پیروانی که دو روز قبل مدیران نفت را به جان عزیزانشان قسم داده بود تا اجازه بدهند برود،می‌گوید با شعار 70 تماشاگرنما، از نفت نمی‌رود.

به گزارش خبرآنلاین؛ غلام پیروانی كه مهمان تلفنی برنامه نود بود، در مورد شعارهای هواداران نفت علیه خود گفت: «این نفراتی كه فحاشی می‌كنند كاری به بازی ندارند. برای این‌كه از دقیقه 55 بعد از گل مساوی شروع به فحاشی كردند. در بازی با مس از دقیقه 2 و در بازی با تراكتور از دقیقه 60 فحاشی می‌كردند. این‌هایی كه این حركت را انجام می‌دهند دشمن نفت هستند. عاشقان نفت تیم را تشویق می‌كنند. كاری به خوب بازی كردن ما ندارند. البته من این‌ها را می‌شناسم. یه اكیپی هستند كه می‌خواهند آدم‌های خودشان را بیاورند. اول فصل چهار تا بازیكن آوردند كه من آن‌ها را قبول نكردم. این‌ها هستند كه این كارها را می‌كنند.»
پیروانی ادامه داد: «هیات مدیره پشت من ایستاده. اگر قرار است با شعار 70 نفر تماشاگرنما از تیم بروم كه نه ایثاری دارم نه مقاومتی. من خداترس هستم. با یك كلمه و با یك تلفن می‌روم. در تیم امید هم دیدید كه آقای افشارزاده چند بار گفت مربی خارجی، خودم رفتم. اگر قرار است افرادی كه دنبال دلالی هستند، من را بردارند، تا روز آخر از نفت تكان نمی‌خورم. این آقایان دیروز با مشت زده‌اند دهان سیامك كوهنورد را پاره كرده‌اند. من هم آن‌ها را می‌شناسم. باشگاه هم دنبال آن‌هاست.»
پیروانی در بخش پایانی صحبت‌هایش، ماجرای حركات زننده شیث و نصرتی را پیش كشید و گفت: «كار نصرتی و شیث خوب نبود. ولی ستارالعیوب را هم روی آن بگذارید. آن‌ها گناه كرده‌اند و كارشان هم اصلا خوب نبوده. ولی شما هم یك جوری آبروداری كنید. دیدم همه‌جا بر در و دیوار حریمت / جایی ننوشتی كه گنه‌كار نیاید.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =