ایسنا نوشت:

حجت‌السلام سالک، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در تشریح موارد مطرح شده در جلسه شب گذشته جامعه روحانیت مبارز که به ریاست آیت‌الله مهدوی کنی برگزار شد، با بیان این‌که در این جلسه در ارتباط با فضای انتخابات و مسائل مرتبط با آن بحث شد، به جلسه اخیر جبهه متحد اصولگرایان و دو مصوبه آن مبنی بر انتخاب زاکانی به عنوان رییس ستاد انتخابات و متکی به عنوان دبیر اجرایی آن اشاره کرد و افزود: ستادهای استانی جبهه متحد اصولگرایان نیز با تنظیم آیین‌نامه‌های مربوطه تا هفته‌های آینده سازمان پیدا می‌کنند.
وی افزود: در این جلسه آیت‌الله مهدوی کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بار دیگر از اعضای جبهه پایداری خواست که در جلسات جبهه متحد اصولگرایان شرکت کنند و اگر صحبتی دارند، مطرح کنند .
وی همچنین با بیان این‌که همانطور که دکتر ولایتی اعلام کردند، فرد جدیدی به گروه داوری اصولگرایان اضافه نشده است، گفت: باید به معیارها و مطالبی که مقام معظم رهبری در مورد انتخابات مطرح می‌کنند، توجه و براساس آنها حرکت کرد.
وی در پاسخ به این سوال که جبهه پایداری چه موقع با آیت‌الله مهدوی کنی دیدار خواهد داشت، تصریح کرد: احتمال قوی داده می شود که این جبهه با آیت‌الله مهدوی کنی جلساتی داشته باشد و در آینده این موضوع مشخص می‌شود.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =