فارس نوشت:

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:« هنوز هم می‌گویم تغییر کادرفنی باعث شوک می‌شود.»
او این را می گوید و ادامه می دهد:« اتفاقاتی که امسال افتاد باعث شده پرسپولیس خودش نباشد. جو استادیوم باعث شده بچه ها نتوانند کار خودشان را بکنند.مشکل فقط همین نیست.بازیکنان تیم واقعا در حد خودشان نیستند. شما باید خودت بازیکن باشی و این شرایط را در زمین لمس کرده باشی تا بتوانی آنها را درک کنی. جو روی تیم خیلی تاثیر می گذارد. حل کردن مشکل این تیم کار روانشناس نیست. این مسائل در پرسپولیس و استقلال همیشه بوده است.به نظر من همه چیز دست مردم است. من می گویم هوادار باید در بدترین شرایط هم از تیم خود حمایت کند تا تیم از این حالت درآید. بچه ها الان از باخت می ترسند. پرسپولیس در برخی بازی ها واقعا خوب بوده اما از موقعیت ها استفاده نکرده است. من معتقدم باید صبوری کرد.»
او با تاکید بر اینکه برای شوک دادن به این تیم باید کادر فنی تغییر کند.حرف هایش را این طور ادامه می دهد:«من در هیئت مدیره یک رای دارم. ضمن اینکه هنوز هم این نظر را دارم و می گویم تغییر کادر فنی باعث شوک به تیم می شود. من این حرف را بیشتر از هر چیز برای خود حمید استیلی می گویم. او برای این فوتبال خیلی زحمت کشیده و حیف است این طور شعار بشنود.»
پنجعلی در واکنش به اینکه علی دایی گفته یکی از اعضای هیئت مدیره با او تماس گرفته تا وی به پرسپولیس بازگردد هم حرف می زندو می گوید:«من با دایی تماس گرفتم اما او گفت به راه آهن تعهد دارد.»
251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =