ایسنا نوشت:

سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بازدید از موج‌شکن انزلی و ساخت شناور جماران 2 در جمع خبرنگاران گفت: امروز ایران از باثبات‌ترین و با امنیت‌ترین کشورهای جهان است و این در حالی است که بیشترین توطئه‌ها علیه آن وارد می‌شود.
وی افزود: در امواج طوفانی این توطئه‌ها، کشتی انقلاب با عزت رو به جلو حرکت می‌کند و در این نظم و افتخارآفرینی نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی نقش موثری ایفا می‌کنند.
وی در خصوص اتهام به ایران در ترور سفیر عربستان تصریح کرد: این اتهام یک افتضاح اطلاعاتی، خبری، سیاسی و اخلاقی در نظام سلطه است و ایران را متهم به چیزی می‌کنند که همه وجدان‌های بیدار آن را غیرقابل باور می‌دانند.
وزیر دفاع افزود: کشوری که هواپیماهای مسافربری ایران را می‌زند و بعد اظهار اشتباه می‌کند، کشوری که با کشتارهای دسته جمعی متهم به تروریست بزرگ است، به ایران تهمت می‌زند که سفیر عربستان در آمریکا را مورد حمله قرار داده است، کاری که می‌توانستیم در اوج حمایت‌های این کشور در زمان جنگ تحمیلی از صدام، انجام دهیم را هرگز انجام نداده‌ایم و نخواهیم داد.
وی تصریح کرد: اعلام خبر از سوی یک خبرنگار و بلافاصله رسیدن به دادگستری و رییس‌جمهور آن کشور در مدتی بسیار کوتاه سناریوی ابلهانه‌ای است که جز پوچی و رسوایی، چیزی برای تهمت زنندگان به همراه نخواهد داشت.
وحیدی افزود: چنین توطئه‌هایی از سوی مثلا ابرقدرت‌ها حتی برای هم پیمانانشان بسیار مضحک است.
/212219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =