مشکلات صنعت هوایی کشور، نیازهای روز افزون مردم به استفاده از خدمات هوایی و نقش این صنعت در توسعه کشور عواملی بوده اند که مؤسسان و مدیران شرکت هواپیمایی ماهان را بر آن داشت تا علیرغم شرایط ناعادلانه و نامناسب بین المللی ناشی از تحریم ها، در جهت توسعه این صنعت گام بردارد.<BR>

شرکت هواپیمایی ماهان که صد در صد متعلق به مؤسسه خیریه مولی الموحدین کرمان است، به هیچ یک از نهادهای رسمی کشوری و لشکری و نیز به شخصیت ها و احزاب و گروه های سیاسی وابستگی نداشته و صرفاً با هدف افزایش رفاه و امنیت شهروندان عزیز، همت خود را مصروف توسعه صنعت هوایی کشور نموده است.
این شرکت به تبعیت از مؤسسه متبوع خود که کمک به توسعه همه جانبه ایران را هدف قرار داده، مفتخر است که در سالهای اخیر با توسعه ناوگان هوایی خود و بکارگیری و فعال سازی تعدادی هواپیمای مدرن، ظرفیت جابجایی سالانه شش میلیون مسافر را ایجاد نماید. این درحالی است که طی دهه اخیر شاهد سوانح دردناک هوایی در کشور بوده ایم.
اکنون که وزارت خزانه داری امریکا در ادامه رفتارهای قبلی خود برای اعمال فشارهای سیاسی به جمهوری اسلامی ایران، این شرکت را تحت تحریم قرار داده، تأکید می کنیم که اینگونه تحریم ها مستقیماً مردم ایران و امنیت و ایمنی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
ما تلاش خواهیم کرد هرگونه مشکل احتمالی را با استفاده از منابع موجود و با مراجعه به نهادهای مسئول بین المللی رفع نموده تا ادامه ارایه خدمات برتر ماهان کماکان ادامه یابد.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    4 2
    نگران ما نباش. ما با شرکتهای دیگه پرواز می کنیم. شما بگو چرا تحریم شدی. مگه بخش خصوصی نیستی؟
  • بدون نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    5 4
    با قیمت های بالای که بابت هر بلیط میگیرید دیگه آشنایان ما با هواپیما جای نمیرن . تحریم بشید شاید رضایت خلق خدا هم مد نظر گرفتید