یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم درگذشت آیت​الله هاشمیان که در مسجد نور برگزار شد به دفاع از جایگاه آیت​الله هاشمی رفسنجانی پرداخت.

به گزارش خبرآنلاين، حجت الاسلام مجيد انصاري با بيان خاطره​اي از امام خميني(ره) پس از حادثه ترور هاشمي رفسنجاني که پس آن امام فرمودند «تا هاشمي زنده است، انقلاب زنده است»، گفت: کساني که مي​خواستند ريشه اسلام و انقلاب را بزنند، آيت​الله هاشمي رفسنجاني را در راس ليست خود قرار مي​دادند. امروز هم برخي کار ناتمام گروه فرقان و منافقين را درباره ايشان مي​خواهند کامل کنند.
وي با طرح اين سوال که «حرمت بزرگتر کجا رفته است؟» ادامه داد: زيبنده ايران و انقلاب اسلامي نيست که رسانه​هايش آکنده از نيش​هاي جهنمي باشد.
انصاري معتقد بود: سزاوار نظام اسلامي نيست که در رسانه​هايش هرچه به زبان و قلم مي​آيد و هر چه ظرفيت سايت و اينترنت است به بدگويي از چهره​هاي نظام و انقلاب بپردازند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با برشمردن خدمات آيت​الله هاشمي رفسنجاني و مرحوم هاشميان به انقلاب اسلامي ، گفت: حمايت اين دو نفر از جبهه​هاي جنگ بر کسي پوشيده نبود. به طوريکه سردار قاسم سليماني که در آن زمان فرماندهي سپاه استان کرمان را بر عهده داشت، پس از شنيدن خبر درگذشت مرحوم هاشميان، پيامي صادر کرد. وي در آن پيام ياد آور شد که کمک​هاي آيت​الله هاشميان همواره باعث دلگرمي آنها در جبهه​ها بود و مطمئن مي​شدند که آذوقه چندين ماهه آنها تامين خواهد شد.
/29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    1 1
    البته آقای انصاری نظر خود و واقعیت موجود را با مقدار بسیار زیادی تعدیل ارائه کرده اند. آنچه واقعاً جریان دارد؛ بسیار فراتر از کاری است که فرقان درباره ی هاشمی انجام داد؛ در واقع و متأسفانه اتفاقی که برای آقای هاشمی دارد می افتد بسیار سهمگین تر از ترور جسمی ایشان در اوایل انقلاب است. افرادی سعی دارند تمام شخصیت و سوابق هاشمی را خرج جریان ضدانقلاب و ضدنظام کنند. این افراد البته دور و بر و خانواده ی خود ایشانند و جای تأسف اصلی از آنست که خود ایشان نه تنها مخالفتی نمی کنند؛ بلکه با سکوت خود؛ این جریان مخرب را تقویت می نمایند.