۰ نفر
۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹

محمد منصور عظیم زاده اردبیلی / رئیس سابق روابط بین الملل فدراسیون فوتبال

سخن کوتاه بود: قرار است در مانور تبلیغاتی رئیس فعلی فدراسیون فوتبال در مجمع آینده این فدراسیون آنهم یک روز پس از اعلام کاندیداتوری مجدد، فیلمی ساخته شود. پیشتر فیلمسازان نام بالیوود را در تقلید از هالیوود برای فیلمِ هندی و صنعتش انتخاب کردند، از این رو خالیوود را برای تهیه کنندگی این فیلم خاص پیشنهاد می کنیم.
بی شک در کنار نقاط قوت و قابل تقدیر که قطعاً بیش از 95 درصد فیلم را پیشاپیش به خود اختصاص خواهد داد، لیست بلند بالایی از ناکامی ها و شاهکارها در فدراسیون ناکارآمد کفاشیان به چشم می خورد. از آنجاییکه براساس عملکرد رایج مسئولان، این نکات نادیده انگاشته خواهد شد، لذا به تیم حرفه ایِ منصوب شده آقای کفاشیان برای تهیه فیلم، 14 سرفصل زیر برای گنجاندن در کنداکتور و فیلم نامه پیشنهاد می شود:
1-ناکامی تیم امید در گوانگجو همراه با شات هایی از قهر و آشتی و استعفا و برکناری شاغلام و جلسه خاص هیئت رئیسه در این مورد.
2-ناکامی تیم نوجوانان در قهرمانی سال گذشته آسیا همراه با تصاویر قهرمانی دو سال قبل آن و صعود به جام جهانی نیجریه.
3-ناکامی تیم جوانان در قهرمانی آسیا به اضافه راش های مصاحبه های قبل از آن در صعود احتمالی به جام جهانی و تمرکز در مصاحبه های متعدد مبنی بر نتیجه گرفتن در تیم های پایه توسط مسئولان فعلی.
4- ناکامی تیم ملی در صعود به جام جهانی با نشان دادن خط کف دست کره ایها اعم از شمالی و جنوبی. پیشنهاد می شود برای جذاب شدن در این اپیزود، قسمتی از فیلم ناصرالدین شاه اکتور سینما نیز اضافه شود.
5-ناکامی تیم ملی در جام ملتهای آسیای قطر با پخش مصاحبه سریع و قاطع رئیس فدراسیون فقط 10 دقیقه بعد از حذف مبنی بر عدم استعفا با نمایش گوشه هایی از فیلم مردی که زیاد می دانست!
6-ناکامی تیم ملی امید در مسابقات المپیک با کلوزآپ بسته با چهره ای مقتدر و توانمند از روسای کمیته های بین الملل، جوانان، تیم های ملی، سرپرست تیم، بازیکن شماره 6 و پرتقال فروش شهرک غرب در نزدیکی محل زندگی رئیس همیشه خندان !
7-شاهکار حذف تیم امید با گوشه هایی از تصاویر دیکشنری مستعمل انگلیسی به انگلیسی آکسفورد و انگلیسی به فارسی آریانپور!
8-شاهکار حذف تیم بانوان همراه با نصف چهره درهم کشیده ژوزف سپ بلاتر در سنگاپور به خاطر عدم اجرای توافقات نایینی و او در زوریخ!
9-شاهکار حذف 8 بازیکن تیم نوجوانان یک ماه قبل از اعزام با پخش آگهی چگونگی استفاده از اینترنت و رایانه.
10-شاهکار حذف مهمترین کرسی AFC با نیم رخ روسای سابق سازمان تربیت بدنی و خنده ملیح کفاشیان!
11-شاهکار تولید لباس LEGEA توسط تولیدکنندگان وطنی همراه با کپی قانون تعرفه ترخیص گمرگی و رونمایی از چند فریم تصویریِ مبهم از قرارداد آن به نحوی که تمام صفحه تلویزیون و دهان مخاطب را پر کند. توصیه می شود چند مرغابی نیز در پس زمینه آن نمایش داده شود.
12-شاهکار ابقا و ارتقای سرمربی ضعیف نوجوانان در تیم جوانان به همراه شات واید از سالن جلسات خالی و برگزار نشده کمیته فنی در 8 ماه اخیر.
13-چگونگی فرایند پیچیده و مدیریتیِ بله گفتن و تعظیم نمودن در مقابل دستور مقامات در برکناری علی دایی، محمد مایلی کهن، مسعود عنایت، منصور عظیم زاده، مجتبی شریفی، حسین شمس و ابقای همه دست اندرکاران خلق شاهکار تیم ملی امید.
14- و نهایتاً اعتماد به نفس بالای کفاشیان در اعلام رسمی کاندیداتوری مجدد سه روز بعد از برد ایران از بحرین با نشان دادن پیشانی میلیونها ایرانی در یک نگاه !
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    13 1
    چه فیلمی ساخته میشود ؟ ایول ایول
  • بدون نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    6 1
    آقای کفاشیان واقعاً اگر تیم شما درست کار میکرد و این همه افتضاح بالا نمی آورد، احتیاج بود دم انتخابات فیلم تبلیغاتی بسازی؟