ایرنا نوشت:

وزیر راه و شهرسازی اعلام كرد: دو میلیون و 700 هزار متقاضی در سطح كشور برای مسكن مهر ثبت نام كردند كه تا پایان سال 92 مسكن آنها تحویل می شود.

علی نیكزاد روز شنبه در جریان بازدید از مسكن مهر امام صادق (ع) شهرستان اراك در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان امسال یك میلیون و 200 هزار واحد مسكن مهر ساخته و به متقاضیان در سطح كشور تحویل می شود.

وزیر راه و شهرسازی در بخشی از سخنانش سیاست ساخت و سازها را در سال 91 به سوی خودمالكی و ترمیم بافت های فرسوده شهری و روستایی بیان كرد.

نیكزاد اظهار كرد: درحال حاضر 300 هزار واحد توسط خودمالكین و بافت های فرسوده در كشور در دست ساخت است كه فراهم بودن زیرساخت ها و تسهیلات روبنایی در بافت شهری به سرعت بهره برداری آنها افزوده است.

وی توضیح داد: طبق مصوبه معاون اول رییس جمهوری تمامی كسانی كه از سال 88 ساخت و ساز انجام داده اند پرداخت بیمه آنان از 70 هزار ریال به ازای هر متر مربع به 52 هزار ریال كاهش یافته است.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان كرد: تمامی خبرنگارانی كه در سیستم سامان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام كرده و شرایط احراز مسكن مهر را داشته باشند بزودی اخبار نحوه واگذاری ها را دریافت خواهند كرد.

نیكزاد عنوان كرد: زنان مجرد كارمند بالای 35 سال سن نیز می توانند از تسهیلات مسكن مهر بهره مند شوند.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    4 0
    چرا فقط زنان کارمند؟! چرا زنانی که مشاغل آزاد دارند نتوانند مسکن مهر بگیرند؟! یعنی کسی که خیاطی می کند از یک کارمند لیاقتش کمتر است؟! چرا بی عدالتی می کنید؟!
  • داود IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    1 0
    بنده که بخاطر دوری از تهران درخواست مسکن مهر درشهرستان را کردم موفق نشدم
  • بدون نام IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    0 0
    من که 35 سال دارم و مجرد و مرد ام چه باید بکنم. از سال 82 تعاونی اداره کل اینجانب 3250000 تومان پولمان را گرفت برای 2 قطعه زمین. تا امروز مشخص نیست وجود دارد یا ندارد. اکنون میتوانستم یک آپارتمان بخرم.
  • بدون نام IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    0 0
    ملاک 35 چگونه تعیین شده؟
  • بدون نام IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    1 0
    آريالای نیکزاد زنان مجرد که کار دولتی ندارند و البته استخدامی دولت هم که درکارنیست! پس زنان مجرد هرگز نمیتوانند خانه دارشوند؟! ضمانت بانک است که کارمند دولت میخواهید؟ کمی وسیعتر به جامعه نگاه کنید.
  • مهدی IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    1 1
    بله میبینم که با این کار دارن خیلی راحت باعث میشن که زنه ها ازدواج رو کنار بگذارن. این کار باعث میشه که کار برای مردا کمیاب و زن ها که الان بخاطر شرایط خاص دارن کارمند میشن هم خانه دار بشن و خیلی راحت زن ها به این فکر میکنن که تا 35 سالگی بمونن تا خانه دار بشن. به قول بعضی ها گور بابای شوهر کردن کی میره شوهر بگیره!!! تا 35 میونم و یه خونه مجردی دارم که بادوستام توش حال میکنم و سر کار هم میزم. عجب چیزی گفتم!!!!! ولی واقعیت همینه که بعدها خواهیم دیدی که چه معزلی برای جامعه خانواده محور ما میشه.