رییس جمهوری پیش از ظهر امروز در مراسم دومین سالگرد درگذشت مرحوم علی کردان در مصلای ساری حضور یافت.

به گزارش خبرآنلاین رئیس جمهور که برای افتتاح همزمان 18 هزار و 450 واحد مسکن مهر و شرکت در دومین سالگرد مرحوم علی کردان وزیر فقید کشور به مازندران سفر کرده بود، دقایقی پیش ساری را به مقصد تهران ترک کرد.
 
در مراسم سالگرد علی کردان، جمعی در بخش هایی از سخنان رئیس جمهور شعارهایی می دادند و در میان سخنرانی رئیس جمهور شیئی نیز به سمت محمود احمدی نژاد پرتاب شد. 
 
افرادی که تقاضاهایی را در زمان سخنرانی رئیس جمهور مطرح می کردند و اعتراضاتی داشتند عمدتا تعدادی از  کارگران اخراجی یکی از کارخانجات نساجی بودند که بیش از یک سال است حقوقی دریافت نکرده اند.

 

 

به گزارش ایرنا، در این مراسم که مسوولان محلی و شمار زیادی از مردم ساری و سایر شهرستان های استان مازندران حضور دارشتند رییس جمهوری در سخنانی در این مراسم ابعاد، ویژگی ها و اهمیت واقعه عاشورا را برشمرد و در ادامه به بیان ویژگی های اخلاقی و خصوصیات مرحوم کردان پرداخت.
 
احمدی نژاد با بیان این که مرحوم کردان پاک و سرافراز و شرافتمندانه زندگی کرد و شرافتمندانه نیز از دنیا رفت، اظهار داشت: شهادت می دهم که مرحوم کردان مردی پاک و دلسوخته انقلاب و آرمانهای انقلاب و مردم بود و در حد توان تلاش می کرد به مردم کمک کند.
رییس جمهور گفت: مرحوم کردان انسانی بود که با شرافت زندگی کرد و با شرافت از دنیا رفت و خوشا به حال کسانی که دین، توحید و ارزش‌های انسانی و اسلامی را با دنیا و ظواهر فریبنده آن عوض نمی کنند.
 
ایسنا نیز که در این مراسم خبرنگار نداشت به گزارش واحد دریافت خبرش نوشت:
 دکتر محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در مراسم دومین سالگرد رحلت علی کردان وزیر اسبق کشور در بیان خصائص اخلاقی مرحوم علی کردان و در پاسخ به سوالاتی که فرزند وی در سخنان خود در این مراسم مبنی بر این‌که چرا صحنه استیضاح آن گونه طراحی شد و چرا بعضی‌ها هیاهو به پا کردند و این‌که چرا پدرش در آن صحنه تنها ماند، گفت: مرحوم کردان انسانی مومن بود و در طول زندگی خود همواره در خدمت انقلاب و مردم قرار داشت و پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستادگی کرد و خداوند به او عنایت کرد تا در صحنه استیضاح تنها بایستد تا خط‌ها را مشخص کند.
 
رییس جمهور با بیان این‌که مشخص بود که استیضاح کردان یک موضوع از پیش طراحی شده برای انجام کارهایی دیگر در سال 88 و مورد هجمه قرار دادن جبهه ناب انقلاب بود، اظهارداشت: استیضاح از یک وزیر که دچار اشتباه شده موضوعی عادی است که با سوال نمایندگان و پاسخ وزیر مربوط انجام می گیرد، اما در آن جلسه شاهد جوسازی‌ها و هجوم سنگین علیه وی بودیم و بی تردید تهمت و لجن پراکنی ارتباطی با استیضاح نداشت.
 
احمدی نژاد تصریح کرد: در آن دوران از رسانه‌های بیگانه تا برخی رسانه‌های داخلی و انسان‌های سستی که حتی در طول زندگی خود یک حرف درست نزده‌اند، همگی در یک خط ایستادند، تا قامت این مرد را بشکنند و این در حالی بود که مرحوم کردان می توانست کارهای دیگری انجام دهد.
 
وی ادامه داد: امروز نیز کسانی به وزیر ما می گویند به ما امکانات خاص ارائه بده تا با تو کاری نداشته باشیم، اما مرحوم کردان هرگز نخواست این گونه باشد و به تنهایی در برابر هجوه‌ها ایستاد.
 
احمدی نژاد با اشاره به این‌که طول زندگی اهمیت ندارد و کیفیت زندگی مهم است، گفت: این‌که مرحوم کردان چند سال در این دنیا زندگی کرده، مهم نیست، بلکه آنچه اهمیت دارد این است که وی انسانی پاک و خدمتگزار بود و بنده به عنوان خادم مردم، شهادت می دهم که کردان انسانی پاک و دلسوخته مردم و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بود و در حد توان تلاش می کرد تا به مردم کمک کند.
 
رییس جمهور دربخش دیگری از سخنان خود کربلا و حادثه عاشورا را یک دوره کامل مکتب دانست که در آن امام حسین (ع) با فداکاری ماموریت عظیمی را انجام داد و توانست چهره نفاق را برای همیشه تاریخ افشا کند.
 
وی افزود : داستان کربلا موضوعی جاری در تاریخ بوده و لحظه به لحظه آن انتخاب است و کسانی که یک عمر با خودخواهی و هوای نفس زندگی کرده‌اند، در صحنه‌های حساس نمی‌توانند کنار هم بایستند، این باعث می شود تا آثار رفتار آنها به جامعه منتقل شود.
 
رییس جمهور تصریح کرد: ملت ایران ملتی علوی، حسینی و مهدوی بوده و در خط نورانی ولایت و امامت قرار دارند.
 
وی با بیان این‌که امام حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است، گفت: اوج کمال انسانی و تجلی همه زیبایی‌ها و ارزش های انسانی را می توان در قیام و حرکت امام حسین(ع) مشاهده کرد؛ چرا که عشق، اخلاص و فریاد و سکوت امام الگو، اسوه و در نقطه کمال است و به حقیقت، حادثه عاشورا صحنه هنرنمایی خداوند است که در آن عظمت، قدرت ، خلاقیت و همه صفات و اسما الهی در یک صحنه متجلی شده است.
 
رییس جمهور با اشاره به این‌که عاشورا و حرکت امام حسین(ع) و برنامه‌ریزی وعمل او یک دوره کامل توحید، امامت، ‌نبوت، عدل و معاد است، خاطر نشان کرد: تمامی حقیقتی که خداوند برای کمال انسان‌ها فرو فرستاده در صحنه کربلا و عاشورا در معرض دید همه تاریخ قرار گرفت و کربلا در واقع اوج توحید، عشق ، محبت و اخلاص است.
 
احمدی نژاد با اشاره به این‌که کربلا راه انسانی زیستن و تحقق همه آرمان‌ها و اهداف پیامبران در طول تاریخ بوده و امام حسین (ع) در عاشورا راه درست و صراط مستقیم الهی را ترسیم کرده و اوج ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند ، گفت: حادثه عاشورا اتفاقی بزرگ و برنامه ریزی دقیق و ظریف از ناحیه امام حسین (ع) برای تفکیک اسلام ناب محمدی از خط نفاق، خودخواهی، قدرت پرستی ها و کسانی بود که دنیا و قدرت طلبی را تحت پوشش دینداری و جانشینی پیامبر (ص) توجیه کرده و به دنبال ظلم و فساد و خیانت‌های خودشان به نام پیامبر بودند.
 
رییس جمهور با بیان این‌که بدترین ظلم به جامعه بشری، ظلمی است که از ناحیه مدعیان اعمال می شود، گفت: این ظلم خطرناک ترین و ناجوانمردانه ترین ظلمی است که علیه دین و ارزش های الهی می تواند به انجام برسد.
 
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: در زمان امام حسین(ع) کسانی که به توحید و ارزش های الهی باور و اعتقادی نداشتند و به دنبال سلطه بر جامعه و غارت مردم و ادامه حکومت خود بودند، مدعی حق شدند، در چنین شرایطی که دنیا طلبی‌ها و خودخواهی‌ها عمومیت یافته و در جامعه سیطره پیدا کند و مشروعیت خود را به نام حق بر جامعه تحمیل می کند، تفکیک حق از باطل دشوار است، اما امام حسین(ع) با فداکاری ماموریت عظیم خود را انجام داد و چهره نفاق را برای همیشه تاریخ افشا کرد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 82
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    آها شروع شد
    • بدون نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      9 92
      چی شروع شد جو نده بیچاره
  • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    من با مواضع آقای احمدی نژاد موافق نیستم و عملکردش را موفق نمی دانم اما با این کارهای افراطی هم موافق نیستم
    • ايراني IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      97 7
      اين كار افراطي نيست داداش. وقتي امكان هيچ حركت و نظر مخالفي نيست، اين روش به فكر اين بنده خدا رسيده و مطمئن باشيد اگر كارد به استخوانش نرسيده بود، ... چه گويم كه ناگفتنم بهتر است.
  • بدون نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    بالاخره 1 نفر پیدا شد
  • صادق غلامرضایی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    چنین واکنشی نباید مورد تایید قرار بگیرد چون آغاز یک روش تند و بی منطق است.
    • فردعادي IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      63 0
      روش تند و بي منطقي كه مي فرماييد ديري ست كه آغاز شده
    • سلیمان IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      وقتی بوش در عراق کفش خورد خیلی ها ذوق کردند اما ندانستندکه جایگاه ریاست جمهوری یک کشور آسیب دید و امروز خود گرفتار آن شدیم .
    • بدون نام IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      دوست عزیز کدوم منطق، منطق در برابر منطق عمل میکنه، نه بی منطقی
  • ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    اون شيء پرتاب شده احتمالا كفش نبود اونم يه لنگه؟؟؟؟!!!!
  • عماد IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    15 64
    خط تخریب از سوی برخی !! جریانات کاملا مشهود است احمدی نژاد باید تخریب شود... راهی جز این پیدا نمی شود
  • سيب IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    8 99
    براي هر كسي كه اين كار رو كرده متاسفم
  • بدون نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    8 85
    به وضوع می توان گفت بعد از گذشت حدود 6 سال از ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد مافیا های مختلف با جدیت و قدرت برای بد نام کردن دولت خدمتگزار هنوز در تلاشند .و تعطیلی شرکت های این چنینی و متعاقبا احترازات قشر آسیب پذیر باعث خوشحالی این طیف انسانهای گمراه را به همراه دارد
  • بدون نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    8 19
    بابا من خودم سارویم امروز اونجا بودم لطفا درست اطلاع رسانی کن
  • بدون نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    درود بر احمدی دلاور و شجاع
  • بدون نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    133 2
    چطور لنگه کفش عراقی نشانه اعتراض بود اما این نشانه بی منطقی تلویزیونهم که مثل همیشه سکووووووت.سرتون رو از زیر برف بیرون بیارین
  • بدون نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    50 2
    آن جوانکی که کفش پرتاب کرد (گفته می شود ) کارگر نساجی بوده که 18 ماه حقوق نگرفته بود.
  • بدون نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    خداوند حاج محمود را حفظ کند
  • میلاد IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    واقعا دروغگو و شایعه پراکن هستین
  • س ع ی د CA ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    باور کردنی نیست یعنی تو ایران یک مخالف پیدا شده شوخی سیزدهم بود نه!!!!
  • محمد IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    187 7
    چرا خبر را كامل نميذاريد ؟ شما واقعا ابروي هر چه خبر گزاري را بريدي . سانسورچي هاي بدبختبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتدال به نقل از قاصد، یکی از افراد حاضر در این همایش که توانسته بود خود را به صندلی‌های جلو برساند، ناگهان برخاست و کفش‌های خود را به طرف رییس‌جمهور کرد، شروع به انتقاد از وضعیت بیکاری و مشکلات مالی که در اثر این معزل بر وی وارد شده است پرداخت. این گزارش حاکی است با عکس‌العمل به موقع احمدی‌نژاد، این کفش‌ها به وی برخورد نکرد و با عبور از کنار وی به بنر پشت سر او اصابت کرد، که در ادامه حاضرین در این مراسم، به سر دادن شعارهایی در حمایت از رییس‌جمهوری این مرد میانسال را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.
  • سينا IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    263 8
    من بودم.بايد به كارگري كه 12ماه حقوق نگرفته حق داد.شرايط از ايني كه نوشتن بدتر بود
    • ایران IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      9 92
      این چه منطقی هست که اگه یکی حقوق نگرفت یا بیکار بود ، باید هر کاری دلش خواست بکنه ...
  • مستقل IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    193 5
    چرا میترسید خبر را به صورت کامل و روشن بیان کنید.بعد توقع دارید شما را به عنوان یک خبرگزاری حرفه ای هم بشناسند.
  • شمس IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    طرف مخ تعطيله چون فرد ضارب پیش از این نیز در زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی، در زمان حضور وی در مازندران به سمت وی گوجه پرتاب کرده بود. در هرحال يك جفت كفش پرتابي از يه دونه گوجه گرون تره و اين يعني يارو وضع ماليش بهبود قابل توجهي پيدا كرده.
    • پویان IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      83 4
      آره عزیزم با حقوقهای عقب افتاده و جیبهای خالی جز کفش چیزه دیگه ای نداشته بندازه
  • بدون نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    140 8
    خبرآنلاین نظرات خوانندگان را به طور مساوی یعنی (100نظر موافق وطرفداران دولت و یک نظر مردم ) منعکس می کند فقط نگین عدالت رعایت نمی شود که ما کشته و مرده عدالتیم
  • غفار عربی IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    مردعمل احمدی نژاد درود خدابراحمدی نژاد مرگ برمخالفان احمدی نژاد
    • majid IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      60 8
      مرد حسابی ، تو در چه حدی هستی که به دیگران توهین کنی؟؟؟ از فامیلیت معلومه که چه کاره ای و اهل کجایی
    • پویان IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      88 4
      این مرد عمل خوب امدی واقعا مرده عمله اما نه از اونایی که تو میگی
    • بدون نام IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      نمی دونم چرا ؟ ولی هرچند از احمدی نژاد خوشم نمیاد ولی از مخالفاش بیشتر بدم میاد!!
  • بدون نام IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    "مرحوم کردان پاک و سرافراز و شرافتمندانه زندگی کرد و شرافتمندانه نیز از دنیا رفت" خیلی باحال بود
  • حمید IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    درود بر شما که واقعیت را در اختیار مردم میگذارید. نتایج وعده های پوچ به همین برخوردها منجر میشود.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    من جای دکتر بودم بودم ، می پریدم به اون شی یه هِد میزدم جماعت کیف کنن
  • خبرنگارغرغرو IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    خيلي بده كه خبرگزاريهاو سايتهاي خبري بزرگ كشور جرات انتشار خبر واقعي رو ندارن و از صبح تا الان يه عكس هم منتشر نشده
  • پسر گل IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    دست گلش درد نكنه
  • 555 ES ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    آن شی ءکفش میرزا نوروز بوده ؟!
  • بدون نام IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    ایوووووووووووووووووووووووووووووول
  • بدون نام MY ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    فرد ضارب که کارگر است پیش از این نیز در زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی، در زمان حضور وی در مازندران به سمت وی گوجه پرتاب کرده بود که به همین خاطر مدت ها در بازداشت به سر می برد
    • بدون نام MY ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      13 35
      آنهایی که به این خبر نظر منفی‌ زدند یعنی‌ چی‌ ؟ یعنی‌ دروغ است ؟ یا دوست ندارند واقعیت را بشنوند ؟
    • بدون نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      31 2
      يه مثبت اشتباهي بهت دادم !
    • خبرنگارغرغرو IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
      28 1
      يعني درود بر راستگويان عالم
  • بدون نام AE ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    مرگ بر موافقان احمدی نژاد این متن رو چاپ کن چون مطلب مرگ بر مخالفا ن احمدی نژاد رو چاپ کردی اگر هم چاپ نکردی یعنی ....
    • بدون نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      63 8
      به طرف رفسنجانی هم تیر شلیک کردن (توی مرقد امام )
    • محمد IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      بهتر نیست بگی درود بر مخالفان احمدی نژاد
    • جان نثار احمدی نژاد IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      مرگ بر تو[...] که درک شخصیت احمدی نژاد از فهم ناقص و مغز جلبکیت فراتر است و اینطور با ذلالت حرف میزنی.
    • بدون نام IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      41 5
      دیدی چاپ شد
    • شهروندی ازفراشبند IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
      44 3
      جان نثار؟؟!!!!!!!!جان خودت چقدربراجان نثاریت میگیری؟؟؟؟؟؟
  • مینا IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    درود بر احمدی نژاد مرد سخت کوش و زحمت کش
  • بدون نام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    167 8
    وقتی سخنرانی سیدحسن خمینی رو عده ای از طرف داران [...]بهم زدن کجابودید که دم از بی کلاسی واز این جورجرفا بزنید
  • حقیقت IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    100 5
    خوب حقوق این کارگرا را بدین تا اینطوری نشه من برادرم اون کارخونست 9 ماهه حقوق نگرفتن
  • بدون نام IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    58 6
    جناب رئیس و سردبیر خبر خیلی باحالید ... در مورد تمام اخبار وقتی خبر رفت پایین اکثرشون رو منتشر میکنید؛ خیلی قدیمیه کارت
  • م.ن US ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    195 5
    بخدا انصاف داشته باشید ... اون کارگری که نتونسته 1 سال شکم زن و بچه هاشو سیر کنه باید چیکار کنه؟؟دست به دامن کجا بشه؟؟تا کی باید بچش بگه بابا گوشت کی میخوریم و اون سرشو بزنه به دیوار تو تنهاییش؟؟بخدا قسم گناه دارند کارگر جماعت... کارش پسندیده نبود ولی مطمئنم از رو مرض نبوده و از رو ناچاری بوده...
  • الف - ح IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    115 6
    دیدی سانسورچی هستی و نظر منو در مورد مطلبتون نگذاشتین. همه مثل هم هستید و لایق لنگ کفش
  • بدون نام US ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    155 7
    ‫بصیرت پرتابی!
  • javad A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    129 5
    دوستی که میگه مخ طرف تعطیله شک نکن که مخش از تو بهتر کار میکنه
  • قرمز IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    49 8
    امري عادي در تمام كشورها .چيزي جديد نيست
  • قرمز IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    68 7
    امري عادي در تمام كشورها .چيزي جديد نيست
    • بدون نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
      65 5
      من با نظر شما موافقم بايد كم كم به دموكراسي عادت كنيم دموكراسي چيزي جز اظهار انتقاد و قبول انتقاد نيست.
  • علي DE ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    به نظر من اينهاي كه اين جور به مقامات توهينميكنن عقب مانده ضهني هستند.
    • بدون نام IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
      195 7
      جلو مونده ! ضهنی نه ذهنی
  • بدون نام IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    154 8
    جادو جمبلها داره باطل میشه.......
  • بدون نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    نمیدونم چرا این حرفا الان پخش میشه.تا دیروز که همه شما واسه احمدی نژاد سر و دست میشکوندین حالا کف سوت میکشین واسه بی احترامی بهش.
  • بدون نام IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    181 8
    وقتی کارد به استخون بخوره این اتفاق میفته ..احمدی نژاد اگه حقوق کم کارگرها که تازه اونم یه خطدرمیون میدن رو اولویت اول کارهاش بذاره دیگه همچین اتفاقهایی نمیفته
  • وطن پرست IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    شما ها که اینجوری حرف می زنید مخالف دولت آقای احمدی نژاد نیستید ..بلکه در کل مخالف نظام جمهورس اسلامی ایران هستید ..(بیشترتون ) ..توی این 33 ساله که ایران توی دنیا معروف شده و... یعنی در دوره ی پهلوی ما بیچاره و بد بخت بودیم ... (البته من الان هم نمیخوام بگم همین الان هم همه چیز درسته )
  • پیام IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    وقتی تلویزیون به حرکت مشابه خبرنگار عراقی نام جنبش لنگه کفش می دهد غیر از این هم نباید توقع داشت.بالاخره همه اعتراضشان را به شرایط بد اقتصادی به یک صورت بیان نمی کنند.
  • بدون نام IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    92 13
    وقتی با رییس جمهور این کار رو کردن وای به حال نمایندگان مجلس!
    • بدون نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
      82 10
      عزیزجان گول این چیزارو نخور اگه دو سال پیش بود زود این یارو رو به فتنه سبز و آمریکا و انگلیس می چسبوندن و باباش رو درمیاوردن و این همه نظرات مردم رو هم نشون نمیدادن. به هر حال تا دیروز به نفعشون بوده از احمدی نژاد حمایت بکنند حالا نیست بنابراین باید کوچیکش بکنند. چکاری بهتر از این که یک نفر پیدا بشه به طرفش لنگه کفش پرت بکنه بعدش اینا پوشش خبری بدن.
  • بدون نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    78 9
    چرا نظرات من رو منتشر نمیکنید؟
  • ایرانی IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    خیلی جالبه که یک نگاه هم به منفی و مثبتهای نظرات(موافقان و مخالفان) بندازیم چون خیلی چیزها دستگیرمون میشه مخصوصا تو اون مرگ برها...
  • soda IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    این دولت ضعیفترین عملکردو در چند صد سال اخیر داشته.
  • مهتاب IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    6 17
    چی شروع شد؟
  • بدون نام IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    مرگ بر مخالفان احمدی نژاد-حالا که همتون به زباله دان تاریخ پیوستید مثل اقای متوهم ومتغییر
  • بدون نام IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    231 9
    حالا چرا مردم این بنده خدا رو زدند خوب وقتی یک سال حقوق نگرفته شما جای ایشان بودید چیکار می کردید
    • بدون نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
      65 10
      به دلیل همان آژادی مطلق
  • مهدی IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    173 8
    واقعا براتون متاسفم که نمیتونید یه خبری رو پوشش کامل بدید
  • بدون نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    183 7
    اقاي احمدي نژاد شما كه اينقدر اين جملات زيبا را بلد هستيد و دم از آزاده خواهي ميزنيد چرا حاضر نيستيد حرف يك عده را گوش كنيد ؟ چرا اجازه داديد اين فرد را مورد ضرب و شتم قرار بدهند ؟اگر يك نفر ديگه در يك جاي ديگه كفشي بهش پرتاب ميشد چقدر از خوار شدنش صحبت ميكرديد؟
  • ریما IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    86 7
    تاریخ چه چیزها یی خواهد نوشت ماه پشت ابر نخواهد ماند
  • اسد IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    124 9
    بنده خدا 9 ماه که حقوق نگرفته حالا کفش هایش را هم از دست داد ! بابا یه کسی تو فکر باشه که الان این بدبخت کفش هم نداره!
  • علی IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    چی بگم هر چی بد باشه ولی بازم رییس جمهورمونه . نباید این کار میکردیم .بیگانه که نیست یه ایرانیه .احترام ایرانی هم واجبه
  • اميدي IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    128 8
    lمگه اسلام و معصومين سفارش نكرده اند كه حقوق كارگر رافبل از خشك شدن عرقش به او بدهيد پس چرا در دولت اسلامي كارگران يكسال حقوق عقب افتاده دارند
  • بدون نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    10 88
    بالاخره آقای احمدی نزاد هم باید یه جوری تو بحث اصلاح نظام سوخت رسانی و حذف یارانه مثل همه مردم یه فشاراینجوریه هم را تحمل کنه اما اینها دلیل بر انصراف از اهداف نمی شه این جور اعتراضی قبل از طرح یارانه ها،انگار بسته مقابله باش تدارک دیده نشده است باید واسش یه بسته می پیچیدن .در کل اعتراض این شخص از راههای قانونی باید صورت می گرفت باید دید چرا به مشکلش رسیده گی نشده که کار به اینجا کشیده شاید طرف اصلا سراغ راههای قانونی نرفته. شاید چون بلد نبوده .اینها باید بررسی بشه وحق به حق دار برسه. اگر بلد نبوده که حق نداره بی احترامی کنه اگر بلد بوده وسراغ راه قانونی رفته وجواب نگرفته که بازم حق نداره بی احترامی کنه ولی تکلیف مسولان را که رسیده گی نکردن را باید آقای احمدی نزاد روشن کنه. اینا مهم نیست