روزنامه کیهان نوشت:

 
برخی نوشته های اخیر اکبر گنجی برای تبرئه خود از وابستگی و ادعای اینکه اپوزیسیون باید مستقل از کمک های آمریکا و غرب باشد، با واکنش طیف هایی از اپوزیسیون مواجه شد.
پایگاه اینترنتی گویانیوز که همکاری نزدیکی با سازمان سیا دارد و مدتی علنا آگهی های استخدام این سازمان جاسوسی را منتشر کرده، پس از انتشار یکی از مقالات مورد اشاره گنجی، رأساً علیه وی موضع گرفت. گویانیوز از قول سعید قاسمی نژاد از اعضای متواری گروهک ادوار تحکیم، از گنجی خواسته سکوت کند و برخلاف سوابقش دم از استقلال نسبت به بیگانه نزند.
این پایگاه اینترنتی نوشت: اکبر گنجی می گوید کسانی می خواهند از دولت آمریکا کمک بگیرند، جمهوری اسلامی را سرنگون کنند و هدف دولت آمریکا هم این است که شرکتهایش بیایند و نفت و پول ما را ببرند. گنجی البته پیشاپیش 500 هزار دلار جایزه ای گرفته است که هدف نه چندان پنهان جایزه دهنده، باز شدن پای شرکتهای آمریکایی از جمله شرکتهای نفتی بوده است.
گویانیوز از گنجی پرسیده در حالی که پول جایزه اش را شرکت های آمریکایی تأمین می کنند، پس او مخالف چیست.
گفتنی است گنجی پیش از این طی 2 مقاله در بی بی سی و گویانیوز اذعان کرده بود که هدف آمریکایی ها از مداخله در امور کشورها و ملت های دیگر، صرفاً تأمین منافع خودشان است و همان ها تروریست های القاعده و طالبان را تأمین و تسلیح می کنند.»
/212217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =