فارس نوشت:

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: اگر مسئولان سایپا تا 10 روز آینده اطلاعات لازم را به گروه تحقیق و تفحص ارائه نکند، از طریق دادستان از این گروه خودروسازی شکایت خواهیم کرد.
نادر قاضی‌پور  با اشاره به آغاز کار تحقیق و تفحص از شرکت سایپا اظهار داشت: مسئولان شرکت سایپا هنوز اطلاعات لازم در مورد جابه‌جایی پول‌ها را به ما ارائه نداده‌اند.
وی تأکید کرد: اگر تا 10 روز آینده این اطلاعات به ما ارائه نشود، طبق آیین‌نامه داخلی از طریق دادستان از سایپا شکایت خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه شرکت سایپا در ساختمان مدیریت، دفتری را در اختیار گروه تحقیق و تفحص مجلس قرار نداده است، گفت: این گروه در ساختمان سازمان گسترش مستقر شده‌اند.
قاضی پور افزود: با مشخص شدن حسابرسان، تعدادی جلسه با مسئولان شرکت بورس، سازمان خصوصی‌سازی، کمیسیون‌های اصل 90 و اصل 44 و همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شده است.

* گزارش وزارت صنعت در مورد یارانه تولیدکنندگان ارائه نشد

عضو کمیسیون صنایع در ادامه در مورد اینکه آیا وزارت صنعت گزارش مکتوب در مورد نحوه و محل هزینه‌کرد یارانه بخش صنعت را ارائه داده است یا خیر نیز گفت: هنوز گزارشی به مجلس ارائه نشده است.
وی افزود: همچنین قرار بود دولت گزارش کلی در مورد هدفمندی یارانه‌ها و اجرای آن را به مجلس ارائه دهد که این اتفاق نیفتاده است.
قاضی پور تصریح کرد: موضوع سهم تولید از درآمد حاصل از یارانه‌ها توسط مجلس پیگیری خواهد شد.
به گفته وی، تنها اقساطی کردن بدهی صنعتگران به وزارت نیرو یا نفت کمکی به بخش صنعت نخواهد کرد.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    5 0
    مدیر عامل سایپا چرا موضعی نداره؟ جالبه یکی از بزرگترین کارخانه های خودرو سازی کشور رو داره مدیریت می کنه اما اینقدر با کیفیت ضعیف بعدشم حاضر نیست یه توضیح بده بفهمیم پراید 4 میلیونی رو چرا باید 9 میلیون بخریم.
  • محمد رضا نثاري نيك نژاد IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    2 0
    وقتي دستتان يه هيچ كجا نميرسد؟ چند روزيست مناقشات بين شركت سايپا و مركز شماره گذاري نيروي انتظامي بالا گرفته است .در طول چند سال اخير اين چندمين بار است كه شركتهاي توليدي خودروداخلي چنين برخوردي را با مشتريانش دارد. البته در اين مورد مشكل بيشتر از مراتب قبلي نمايان شده است . بعنوان مثال اين بار مورد خودروي پرايد 132 است كه نمايندگي ها اظهار ميدارند بدون هيچگونه اطلاع رساني به آنها از اول مهرماه شماره گذاري اين خودرو قطع شده است و آنها تا چند روز پس از ابلاغ توسط شماره گذاري ناجا اقدام به فروش اينترنتي بصورت نقدي يا پيش فروش چكي؛ به مشتريان مي نمودند. مشتريان از همه جا بي خبر كه گاها حتي براي امرار معاش روزانه خود نياز به خودرو داشته اند ، هم با پرداخت نقدي و يا بخشي از مبلغ ، نسبت ب
  • بدون نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    4 0
    شما زورتون به خودروسازي نخواهيد رسيدو بزرگتر از شما هم نميرسه
  • بدون نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    3 0
    حتمآ گردنشان کلفت است. تا حال که هر چه خواستند انجام دادند.
  • بدون نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    4 0
    به به اینجا هم یه خبرایی هست میگم گمونم رقمش از 3000 تای اولی خیلی بالاتر بره ها نه؟؟؟
  • درمانده IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    0 0
    ای بابا بعد کلی قسط تو قسط کردن تونستیم یه 132بخریم اگر می دونستیم که خرید ما باعث میشه 132های کل ملت شماره گذاری نشه این کار رو نمیکردیم و کلا ماشین نمیخریدیم از شوخی گذشته ما موندیم بلاتکلیف با ماشین بدون پلاک چکار کنیم دست سردار مومنی بابت اینکه فقط ایشان جرات برخورد با غولهای خودروسازی داخلی را دارند درد نکنه ولی با این حرکتها فقط ملت هستند که سنگ زیرین آسیاب میشند حالا با این تفاسیر که گفتیم تکلیف ما بعد از یکماه چیه