شکایت به کمیته انضباطی هم نتوانست پرسپولیس را برنده بازی با مس کرمان کند.

کميته انضباطي آراي خود را در خصوص تيم‌هاي مختلف صادر کرد.
ديدار دو تيم مس کرمان و پرسپوليس تهران در حالي مورخ ‌٢٣/٧/٩٠ برگزار شد که تيم مس کرمان اقدام به استفاده از قاسم دهنوي-بازيکن محروم کرده است. پس از شکايت باشگاه پرسپوليس به کميته انضباطي و بررسي از سوي اين کميته، باشگاه مس کرمان با ارسال نامه‌اي به کميته انضباطي اعلام کرد که بازيکن فوق به موجب راي کميته انضباطي از حضور در ديدار پرسپوليس و مس محروم بوده است و راي صادره صبح روز پنجشنبه ‌٢١/٧/٩٠ رسما ابلاغ شده که با توجه به توضيحات باشگاه مس کرمان، در نهايت کميته انضباطي اعتراض باشگاه پرسپوليس مبني بر استفاده بازيکن غير مجاز را رد کرده و حضور اين بازيکن در ديدار فوق بلامانع است. پرسپولیسی ها بازی با مس كرمان را با نتیجه یك بر صفر باخته بودند.
جريمه نقدي و محروميت براي مربي تيم تراکتورسازي تبريز
ديدار دو تيم شهرداري ياسوج و تراکتورسازي تبريز از سري رقابتهاي جام حذفي به ميزباني ياسوج درحالي برگزار شد که بوستاني مربي تيم تراکتورسازي تبريز به دليل اهانت به کمک داور مسابقه از نيمکت تيم اخراج شد.
همچنين در طول بازي تماشاگران تيم شهرداري ياسوج تخلفاتي را انجام دادند. بر همين اساس بوستاني مربي تيم تراکتورسازي تبريز به مدت يک جلسه از همراهي تيم مربوطه و پرداخت ‌٥ ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 182271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =