مهاجم اسبق پرسپولیس می‌گوید هرچه زودتر باید پرونده نصرتی و شیث را بست.

اتفاقاتی که در این چند ماه برای پرسپولیس افتاده، پیشکسوتان این باشگاه را حسابی عصبانی کرده. نتایج ضعیف تیم و حرکات زننده شیث رضایی و محمد نصرتی باعث شده پیشکسوتان باشگاه مصاحبه‌هایی علیه پرسپولیس انجام دهند. فرشاد پیوس هم یکی از پیشکسوتان پرسپولیس است که از اتفاقات اخیر تیم سابقش راضی نیست. او از ساختار تیمی پرسپولیس انتقاد می‌کند اما معتقد است نباید با شیث و نصرتی به گونه‌ای رفتار کرد که فوتبالشان نابود شود.
*می‌خواهید در مورد پرسپولیس صحبت کنیم؟ در مورد حرکت شیث رضایی و محمد نصرتی.
این صحنه را که دیدیم تاسف خوردیم. این بازیکنان از نظر فنی در سطح بالایی هستند. ولی این کارهایی که در زمین انجام دادند برمی‌گردد به شوخی‌هایی که در تمرینات انجام می‌دهند. اگر آنجا مدیریت خوبی داشته باشند و نگذارند این کارها را انجام دهند، خود به خود داخل زمین هم این اتفاقات رخ نمی‌دهد. به نظرم این کار قشنگ نبوده. باید هرچه زودتر این پرونده را با یک برخورد جدی ببندند. هر کاری می‌خواهند بکنند. چه جریمه، چه محرومیت، هر چیزی می‌خواهند، در نظر بگیرند و سریع پرونده را ببندند.
*شما در دوره‌ای بازی می‌کردید که بازیکنان پرحاشیه‌ای در پرسپولیس حضور داشتند. آن زمان هم یک شیطنت‌هایی می‌کردند ولی حرمت پیراهن پرسپولیس را نگه می‌داشتند.
وقتی یک بازیکنی می‌خواهد به پرسپولیس بیاید این خیلی مهم است که به چه دلیل دارد می‌آید. آیا پرسپولیس را دوست دارد؟ آیا عرق به پیراهن دارد یا اینکه به خاطر پول می‌آید؟ این خیلی مهم است. این دو بازیکن الان قطعا از کارشان پشیمان هستند. کار آن‌ها در همه دنیا بازتاب بدی داشته. به نظرم باید سریع‌تر جریمه آن‌ها را مشخص کنند تا ماجرا تمام شود.
*به نظرتان باید فوتبال این دو نفر را نابود کرد؟ یک بار این کار را با مجتبی محرمی انجام دادند. الان هم باید با شیث و نصرتی همین برخورد را داشته باشند؟
به نظرم کار آن‌ها عمدی نبوده ولی به هر حال باید از مردم ایران عذرخواهی کنند. باید عذرخواهی کنند تا بتوانند دوباره به تیم برگردند.
* رسانه‌ای کردن این موضوع کار درستی بود؟
کار قشنگی نبود. نمی‌دانم چه کسی این کار را کرد. واقعا به زندگی این دو بازیکن لطمه خورد. الان این دو نفر در خیابان که راه بروند مردم با یک چشم دیگر به آن‌ها نگاه می‌کنند. به هر حال آن‌ها جوان هستند و از کارشان پشیمان شده‌اند. بهتر بود این موضوع این‌قدر رسانه‌ای نمی‌شد.
*فکر می‌کنید پرسپولیس از بحران خارج شده؟
گرچه برد مقابل داماش با حرکت شیث و نصرتی خراب شد، اما این پیروزی خیلی شیرین بود. البته پرسپولیس فوتبال زیبایی بازی نکرد. یک برد ناپلئونی به دست آورد. به نظرم پرسپولیس باید بیشتر از این تمرین کند تا بازی‌های بهتری را به نمایش بگذارد. پرسپولیس ساختار تیمی و دفاعی مناسبی ندارد.
*فرشاد پیوس خیلی زود مربیگری را شروع کرد اما حالا بیرون نشسته. دلیل این موضوع چیست؟
ببینید، من زیر بار حرف زور نمی‌روم. هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =