در ادامه رقابت های لیگ برتر در هفته سیزدهم تیم فوتبال نفت تهران در مقابل شهرداری تبریز متوقف شد.

در این دیدار که بعد از ظهر امروز برگزار شد شاگردان حسین فرکی که جدی ترین رقیب استقلال در صدر جدول هستند به نتیجه تساوی دو بر دو مقابل شهرداری دست یافتند.

جعفر بذری در دقایق 47 و 86 برای شهرداری تبریز و یعقوب کریمی در دقیقه 10 و حسین امامیان در دقیقه 93 گلزنان نفت تهران بودند.

شهرداری با این تساوی 16 امتیازی شد و موقتا به رتبه هشتم جدول و بالاتر از تیم‌های شاهین و داماش صعود کرد و نفت تهران نیز با این یک امتیاز 26 امتیازی شد ولی به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال همچنان در رتبه دوم جدول باقی ماند.

در دیگر بازی امروز تیم سایپا در دقیقه 90 از شکست گریخت تا امتیازات در بازی آنها را راه آهن تقسیم شود. این نتیجه در حالی رقم خورد که شاگردان علی دایی تا دقیقه 90 بازی با حساب 2 بر یک از حریف خود پیش بودند.
هر دو گل راه‌آهن را در این بازی حسین کاظمی در دقایق 22 و 39 و دو گل سایپا را سجاد شهباززاده در دقیقه 81 و میلاد غریبی در دقیقه 90 به ثمر رساندند.
راه‌آهن با این تساوی 12 امتیازی شد و همچنان در رتبه پانزدهم باقی ماند اما خطر سقوط به رتبه‌های پایین‌تر ررا به شدت احساس می‌کند. سایپا هم با کسب یک امتیاز از این بازی 14 امتیازی شد ولی نتوانست در جدول صعود کند و همچنان در رتبه دوازدهم باقی ماند اما این تیم هم مانند راه‌آهن ممکن است به رتبه‌های پایین تر سقوط کند.

در بازی ملوان و فجر سپاسی هم بازی با دو گل به نفع قو های سپید به اتمام رسید.در این بازی دو گل ملوان را علی رمضانی در دقیقه 77 و مهدی دغاغله در دقیقه 81 وارد دروازه فجر سپاسی کردند.
ملوان با این پیروزی 13 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد به رتبه سیزدهم جدول صعود کرد و باید منتظر بماند تا نتیجه دیدار تیم‌های فولاد و تراکتورسازی مشخص شود. فجر سپاسی نیز که پیش از این بازی با 10 امتیاز در رتبه 17 جدول جا خوش کرده بود، با این شکست اوضاع به شدت بدتری را تجربه می‌کند.
251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =