عضو فراکسیون اقلیت مجلس ششم می گوید نخستین کشمکش در مجلس ششم بر سراعتبار نامه های نمایندگان بود و موجب شد برخی از نمایندگان اصلاح طلب درصدد تشکیک در اعتبار نامه آقای حداد عادل بر آیند.

 به گزارش خبرآنلاین، کاظم جلالی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم که از دوره ششم  نماینده مردم شاهرود بوده در گفت وگو با پنجره در پاسخ به سوالی درباره خاطراتش از اولین موضوع حاشیه ای در مجلس ششم ، گفت: در شهر تهران بر سر اصل انتخابات مبنی بر اینکه در این انتخابات تخلفاتی صورت گرفته، یک سری کشمکش رخ داد. لذا بعضی صندوق ها باز شماری شد و بعد از بازبینی، تعدادی از صندوق ها باطلل شد.
وی با اشاره به حذف علی رضا رجایی از جمع منتخبین مجلس، ادامه داد: پس از بازنگری توسط هیات نظارت بر انتخابات، در آرای شهر تهران جا به جایی اتفاق افتاد و آقای رجایی از منتخبین حذف شد و نفر بعدی که آقای حداد عادل بود، اضافه شد.
 علی رضا رجایی از فعالین ملی –مذهبی بود که در جریان انتخابات مجلس ششم به عنوان سی امین نفر، انتخاب شد، اما بعد از  بازشماری آراء  وی از جمع منتخبین حذف شد.
 جلالی به اختلافاتی که بعد از این اقدام پیش آمد اشاره و تصریح کرد:از همان جا اختلافاتی پیش آمد و برخی چهره های اصلاح طلب به دنبال این بودند که اعتبار نامه آقای حداد عادل را تصویب نکنند که البته موفق هم نشدند.از طرفی دیگر بحث اعتبار نامه آقای محتشمی پور هم مطرح شد.
/2122 212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =