مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اخیراً 6 الی 7 نظرسنجی معتبر انجام شده ‌و تمامی آنها حکایت از انتخاباتی با حضور حدود 60 درصدی در انتخابات مجلس نهم دارند.

به گزارش خبرآنلاین، محمدحسین صفار هرندی مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در اولین همایش مدیران هیئت‌های مذهبی بسیجی و نخبه سراسر کشور سخن می‌گفت اظهارداشت: اخیرا خاتمی در جلسه‌ای گفته است که بهترین حالت برای ما حضور زیر 30 درصد مردم است چراکه برخی از طیف‌های اصلاح‌طلبان می‌خواهند بگویند با حذف آنها انتخابات ورشکسته می‌شود بنابراین می‌گویند که نظام باید به آنها امتیاز بدهد لذا کاهش میزان مشارکت مردمی خواست دشمنان است.
وی برخی خائنان وطن‌فروش را اراذل و اوباش توصیف کرد و گفت:عده‌ای خائن از امروز برای دشمنان ملت توجیه فراهم می‌کنند و سعی می‌کنند انتخابات با مشارکت پائین صورت گیرد تا آنها بتوانند نقشه‌های آینده خود را عملی کنند، به همین دلیل حضور گسترده مردم در انتخابات جنبه امنیتی دارد. عده‌ای از این ارذل و اوباش در رسانه‌های بیگانه به ابزار دست دشمن تبدیل شده‌اند و سعی دارند علیه انتخابات دروغ‌پراکنی کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اول احمدی نژاد دو هفته باقیمانده تا انتخابات را دو هفته طلایی توصیف کرد و گفت: توپخانه‌های دو طرف بطور مرتب در حال کار است و می‌خواهند مغزها و ذهن‌ها را تسخیر کنند بنابراین باید به مخاطبان آگاهی داد و با ارائه اندیشه درست اطرافیان خود را مجهز کنیم.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    52 2
    خوشبحال خاتمی که صفارهرندی با غیبت گناهش رو می شوره
    • سعید IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
      0 0
      اینکه مصداق غیبت نیست عزیز دل برادر :)