مهر نوشت:

رئیس شورای رقابت از افزایش 12 درصدی نرخ مکالمات تلفن ثابت خبر داد و گفـت: این تعرفه ها از اول دی ماه در قبوض مشترکان تلفن ثابت اعمال می شود.

جمشید پژویان  با بیان اینکه با تصویب شورای رقابت تعرفه هر پالس مکالمات تلفنی از 44.7 ریال به 51 ریال افزایش یافت اظهار داشت: تعرفه مکالمات تلفن همراه بدون افزایش و مانند گذشته محاسبه خواهد شد.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه 65 و 66 شورای رقابت نرخهای جدید مخابراتی اعلام شده است افزود: شورای رقابت تعیین نرخ خدمات ویژه مخابراتی که از سوی مخابرات به افراد حقیقی و حقوقی ارائه می شود را به مجمع شرکت مخابرات ایران واگذار کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه مصوبه شورای رقابت در مورد نرخهای جدید مخابراتی فردا دهم آبان ماه به شرکت مخابرات ایران ابلاغ می شود اضافه کرد: این مصوبه از اول دی ماه لازم الاجرا خواهد بود و رونوشت آن به روسای سه قوه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان های نظارتی مرتبط مانند سازمان بازرسی کل کشور ارائه می شود.
 
پژویان با تاکید بر اینکه شورای رقابت بر اجرای این مصوبه نظارت خواهد داشت در مورد تغییر و یا عدم تغییر نرخهای مخابراتی بین شهری و براساس مسافت تاکید کرد که پیشنهاد مخابرات در این زمینه مورد موافقت شورای رقابت قرار نگرفت.
 
رئیس شورای رقابت گفت: شرکت مخابرات ایران در مورد حذف کدهای بین شهری و تغییر تعرفه های مخابراتی با اجرای این طرح تاکنون درخواستی به شورای رقابت ارائه نکرده است.
 
تعرفه های تلفن ثابت حدود 7 سال بدون تغییر مانده بود. شرکت مخابرات ایران حدود 25 میلیون مشترک تلفن ثابت دارد.
 

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    0 0
    ببر بالا هرچقد دوست داری 12 درصد که چیزی نیست!! 15درصد ببر نه 20درصد ...
  • بدون نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    1 0
    ریس جمهور منتخب که چند ین بار قول دادند ، قسم خوردند و آمار دادند که چیزی گران نشده است و نخواهد شد و ....
  • بدون نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    4 0
    افزایش حقوق کارمندان دولت در سال 90 ، 9% میباشد . افزایش تعرفه مکالمات مخابرات دولتی 12% میباشد. فقط میتونم بگم مردم ما روز به روز گشنه تر میشن
  • kia IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    0 0
    بچه ها مچکریم، بچه ها مچکریم، دیگه تلفن هم صحبت نمیکنیم، خلاص
  • بدون نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    2 1
    اگه جای 12 درصد 12 برابر هم میشد کسی اعتراض نمی کرد چون دیگه کسی با تلفن ثابت حرف نمیزنه-الان 5 ساله که خودم با تلفن ثابت حرف نزدم
  • بدون نام IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    0 0
    چند ساله توی کشور ما هر چی را میخوان گران کنند یکبار اعلام میکنن بعد بطور رسمی تکذیب میکنند .ودرخاتمه خیلی خیلی رسمی اعلام میکنن که گران شده .خلاص
  • بدون نام IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    0 0
    گرون کردن آب و برق و گاز کم بود حالا تلفن هم اضافه شد
  • بدون نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
    0 0
    همینجوری پیش بره مردم ایران ببخشید غیر از اقا زاده ها باید همگی خود کشی به روش سامورایی انجام بدن و خلاص شن از این وضع
  • بدون نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
    1 0
    اینقدر به مردم بی عرضه بار بزنید تا بالاخره یکی حرفی بزنه ...فقط خدا کنه قضیه ان مثل معروف نشه
  • پای ثابت IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
    0 0
    اصلاً این گرونی چی هست؟
  • بدون نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
    2 0
    چه کسی از حقوق مردم باید دفاع کنه این همه گرانی بابت چیست همه برای گران کردن و خود را با نرخ تورم هماهنگ کردن وکیل و حامی دارند نقش حمایت کننده از مصرف کننده را کی بعهده داره؟ این همه عقلاء و بزرگان کشور بسر میزدند و عواقب لایحه هدفمند کرده یارانه ها و پرداختهای نقدی را یاد آور میشدند ولی گوشی بدهکار نبود. و حرف خود را میزدند به قیمت چی، حالا عواقب آن را می بینیم .
  • بدون نام IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
    0 0
    من يك كارمند معمولي هستم كه مجبورم درشهري غير از شهر خودم خدمت كنم فاصله ام باشهر مقصد تقريبا 1200كيلومتر است حالا باين افزايش قيمت مكالمات نميدانم چكار كنم واقعا خيلي سخته برام نميشه كه زنگ هم نزني يارانه هم كه فقط پول گاز وبرق آب ميشود يك فكر ي به حال مردم كرده ايد كه اين افزايش قيمت راانجام ميدهيد