در جریان معاملات امروز بازار آزاد ارز تهران، بهای دلار، یورو و پوند افزایش یافت.

در حالی در پایان معاملات روز یکشنبه، طی یک روند نزولی، قیمت هر دلار آمریکا به 1310 تومان رسیده بود، امروز این ارز پرطرفدار بازار با 18 تومان افزایش قیمت، 1328 تومان فروخته شد.
همچنین هر یورو نیز با 10 تومان افزایش در مقایسه با بهای روز یکشنبه، امروز 1840 تومان فروش رفت. هر پوند انگلیس هم 5 تومان گران تر شد تا بهای فروش آن به 2155 تومان برسد.
امروز بهای رسمی دلار که از سوی بانک مرکزی اعلام شده نیز 1082 تومان و نرخ رسمی یورو و پوند هم به ترتیب 1488 و 1737 تومان بود.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 183970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    21 1
    کجای دنیا نرخ ارز اینقدر نوسان داره؟!نه سرمایه گذار داخل و نه خارجی تکلیف خودشون رو نمیدونن
  • بدون نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    23 0
    منتظر باشید که تورم به بالای 35 درصد صعود کند. رتبه 3 مان رتبه 1 تورم در جهان خواهد شد. دستاورد دولت مهر پرور در طول 6 سال: 2 بار تورم بالای 25 درصد و رتبه های اول جهانی در تورم. مجلس هم که صداش در نمیاد.
  • مجتبی IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    13 0
    چه جالب اقتصاد به قول صدا و سیما ورشکسته امریکا !!هر روز ارزش پولش بیشتر میشه
  • بدون نام IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    7 1
    کارمند بیچاره چه گناهی دارند هر سال کمتر از تورم به حقوقشون اضافه می شود یعنی هر سال از حقوق کارمندان می دزدند بخدا گناه دارد بیایید کمتر شعار بدیم رضایت دل مردم هم ثواب دارد و کار صواب است
  • بدون نام IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    9 1
    کارمندان بد بخت چی خاکی بر سر کنند؟هر سال کمتر از پارسال دریافت می کنند
    • بابک IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
      0 4
      اگه کارمند بدبخت ناراضیه جاشو بده به من که شغلم سیم کشی ساختمان است . اگه مرخصیهایش را هم لغو کنند ، ناهار هم ندهند ، تعطیلات عید و تابستانی و زمستانی هم نباشد ، سرویس و عیدی و انواع و اقسام پاداشها هم نباشد راضی هستم ، حتی بیمه هم نکنند باز راضی هستم .
  • متقاضی واقعی IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
    0 13
    همانطور که جناب آقای دکتر بهمنی فرمودند قیمت واقعی دلار 1060 تومان است و قیمت بالاتر حبابی و قیر وافعی است. من بعنوان متقاضی واقعی بکرات با مراجعه به بانک دلار 1060 تومانی دریافت کردم. مراجعین صرافی های خیابان فردوسی که دلار 1340 تومانی خریداری می کنند مشتی قاچاقچی هستند.
    • بدون نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
      3 0
      احتمالاً از بند پ استفاده کردید وگرنه به کسی دلار 1060 تومانی نمیدن
  • بدون نام IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
    3 0
    این هزینه افزون که به مردم تحمیل میشود در علم اقتصاد "تورم" یا "گرانی اجناس" نامیده میشود. البته مردم چون رابطه دلار گران و تورم را نمیفهمند، فکر میکنند گران فروشی دلار فقط به ضرر کسانی است که میخواهند بروند خارج تفریح کنند. مثلا اکثر مردم نمیدانند که اقتصاد کشور ما و حتی تولیدات داخلی ما به واردات کالاها از خارج وابسطه است و این واردات به دلار نیاز دارد. و اگر دلار یا هر ارز دیگری گران شود، قیمت کالا ها گران میشود. که البته این دلار را دولت یا بانک مرکزی از جیب خود فراهم نمی کند. پس اینکه بگوییم دلار را مفت نمیفروشیم به مردم، یا اینکه پول تفریح مسافرت خارجی را نمیدهیم، سفسطه و دروغی بیش نیست. یا اگر دروغ نباشد نشان از ضعف شدید علمی امثال آقای بهمنی، رییس بانک مرکزی دارد.