سه تیم سگهای زنده یاب همراه با تجهیزات امدادی و تیم‌های امدادی به محل انفجار در روستای «بیدگنه» از توابع شهرستان ملارد در استان البرز اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر،مدیر روابط عمومی هلال احمر کشور از اعزام سه تیم سگهای زنده یاب همراه با تجهیزات امدادی به محل انفجار در در پادگان نظامی در روستای «بیدگنه» از توابع شهرستان ملارد در استان البرز خبر داد. پویا حاجیان در مورد انفجار زاغه مهماتی در شهر ملارد گفت: پس از وقوع حادثه سه تیم زنده یاب (سگهای زنده یاب) همراه با سه دستگاه آمبولانس و گروههای امدادی به سمت محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: هلال احمر استان البرز و ملارد در آماده باش هستند و بالگردهای امدادی هم برای اعزام مصدومان در شرایط خاص آماده هستند.

ترافیک شدید در محل حادثه
در همین حال مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر از اعزام تیم‌های امدادی به محل حادثه انفجار زاغه مهمات در روستای بیدگنه خبر داد. حسین درخشان اظهار داشت: پس از اعلام حادثه تیم های امدادی شهرستانهای ملارد و شهریار به محل حادثه اعزام شده اند. این تیم ها تاکنون به علت ترافیک شدید در منطقه تاکنون نتوانسته اند به محل حادثه برسند. وی ادامه داد: تمامی تیم های امدادی استان البرز نیز در آماده باش به سر می برند.

جانشین فرمانده ناجا: علت انفجار و میزان تلفات در دست بررسی است           
جانشین فرمانده ناجا در خصوص حادثه انفجار امروز گفت: انفجار در یکی از پادگانهای اطراف تهران بوده است و علت آن در دست بررس است.

سردار احمدرضا رادان به ایسنا گفت: انفجار مذکور ساعات گذشته در یکی از پادگان‌های اطراف شهر تهران رخ داده است که علت انفجار و میزان تلفات در دست بررسی است.


45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سومی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
    35 6
    یاد انفجار نیشابور افتادم --- یاد گزارش آمانو --- یاد ....
  • بدون نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
    5 0
    انفجار وحشتناکی بود که ما در ورامین هم شنیدیم. حتی همه از ترس ریختن بیرون.
  • بدون نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
    6 1
    تنم میلرزد چون نگران برق واب ونان وسوخت هستم که برایشان عادت کرده ایم
  • میثم IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
    7 0
    خدا کشته شدگان رو بیامرزه. به بازماندگان صبر بده و به مدیران سازمانی حس مسئولیت پذیری بیشتر
  • شریفی IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
    6 0
    عدم انتشار درست اخبار وعدم اطلاع رسانی درست و بموقع باعث بروزشایعات وتجزیه وتحلیل های غیر واقعی میگردد بامید انکه با سعه صدر وبینش خبری بیشتر اخبار درست و به موقع باطلاع عموم برسد تا شایعات را گردن دیگران بدلیل کوتاهی خودنیاندازیم