مهرنوشت:

دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت کشور در پی اخبار واصله مبنی بر احتمال سوء استفاده بعضی از افراد سودجو در خلال دور چهارم سفرهای استانی در ارتباط با درخواستها و نامه های مردمی، اطلاعیه ای صادر کرد.
در ابتدای اطلاعیه اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت کشور آمده است: جهت جلوگیری از هر گونه سو استفاده هموطنان عزیز می توانند درخواست خود را قبل از مراجعه به ستادهای ارتباط مردمی، توسط خود یا افراد قابل اعتماد تهیه نموده و به هنگام مراجعه به ستادهای مستقر در استان ها و یا شهرستانها با دریافت فرم های مخصوص نسبت به طرح درخواست خود اقدام نمایند.
در ادامه اطلاعیه می خوانیم: بدیهی است که این فرم ها در داخل ستادها بصورت رایگان توزیع و براساس فرآیند طراحی شده توسط کارشناسان ذیربط تکمیل و تلخیص شده و پس از اخذ نظریه کارشناسی در حضور نماینده ارشد دستگاه مربوطه، پذیرش شده و دستورات لازم صادر می گردد.
در پایان این اطلاعیه آمده است: لذا مراجعین عزیز می توانند پس از دریافت کد رهگیری در ستادها از طریق سامانه سامد (111)، نامه های خود را پیگیری نموده و از نتایج آن مطلع گردند.
این دفتر به شهروندان هشدار داده است ضمن پرهیز از پرداخت هر گونه وجهی در قبال وعده رسیدگی ویژه و ...، مراقب افراد سودجو باشند تا جلوی سو استفاده این قبیل افراد گرفته شود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    4 0
    ما که از نامه نگاری هیچ خیری ندیدیم عطایش را به لقایش بخشیدیم
  • بدون نام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    4 0
    بعد از شش سال لزوم ایجاد فرمت مشخص کشف شده است. راجع به مسایل مهم و کلان چه اتفاقی افتاده است؟