حمید استیلی می گوید تیمش فقط بدشانس است.

به گزارش خبرآنلاین؛ حمید استسلی در پایان بازی تیمش با نفت ، درحالی که خیلی ها انتظار استعفایش را می کشیدند این کار را نکرد و گفت اگر قرار به رفتنش باشد باشگاه باید این تصمیم را بگیرد. او در ابتدا گفت:«در رابطه با بازی در هر دو نیمه ما بهتر موقعیت گل بیشتر در هر شرایط بهتر بودیم.اما یک سری شرایط به وجود آمد پس از خوردن توپ به تیر در دقیقه سی این شرایط به تیم آسیب می زند. من خودم سعی کرده ام جلوی حاشیه ها را بگیرم غلامرضا دو هفته قبل برای تیم ملی گل زد اما امروز هو شد . تیم فقط یک نفر نیست این شرایط سختی بود.این منطق من است که همیشه خودم مشکلات را به گردن می گیرم .»
او درباره رفتنش هم گفت:« در این زمینه باشگاه هر تصمیمی بگیرد من قبول میکنم تا زمانی که باشم کارم را ادامه می دهد.این شرایط فوتبالی نیست دوست داریم هوادار کنارما باشد. نه هواداری که تیم حریف صاحب کرنر می شود گل می خواهد و بازیکن را در زدن ضربات ایستگاهی صدا می کند. ما با تیم اول جدول بازی می کردیم موقعیت های زیادی داشتیم. سوشا ستاره بازی امروز بود و خیلی از موقعیت ها را گرفت. در این شرایط ، حقمان نبود چنین برخوردی ببینیم.»

او در مورد تشویق های مدام دایی گفت:«این مشکلات همیشه هستهست.من همیشه گفته ام مهم پرسپولیس است نه فرد.اگر هوادار پرسپولیس را دوست دارد باید نود دقییقه با این تیم باشد و تغییرات را در اختیار باشگاه قرار بدهد.من استقبال می کنم که بهترین تصمیم برای پرسپولیس گرفته شود. هر تصمیمی که آنها بگیرند ، من روی چشم می گذارم . اگر بدانم رفتن من کمک می کند ، من می روم.»
او در پاسخ به این سئوال که تا کی می خواهد شعار های تند و دشنام های تماشاگران را تحمل کند ، گفت:« امشب باید خیلی خوب درباره این اتفاقات فکر کنم و بعد با سردار رویانیان جلسه بگذارم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.»
4141
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =