باز هم حادثه در مدارس کشور. این بار آتش سوزی در خوابگاهی در چابهار رخ داد. شدت این سوختگی به حدی زیاد بود که دو دانش آموز به نام های "قاسم حیرتی" و "قنبر قریب"در همان ابتدای کار جان خود را از دست دادند و سه دانش آموز دیگر در معرض خطر هستند.

این حادثه مانند آتش سوزی است که بامداد 16 آبانماه 89 یعنی حدود یکسال پیش به دلیل اتصال سیم‌های برق، خوابگاه مدرسه شبانه روزی چاه رحمان نصرت آباد زاهدان آتش گرفت و دانش آموزان در خواب غافلگیر شدند. در آن سانحه دانش آموزی به نام "مراد نارویی" به دلیل خفگی ناشی از استنشاق دود جان سپرد و 14 تن مصدوم و مسموم شدند.
خوابگاه دانش‌آموزان مدرسه شبانه‌روزی چاه رحمان یک سالن 12 در 4 متری بود که 97 دانش آموز در آن ساکن بودند و شب حادثه هیچ یک از مسئولان مدرسه به عنوان کشیک شب در محل حضور نداشتند.
حمیدرضا پشنگ نماینده خاش در گفت وگو با خبرآنلاین درباره جزئیات این حادثه می گوید: آتش سوزی در صبح چهارشنبه هفته پیش دا خوابگاه دانش اموزی رخ داد، بعد از نماز اتصال سیم در خوابگاه دانش آموزان باعث ایجاد یک آتش سوزی مهیب شد . در پی این حادثه ،‌به دلیل فقدان امکانات بیمارستانی برای بستری کردن این دانش اموزان ،‌ پزشکان چابهاری ابراز داشتند که مصدومان باید هر چه سریع تر به مرکز استان منتقل شوند.
وی ادامه می دهد:سرانجام این سه دانش آموز به بیمارستان شهید مطهری منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.
اما گویا حال یکی از این مصدومان وخیم است به طوریکه مسئولان بیمارستان خبر می دهند که از سه دانش آموز مجروح حادثه آتش سوزی چابهار یکی ازآنها به دلیل سوختگی شدید جان باخت.
حمید رضا حاجی بابایی رئیس آموزش و پرورش هم درباره این حادثه می گوید: این مدرسه زیر نظر ما نیست و وابسته به دانشگاه علوم دریانوردی چابهار است و ما تنها نظارت می کنیم. ما این مدرسه را به عنوان یک مدرسه غیر دولتی و همانند سایر مدارس مشابه می‌شناسیم و مجوز این مدرسه مربوط به دانشگاه دریانوردی و زیر نظر آنهاست.
45232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
    6 1
    کی به کیه مردند که مردند برای مسئولین که غمی نیست . به هرکس که می گوئی راحت می گه زیر نظر ما نبوده.... تاسف تاسف تاسف
  • اینم چند عکس جالب. IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
    2 0
    http://up98.org/upload/server1/01/u/s453o89r8xpl11nel9d.jpg http://up98.org/upload/server1/01/u/kcvcvldboctt2qpu00e.jpg http://up98.org/upload/server1/01/u/9395g8g0pqzcl9h3i28i.jpg http://www.up98.org/upload/server1/01/u/j4v7qlipdv9wvk0sd17k.jpg http://www.up98.org/upload/server1/01/u/2cadfqlasgestob7px3m.jpg http://www.up98.org/upload/server1/01/u/p5va9vu4ynodf2mb1hxg.jpg خواستی صبر کن دیوار رو سرشون خراب شد عکسا رو نشون بده
  • بدون نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
    1 1
    امبولانس بعد از نیم ساعت به محل حادثه رسید بعد تازه یکی از مسدومان از روی برانکارد افتاد پایین و اتش نشانی هم دیر امد