ایسنا نوشت:

در تازه‌ترین لیست محرومان دوپینگ منتشر شده از سوی فیلا، بابک قربانی و امیر علی‌اکبری به علت استفاده از "آنابولیک استروئید"، دو سال از حضور در رقابتهای ورزشی محروم شدند.

از این دو فرنگی کار ایران که از شاسنهای اصلی کسب مدال در رقابتهای جهانی و المپیک محسوب می‌شدند، پیش از رقابتهای جهانی کشتی ترکیه، در اردوی تیم ملی در تهران نمونه‌گیری شده بود.

همچنین در این گزارش اعلام شده، بابک دژبانی، کشتی‌گیر‌ تیم ملی جوانان ایران که در رقابتهای جوانان جهان در سال جاری در بخارست شرکت کرده بود، به علت استفاده از ماده ممنوعه "نوران دروسترون" دو سال از حضور در رقابتهای ورزشی محکوم شد. دژبانی در وزن 120 کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان جهان، عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده بود.

از جمله دیگر دوپینگی‌های ایرانی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، نام میلاد خالدیان نیز به چشم می‌خورد. از خالدیان نیز نمونه‌گیری خارج از مسابقه انجام شده و به دلیل استفاده از ماده "استانوزولول" دو سال از حضور در رقابتهای ورزشی محروم شده است.
 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    14 2
    مبارکه
    • ایرج IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
      1 0
      اولاً مبارک مربیانش . مسئولین ورزش کی بخود می آیند و فساد را از جامعه ورزش ریشه کن می کنند ؟
  • حميدرضااااااااااا IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
    3 0
    جالبه بعد اينارو ميارن تلويزيون كلي تعريف و تمجيد بعد معلوم ميشه دوپينگي ان.اقاي بنا هم كه به علي اكبري ميگه پهلوون!كلا هر كي دوپينگ كنه ميشه پهلوون!