفی می‌شوند. محمدیان افزود: متهمان اعتراف کردند، پس از مشاهده آگهی فروش اثاثیه در جراید در تماس تلفنی و کسب اطلاعات لازم و معرفی خودشان به عنوان دکتر و مهندس وارد این محل‌ها شده و با بستن دست و پای ساکنان خانه‌ها اموالشان را سرقت می‌کردند. رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: این متهمان در حالی دستگیر شدند که قصد داشتند ساعتی بعد به یک خانه دیگر در شمال تهران دستبرد بزنند.

 

دختر فراری همدست سارق زورگیر بود
دختر فراری از خانه که در دام یک دزد حرفه‌ای گرفتار شده بود، در جریان سرقت و زورگیری از یک شهروند مشهدی و ایجاد یک گروگانگیری ساختگی، به همراه همدستش دستگیر شد.به گزارش «جام‌جم»، چندی پیش تعدادی از ساکنان بلوار 7 تیر مشهد با حضور در کلانتری شهرک ناجا از مرد جوانی به اتهام زورگیری، سرقت و ایجاد رعب و وحشت برای خانواده‌ها شکایت کردند.در پی این شکایت، با اطلاعات به دست آمده از شاکیان، چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری صورت گرفت و جستجوها در این ارتباط آغاز شد.در حالی که تحقیقات برای دستگیری زورگیر فراری ادامه داشت، چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و خبر داد که مردی چاقو به دست به او حمله کرده و پول و گوشی تلفن همراه وی را دزدیده است.ماموران کلانتری شهرک ناجا با حضور در محل حادثه، در تحقیق از مالباخته متوجه شدند دزد فراری همان متهم تحت تعقیب پلیس است. به این ترتیب جستجوها در آن حوالی برای یافتن و دستگیری متهم آغاز شد.دقایقی بعد ماموران متوجه شدند متهم تحت تعقیب به یک بوستان رفته و در حال نزدیک شدن به یک خودروی سواری است که رانندگی آن را زن جوانی به عهده دارد.در همین موقع، متهم با تهدید چاقو از زن راننده خواست حرکت کند. در پی این ماجرا، ماموران از متهم خواستند خود را تسلیم و گروگان را رها کند. گروگانگیر تهدید می‌کرد که اگر ماموران محل را ترک نکنند، گروگان را خواهد کشت.ماموران برای نجات گروگان به مذاکره با متهم پرداختند؛ اما بی‌نتیجه بود. دقایقی بعد خودروی سواری حرکت کرد و ماموران به تعقیب آن پرداختند.در جریان این تعقیب و گریز، خودروی سواری با گاردریل برخورد کرد و متوقف شد. مرد گروگانگیر نیز با باقی گذاشتن گروگان متواری شد که سرانجام به دام افتاد.زن نجات‌یافته و گروگانگیر به کلانتری منتقل و جداگانه بازجویی شدند.زن جوان به پلیس گفت: بعد از پارک خودرو در حال بیرون آمدن از آن بودم که متهم مرا به گروگان گرفت.در پی این اظهارات،‌ متهم بازجویی شد و گفت: چندی پیش از زندان آزاد شدم و زورگیری و سرقت از مردم را با تهدید چاقو شروع کردم. در صورت مقاومت مالباخته‌ها، آنها را با چاقو زخمی کرده و پس از عربده‌کشی متواری می‌شدم.متهم اضافه کرد: روز حادثه وقتی ماموران در تعقیب من بودند، راننده خودروی سواری که یک زن جوان بود را نیز به گروگان گرفتم تا از محل فرار کنم.

ماموران با احضار شاکیان از آنها خواستند تا با متهم بازداشت شده مواجهه حضوری داشته باشند. شاکیان حضور یافته در مرکز پلیس به محض دیدن متهم گفتند او همان سارق زورگیر است و زنی که گروگان متهم بوده همدست وی می‌باشد که با تبانی هم نقشه گروگانگیری را برای فرار از صحنه طراحی کرده بودند. در مرحله بعدی معلوم شد، این زن چندی پیش از خانه پدری‌اش فرار کرده و پس از ارتباط با متهم برای این که پول و مکانی برای ماندن داشته باشد با سارق همدست شده است.بنابر این گزارش، زن و مرد متهم با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

 

3 کشته در انفجار مخزن سوخت کارخانه‌ در پاکدشت
3 کارگر که در حال جوشکاری مخزن حاوی مازوت سوخت کارخانه آسفالت در پاکدشت بودند به دلیل انفجار مخزن جان باختند.به گزارش واحد مرکزی خبر، این کارخانه 5 مخزن سوخت اشتعال‌آور مازوت با ظرفیت هرکدام 20 هزار لیتر دارد. مسوول عملیات آتش‌نشانی پاکدشت گفت: صبح دیروز در پی نشت سوخت در یکی از مخازن، کارگران و کارفرما بدون توجه به قابلیت اشتعال آن مشغول جوشکاری شدند.تاجیک افزود: در پی آن یکی از مخازن منفجر می‌شود و 3 جوشکار روی آن کشته می‌شوند. سرهنگ نیک‌جو، فرمانده انتظامی پاکدشت با حضور در محل و با حکم دادستان، رئیس کارخانه و کارفرما را به سبب رعایت نکردن مسائل ایمنی روانه بازداشتگاه کرد.

 

اعتراف دزدهای سابقه‌دار به 200 فقره سرقت
2 دزد سابقه‌دار که برای تامین هزینه اعتیادشان چندین دستگاه خودروی پراید و اموال درون 200 دستگاه خودرو را در محله‌های مختلف شهرری سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.به گزارش «جام‌جم»، روز نهم مهرماه ماموران کلانتری 131 شهرری هنگام گشت‌زنی در شهر متوجه شدند، خودروی پرایدی در حاشیه خیابانی در جنوب شهر متوقف شده و 2 مرد سرنشینان آن هستند.ماموران با استعلام از سامانه پلیس متوجه شدند، خودروی فوق چند روز پیش در شهرری از مقابل یک مغازه سرقت شده است. با اخطار به راننده و دیگر سرنشین خودرو خواستند تا تسلیم شوند، اما آنها با توجه به حضور ماموران بر سرعت خودرو افزودند و از محل دور شدند.تعقیب و گریز پلیسی ادامه داشت تا این که ماموران در خیابان منتظری راه خودروی متهمان فراری را سد کرده و با توقف خودرو، آنها دستگیر شدند. 2 مرد متهم به کلانتری منتقل شدند و در بازجویی پلیسی اعتراف کردند که خودرو را چند روز پیش دزدیده‌اند. با احتمال این که متهمان از افراد سابقه‌دار باشند، آنها برای تحقیقات در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.ماموران ابتدا به بررسی از سامانه پلیس پرداختند و مشخص شد، متهمان که رضا و فرشید نام دارند، چند بار به اتهام سرقت خودرو و خرید و فروش اموال دزدی دستگیر و زندانی بوده‌اند و چند ماه پیش به فاصله چند روز از یکدیگر از زندان آزاد شده‌اند.به این ترتیب، متهمان دوباره بازجویی شدند و این بار به سرقت خودروهای پراید و اموال درون خودروهای پارک شده در مناطق مختلف شهرری اعتراف کردند.رضا ـ متهم به سرقت ـ به پلیس گفت: مواد مخدر (کراک و شیشه) مصرف می‌کنم. چند سال پیش به اتهام سرقت لوازم خودرو دستگیر و روانه زندان شدم.همانجا با فرشید که یک دزد حرفه‌ای بود، آشنا شدم و پس از آزادی با او در سرقت خودرو و اموال درون آن همدست شدم. متهم اضافه کرد: چند بار به طور متوالی دستگیر شدیم تا این‌که با پایان گرفتن آخرین محکومیتمان چند ماه پیش دوباره آزاد شده و سرقت‌هایمان را شروع کردیم.من و همدستم ـ فرشید ـ ساعات پایانی شب در محله‌های مختلف شهرری در رفت و آمد بودیم. متهم با اشاره به شیوه‌های سرقت‌ها گفت: با شناسایی خودروهای پراید که تجهیزات ایمنی چون دزدگیر و قفل پدال نداشتند یا قفل مرکزی خودروی آنها به خوبی عمل نکرده و یکی از درهای آن باز بود، نزدیک شده و خودروها را سرقت می‌کردیم.با اعتراف رضا ـ متهم ـ همدست وی نیز اعتراف کرد. بنابراین گزارش، متهمان که تاکنون به 200 فقره سرقت اموال درون خودروها و چندین دستگاه سرقت خودروی پراید اعتراف کرده‌اند، با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای شهرری روانه بازداشتگاه پلیس شدند.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    60 1
    پستي تا چه حد؟ تجاوز به يك زن در مقابل ديدگان فرزندانش!!! اين رفتار از كدام حيوان ميتواند سر بزند جز انساني كه مسخ هواي نفسش شده؟!
  • بدون نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    43 4
    اعدام
  • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    30 2
    فقط مجازات اینگونه انسانها اعدام است مخصوصاً در ملا، عام
    • فرهنگی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
      1 2
      شمام دلتون خوشه ها.... طرف یه 4 یا 5 سالی میره حبس بعدشم خلاص اعدام کیلویی چند.؟ تو ایران مجازات تجاوز و ادم ربایی همینه.و این است عدالت
  • م.ح IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    17 2
    صد رحمت به شکارچیان خرس .
  • بدون نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    20 6
    این حیوانات رو باید قبل از اعدام خانواده شونم به مردم معرفی کنند تا خواهر مادرشون هم نتونند تو خیابان راه برند
  • افشار IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    25 0
    این رفتار وحشیانه فقط و فقط از شیطان می تواند سر بزند که زن متاهلی را مقابل چشمان فرزندانش مورد تجاوز قراردهند چرا این شیاطین از سرنوشت متهمان گذشته درس عبرت نمی گیرند را فقط خدا می داند شاید فکر می کنند آنها زرنگ هستند و به دا م نمی افتند ولی باید بدانند که دست خدا بالاترین دستهاست و اما در رابطه با آن خانم بهتر بود که به جای قهر و تصمیمی عجولانه برای ترک خانه و اعتماد به غریبه ها با همسر خود صحبت و اختلافشان را حل میکرد نه اینکه سرنوشت شومی را برای خود و ضربه های جبران ناپذیر روحی برای فرندانش رقم بزند
  • مریم IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    26 1
    ای خدا.. یا مهدی جان ادرکنی ... ...... به خدا سر درد گرفتم پست فطرتی تا این حد جلوی چشم کودکش وای بحال این گونه افراد وای بحالشان
  • کامی IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    25 0
    پستی تا چه حد آیا این انسانیت است یا وحشی گری
  • بدون نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    31 2
    فقط اعدام!! حکم کسی که در مقابل فرزند به مادری تجاوز کنداونم بازور
  • پاوه IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    18 3
    تفو بر تو اي چرخ گردون تفو...
  • بدون نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    23 0
    حرومزادن
  • نگار1 IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    25 0
    کسی دیگه ای نداشتی که به زن ارایشگر فاسد پناه بردی؟....بیچاره بچه ها و اینده اونا با این زخمی که با هیچ مرحمی التیام نخواهد گرفت.........
  • اسد IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    14 2
    این جور آدما از حیوان هم بدتر ند باید در مالاعام تکه تکه شوند.
  • بدون نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    11 2
    اعدام فوری اعدام اعدام اعدام.
  • بدون نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    13 1
    اعدام فوری اعدام اعدام اعدام.
  • هموطن متاسر IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    9 1
    متاسفانه هرچندروزشایدهم هرروزشاهدچنین خبرهای تلخی هستیم کاش قانونی مسوب شودکه چنین حیواناتی بدون محاکمه زنده بگورمی کردندنمی دانم قاضی دردادگاه چی میخواهد ازاین حیوان سوال کندکه برایش روشن شود مجرم هست یاخیربه امیدروزی که شاهداینگونه خبرهانباشیم0
  • هموطن متاسر IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    10 1
    متاسفانه هرچندروزشایدهم هرروزشاهدچنین خبرهای تلخی هستیم کاش قانونی مسوب شودکه چنین حیواناتی بدون محاکمه زنده بگورمی کردندنمی دانم قاضی دردادگاه چی میخواهد ازاین حیوان سوال کندکه برایش روشن شود مجرم هست یاخیربه امیدروزی که شاهداینگونه خبرهانباشیم0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    15 1
    حيف اسم حيوان كه روي اينها مي گذاريد. حتي اعدام هم مجازات كمي است
  • بدون نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    11 1
    فقط باید گردن زده شوند تا عبرت همه و جلوگیری 100 درصدی از این گونه جرم ها شود فقط گردن زدن گردن زدن
  • بدون نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    8 1
    اعدام
  • بدون نام IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    7 2
    به نظر من باید برای این مجرم ها حکم اعدام داده شود و قبل از حکم اعدام مجرم را در اختیار خانواده شاکی بگذارند تا شکنجه بشه
  • بدون نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    5 1
    ازاینکه اون نامردها جلوی چشم بچه هاش جنایت انجام دادند و چه تاثیری تا آخر عمر اون بچه ها گریبانگیرشون شده متاسفم . و مسئولان پرونده چرا اینها را اعدام نمیکنند هم به جرم آدم ربایی هم تجاوز و فیلم غیر اخلاقی ......
  • احسان IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    1 1
    مردم غیرتمند کرمانشاه بی صبرانه منتظر اعدام در ملا عام این حیوانها بسر میبرند