۰ نفر
۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۴

بازیگر مجموعه تلویزیونی «تا ثریا» دو کتاب «خاطرات یک بی عرضه» و «عطر سنبل، بوی کاج» را به دوستداران کتاب و مطالعه پیشنهاد می​کند.

به گزارش خبرآنلاین، هومن سیدی این روزها مشغول مطالعه سومین جلد از کتاب «خاطرات یک بی عرضه» هست و خواندنش را به همه پیشنهاد می کند. وی در توضیح این پیشنهاد می گوید: «داستانی فوق العاده است که در یک فضای بسیار فانتزی از زبان کودکی نقل می شود که کودکی اش را بسیار هیجان انگیز تعریف می کند. کتابی بسیار نوستالوژیک که همه ما با شخصیت اصلی کتاب و کودکانگی اش همذات پنداری می کنیم.»

 

بر اساس گزارش، این مجموعه کتاب پنج جلدی را جیف کینی نوشته و ندا شادنظر ترجمه کرده و نشر قطره و ایران بان هم ناشرشان است. این مجموعه، با زبانی کاملا طنز، زندگی پسری به اسم «گرگ هفلی» را بیان می کند که واقعا بی عرضه است. او گاهی دلش می خواهد خودی نشان بدهد و برخی مشکلات را حل کند اما همیشه کارها را بدتر می کند.
 

 

این بازیگر جوان تئاتر و سینما در یادداشتی که به هفته نامه چلچراغ داده همچنین کتاب دیگری را نیز معرفی کرده و نوشته است: «کتاب دیگری که برای مدت ها پیش است، اما یکی از آخرین کتاب های خوبی بود که خواندم «عطر سنبل، بوی کاج» فیروزه جزایری دوما است. روایت سلیس و تصویری اش به دلم نشست و جزء معدود کتاب هایی بود که طنز زیبایش توانست قهقهه من را بلند کند.»

 

این کتاب را نشر قصه با ترجمه محمد سلیمانی نیا منتشر کرده است. مجموعه­ای از خاطرات نویسنده که از هفت سالگی به خاطر شغل پدر از ایران به آمریکا مهاجرت کرده برای همیشه ساکن آمریکا می­شود. سرتاسر کتاب ماجراهای جالبی را تعریف می­کند که برای فیروزه و خانواده­اش در آمریکا رخ داده است و قلم نویسنده به آن رنگ و بوی طنز بخشیده است.  این کتاب یکی از پرفروش­ترین کتاب­های ایران و آمریکا محسوب می شود.

 

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این دو کتاب ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =