پس از کنار گذاشتن لوکا بوناچیچ،سپاهانی ها به دنبال جانشین او هستند.

در حالی که سپاهان روز گذشته با هدایت کریم قنبری و در یک دیدار حساس تراکتورسازی را شکست داد اما مسئولان این تیم اصفهانی همچنان به دنبال جانشین لوکا بوناچیچ هستند تا هدایت تیم خود را به یک مربی خارجی بسپارند.
از اصفهان خبر می رسد که مذاکرات اولیه با رابط های کاندیدای مورد نظر انجام شده و شاید تا آخر این هفته یک سرمربی جدید روی نیمکت سپاهان بنشیند.
برانکو ایوانکویچ و مصطفی دنیزلی جدی ترین گزینه هایی هستند که مسئولان سپاهان در صدند تا آنها را جذب کنند.هر چند که حضور برانکو(به دلیل قبول هدایت الاتفاق عربستان) کم رنگ است اما خبر رسیده که خود سپاهانی ها اصرار بیشتری دارند تا دنیزلی را به نصف جهان بیاورند.
دنیزلی که بیماری قلبی دارد چندی پیش به پیشنهاد تیم بشیکتاش «نه» گفت و در واکنش به حضورش در تیم های ایرانی هم جوابی مشابه داده بود. با این حال شاید این بار مذاکرات مقامات اصفهانی با این مربی ترک به نتیجه برسد و او به ایران بیاید.البته اگر دنیزلی و حضور او در سپاهان منتفی شود آن وقت اصفهانی ها به سراغ گزینه های دیگر می روند.خبر رسیده که به غیر از دنیزلی و برانکو ایوانکویچ هم یک مربی معروف برزیلی در لیست آنها قرار دارد که هنوز نام آن مشخص نشده است.منابع خبری فقط می دانند که این مربی برزیلی آدم معروفی است.
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =