مهدی مهدوی کیا تائید کرد برای شرکت در بازی خیریه ، 13 دسامبر به هامبورگ سفر می کند.

کاپیتان سابق تیم ملی در گفت و گو با خبرآنلاین گفت:« برای بازی خیریه به نفع کودکان گرسنه آفریقایی ، از من دعوت شده که در تیم ستاره های هامبورگ به مصاف ستاره های بزرگ دنیا برویم. خیلی خوشحالم از اینکه هامبورگی ها هنوز به یاد من هستند و برای چنین رویدادهایی از من دعوت می کنند. به احترام این دعوت و با هماهنگی انجام شده با باشگاه در این مسابقه شرکت می کنم.»

او ادامه داد:« بازی دوباره در ورزشگاه شهر هامبورگ و در کنار دوستان سابقم اتفاق خیلی خوشایندی است برایم. خیلی خوشحالم که به این بازی انسان دوستانه دعوت شدم و می توانم نقش کوچکی در این اقدام انسانی داشته باشم. به هر حال اینکه روبروی جمعی از بزرگترین بازیکنان تاریخ دنیا مثل رونالدو ، زیدان و فیگو به میدان می روم ، آن هم در ورزشگاهی که تماشاگرانش سال های بسیار خوبی را برای زندگی ورزشی ام ساخته بودند ، حسی بی نظیر است.»

مهدی که خودش هم فعالیت های خیریه در کشورمان انجام می دهد؛ در پاسخ به این سئوال که خودش آیا برنامه ای برای دعوت از ستارگان فوتبال جهان برای کمک به کودکان مستمند ایرانی ندارد ، گفت:« راستش برنامه های زیادی از این دست ، با توجه به اندک ارتباطاتی که دارم در ذهنم هست. راستش فعلا که بازی حرفه ای اجازه انجام شان را نمی دهد اما مطوئن باش بعد از پایان فوتبالم ، وقت زیادی را برای اینگونه مراسم می گذارم و برنامه های مختلفی برای دعوت از بازیکنان سرشناس و برگزاری برنامه های خیریه و خیلی از اقدامات این چنینی دیگر دارم که انشاالله اگر عمری باشد ، انجام شان می دهم.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    زنده باشی آقا مهدی...
  • بدون نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    76 15
    مطوئن باشیم
  • پرسپولیس6 -0استقلال IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران
  • پرسپولیس6 -0استقلال IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    محبوب و با اخلاق
  • پرسپولیس6 -0استقلال IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    خدا حفظش کنه