فارس نوشت:

 جلسه محاکمه متهم معروف به «عقرب سیاه» از دقایقی قبل در دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد.
محاکمه عقرب سیاه که متهم به ربودن و آزار و اذیت تعدادی زن و دختر تهرانی است، از دقایقی قبل در دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد. این پرونده به شعبه صادرکننده رأی بازگشته است و عقرب سیاه در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران و این‌بار به ریاست قاضی محمدی‌کشکولی محاکمه می‌شود.
عقرب سیاه پیش از این 2 بار در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شده بود که یک بار به اعدام محکوم و یک بار هم تبرئه شد اما هر 2 حکم صادره در دیوان عالی کشور به دلایلی نقض شده بود. دیوان عالی کشور تاریخ 11 آبان امسال، حکم صادره از شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران مبنی بر تبرئه عقرب سیاه، جوانی که متهم به آزار و اذیت تعدادی زن و دختر جوان در تهران بود را نقض کرد. با توجه به این رأی، پرونده به دادگاه کیفری ارسال ‌شد تا مجدداً مورد رسیدگی قرار گیرد.
ساعت 10 صبح امروز مأموران زندان متهم را به دادگاه آوردند اما برای آنکه متهم با شکات روبرو نشود و برای جلوگیری از وقوع درگیری احتمالی این فرد در محل دیگری نگهداری شد. در ساعت 11 صبح تعدادی از شکات این پرونده به داخل دادگاه آمدند که در این حین با برادر متهم درگیر شدند اما مأموران دادگاه به داخل جلسه امدند تا امنیت جلسه بیشتر حفظ شود.
اما بالاخره متهم را از محل نگهداری به داخل جلسه منتقل کردند و جلسه دادگاه با حضور قضات و شکات آغاز شد.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
    2 10
    این گونه پرونده ها معمولا عادلانه نیست و به قاضی گفته شده که باید حکم اعدام صادر بشه بدون اینکه مدرکی وجود داشته باشه
  • بدون نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
    2 8
    ثانیه به ثانیه از این اتفاقات می افته تو ایران واکثر خبرنگاران هم حکم اعدام را پخش میکنند اخه اگه دل خوشی از زندگی داشتندکه به تجاوزرونمی اوردند
  • بدون نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    3 1
    آقای قضات محترم : اینجور آدم ها را باید فی الفور و بدون مدرک اعدام اعدام اعدام .......کرد . نه آنها را به میز محاکمه کشاند . تا درس عبرتی برای دیگر اوباش ها باشد .