دروازه‌بان دوپینگی لیگ برتر می‌خواهد در 31 سالگی با قدرت به فوتبال برگردد!

دروزاه بان ذوب آهن اصفهان که آزمایشات دوپینگش مثبت اعلام شده با حکم محرومیت دو ساله از دنیای فوتبال روبرو شده و نمی تواند تا دو فصل آتی به میدان برود. از همین رو با عباس قاسمی تماس گرفتیم تا از صحت و سقم این رای مطلع شویم که او این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد هنوز هیچ حکم کتبی به او و وکیلش ارائه نشده است.البته او حرف های جالبی زد که خواندن آن خالی از لطف نیست که در زیر بخشی از آن را می خوانید.
*من هم شایعه دو سال محرومیتم را شنیدم اما تا به این لحظه هیچ حکمی از سوی فدراسیون به من یا وکیلم ابلاغ نشده و این که می گویند من یک،دو یا سه سال محروم شده ام تنها در حد حدس و گمان است.
*من آدمی نیستم که بخواهم از چیزی فرار کنم ،تلفن همراهم همیشه باز است و من هم در دسترس هستم تا جوابگوی سوالات باشم چون گناهی نکردم که بخواهم از آن خجالت بکشم.منتظرم حکمم اعلام شود تا حرف هایم را مفصل بزنم.
*به روح پدرم ،به جان فرزندم من نه دوپینگ کردم و نه در این سال های متوالی دنبال این کار ها بودم .آنهایی که سابقه من را می دانند و من را می شناسند می دانند که عباس قاسمی دنبال این کارها نیست.
*باور کنید من امسال می خواستم فوتبال را کنار بگذارم و در این تصمیمم هم جدی بودم اما با اتفاقاتی که افتاد در ذوب آهن ماندم و گلر سوم تیمم شدم.آخر من که گلر سوم هستم چه نیازی به دوپینگ دارم که بخواهم این کار را انجام دهم.
*حتما" حکمتی در این ماجرا هست و خواست خدا بود که این اتفاقات رقم بخورد اما باور کنید من ناخواسته وارد این ماجرا شدم و درست نیست حالا که این اتفاق افتاده با آبروی افراد بازی کنند.
*نمی دانم آخر مگر می شود با دوپینگ کردن دروازه بان دوم تیم ملی یعنی شهاب گردان را کنار زد که من بخواهم این کار را بکنم؟باز هم می گویم رای فدراسیون هر چه باشد به آن احترام می گذارم اما شک نداشته باشید که عباس قاسمی بعد از این محرومیت با قدرت به فوتبال برگشته و به تیم ملی می رسد.من 29 سال دارم و حتی اگر دو سال محروم باشم در 31 سالگی بر می گردم و به تیم ملی هم می رسم.فکر نکنید که عباس قاسمی با این اتفاق از فوتبال محو می شود.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =