به گزارش خبرآنلاین محسنی اژه ای امروز در نشست خبری خود، محمود احمدی نژاد را به حضور در جلسه مشترک و روشن کردن وضعیت دعوت کرد.

وی در این نشست درباره اظهارات منتسب به احمدی نژاد گفت: " اگر این مطالب درست باشد، خیلی مایل هستم آقایان جلسه را تشکیل بدهند و خبرنگاران هم تشریف بیاورند و جواب بدهیم. جوابها نباید  از مردم پوشیده بماند."
دادستان کل کشور در ادامه افزود: "آنچه به رئیس جمهور منتسب است را خوانده ام. جلسه محرمانه بوده و آیا افراد دعوت شده گفته اند، ضبط شده یا دیگران گفته اند، باید منتظر ماند و دید به صورت رسمی تایید می شود یا خیر. وقتی برخی از این موارد را دیدم، چه درباره خودم در وزارت اطلاعات، کذب محض است و دروغ بود. لذا به نظرم می رسد این مسایل را نمی شود یکی یکی پرداخت. باید منتظر ماند دید این مطالب منتسب شده، درست است یا غلط. بعد دید چه پاسخی باید داد. اما آنچه منتسب شده، با وجودی که بعید می دانم ایشان این حرفها را گفته اند، تکذیب می کنم. اگر این مسایل تایید شد که در آن جلسه گفته شده، پاسخ خواهیم داد. محسنی اژه ای در سخنان امروز خود، به فشارها و فضاسازیهایی اشاره کرد که از سوی "آنها" اعمال می شود تا دستگاه قضایی را در پیگیری پرونده فساد مالی تحت فشار قرار دهند."
اژه ای همچنین گفت: "با کمال تاسف مسایل خارج از موضوع و خلاف واقع به وجود می آورند که به نظر می رسد دستگاه قضایی را در فشار بگذارند تا نگذارند دستگاه قضایی با حامیان اصلی برخورد کند. فضا سازی می کنند. ولی دستگاه قضایی تحت تاثیر قرار نمی گیرد. ما نمی خواهیم این مسایل را فی المجلس جواب بدهیم. چون "آنها" همین را می خواهند. ما در چارچوب قانون، بدون برخورد سیاسی همه حرفها، تهمتها و این خلافها، دروغگویی ها را به خود می خریم تا مسیرمان را ادامه دهیم و اجازه ندهیم این مسئله نیز مانند برخی مسایل دیگر لوث بشود. بدشان نمی آید این پرونده را لوث کنند تا از اصل غافل شویم."
/23345
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 183964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    0 2
    این هایی که این همه قدرت دارند به کجا وصل اند؟ هان جناب اژه ایی این ها به کجا وصل اند که به همه جا می تازد و حتی از رهبری برای خود مایه می گذارند این را روشن کن لطقا
  • بدون نام IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    1 0
    اینجا چه خبره ؟ یکی به من بگه.
  • بدون نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    2 3
    زنده باد ازه ای مسلمان وشجاع چیزی که مردم راشاد میکند برخورد جدی بادزدان واختلاسگران است وهرکس حامی اختلاسگران باشد منفور ملت است ودرتاریخ رسوا میگردد
  • بدون نام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    0 1
    چرا وزیر اقتصاد در سخنرانی امروز اختلاس بزرگ را سو استفاده بانکی نامید کدام درست هست
  • علی IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
    0 0
    جناب اژهای از روز پنجشنبه گذشته که احمدی نژاد جلسه داشته و حرف زده همه جا حرفاش انعکاس داشته و حتی سایتهای طرفدار که چه عرض کنم سایتهائی که بنوعی مال خود احمدینژاد است سخنانش را چاپ کرده اند. بازشما میگوئید باید رسما اعلام بشه؟؟؟ اگر قرار بود رسم و یا درگفتگو با صدا و سیما طرح بشه که دیگه جلسه خصوصی نمگذاشتن و ارباب رسانه را راه میدادن.اما در مورد نام نبردن شماها نیز جالب است آنطرف حرفش را میزند بدون نام بردن و همه میدانند که هدف کیست و چیست و شما نیز همانطور. چرا اسم نمیبرید؟؟؟میترسید حرمتها شکسته شود؟؟؟ مومن کار از این چیزها گذشته مردم برای رهبر خود جان میدهند. نگذارید آقایان از رهبری خرج خود کنند. نکند شما هم از لیست جیبش میترسید؟؟؟ که مطمئنم اینطور نیست.
  • بدون نام IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    واقعا به همچین نیروی انقلابی وفعال نظام باید مدال عدالت داد که با تمام قدرت با دشمنان ایران خیلی رک گفتمان میکند ازدادستان محترم درخواست دارم کهبه زودی پرونده متهمین حوادث این جریانها را پشت تریبون اعلام نماید