سایت تابناک نوشت:

عباس جعفری دولت آبادی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب تهران ضمن تشریح حوادث روز دوشنبه در موسسه مطبوعاتی ایران ، نسبت به بر هم خوردن فضای آرام کشور هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران ، دادستان تهران دوشنبه شب گفت : در پی مصاحبه روز شنبه علی اکبر جوانفکر با یکی از روزنامه های کشور و طرح مسایل خلاف واقع و تنش آفرین ، اطلاع حاصل شد که مشارالیه قصد دارد روز دوشنبه هم با برگزاری نشستی مطبوعاتی این اظهارات را تکرار کند.

وی با بیان اینکه دادستانی تهران روز یکشنبه شب – یک روز قبل - از مجاری مسئول و رسمی کشور به نامبرده در خصوص بیان اظهارات اختلاف برانگیز با هدف تشویش اذهان عمومی هشدار داد ه است اما ظاهرا این هشدار جدی گرفته نشد ، اظهار داشت : در اجرای قانون دوتن از نمایندگان دادستان به محل مصاحبه مطبوعاتی وی اعزام شدند و پس از استماع اظهارات آقای جوانفکر و انعکاس به دادستانی تهران مقرر شد نامبرده به دادسرا معرفی گردد.

به گفته جعفری دولت آبادی حسب گزارش واصله متاسفانه علی رغم ادعای قانون گرایی ، وی در قبال دستور قضایی و اقدام مامورین مقاومت کرده و با تماس های تلفنی و حضور در جمع کارکنان موسسه موجب تحریک کارکنان وایجاد اخلال و بی نظمی در روند کاری روزنامه شد که پس از این حوادث حسب دستور دادستان ، مامورین محل را تر ک کردند.

آقای جعفری هم چنین در پاسخ به اظهارات جوانفکر در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های کشور مبنی بر استفاده مامورین دادستانی از گاز اشک آور و دستگاه های شوک الکتریکی ، گفت که اساسا مامورین این دادستانی در ماموریت های محوله مجاز به حمل وسایل مذکور نیستند.
212302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
    0 0
    چرا نظرات رو نمایش نمی دین ! آفرین به اینهمه آزاد اندیشی وآزادی بیان !قربان حضرت علی(ع)برم که تو دادگاهش خودشم با دیگران برابر می دونست!