جمعه 28 بهمن 1390 - 17:21:00 چاپ

یک شاهکار دیگر از شاگردان محمد بنا / کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد

ورزش > کشتی - تیم ملی کشتی فرنگی ایران با سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز قهرمان آسیا شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در روز پایانی مسابقات كشتی فرنگی قهرمانی آسیا داود گیل نیرنگ موفق شد با شكست 6 بر صفر ژیائو دی از چین قهرمان وزن 96 كیلوگرم شود و تیم ملی ایران نیز بر بام آسیا بایستد. همچنین در وزن 120 كیلوگرم محمد قربانی با پیروزی بر حریف اردنی خود به مدال برنز رسید. با این مدال‌ها و با توجه به مدال‌هایی كه دیروز كشتی‌گیران ایران گرفته بودند، تیم ملی كشتی فرنگی ایران با سه مدال طلای هادی علیزاده پورنیا در 74 كیلوگرم، حبیب الله اخلاقی در 84 و داود گیل نیرنگ در 96 كیلوگرم، یك نقره افشین بیابانگرد در 66 كیلو و یك برنز محمد قربانی در 120 كیلوگرم و كسب 54امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های چین و كره جنوبی به ترتیب با 51 و 47 امتیاز دوم و سوم شدند. در این رقابت‌ها محسن حاجی پور در 55 كیلوگرم هشتم شد و حمید زارع در مكان هفتم وزن 60 كیلوگرم قرار گرفت.
 
43 43
کلید واژه‌ها : کشتی فرنگی - فدراسیون کشتی -
14 دیدگاه
  • بی نام
    جمعه 28 بهمن 1390 - 17:33:09
    پاسخ
    65 424

    محمد بنا رو باید در آستانه المپیک مورد حمایت قرار داد و به اون اجازه داد که تا پایان المپیک لندن سرمربی تیم ملی باشه.نتیجه اعتماد به او در نتایج المپیک مشخص خواهد شد.

  • ایران
    جمعه 28 بهمن 1390 - 17:34:16
    پاسخ
    49 411

    ماشالا به این غیرتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتون:)

  • حسین
    جمعه 28 بهمن 1390 - 17:41:30
    پاسخ
    43 150

    الان رسول خادم پیش خودش فکر می کنه آزاد که نشد ،فرنگی رو بچسب!!

    • سید محمد رضا
      شنبه 29 بهمن 1390 - 06:28:43
      0 9

      من مخالف بودم اشتباهی به موافق رای دادم.

  • بدون نام
    جمعه 28 بهمن 1390 - 18:28:47
    پاسخ
    60 395

    بنا واقعا یک اسطوه هست

  • بدون نام
    جمعه 28 بهمن 1390 - 18:32:20
    پاسخ
    811 309

    دیگه الان وقتشه که برکنارش کنند و حقوقش رو هم ندهند. یک نفر که زورش بیشتره بیاد جاش رو بگیره و تیم رو ببره المپیک.

  • بدون نام
    جمعه 28 بهمن 1390 - 19:40:25
    پاسخ
    232 7

    این مسابقات گزینشی المپیک بود؟!

  • بدون نام
    جمعه 28 بهمن 1390 - 20:21:07
    پاسخ
    37 272

    با این که گفته شد ایران با تمام قوا در این مسابقات شرکت کرده اما فکر کنم این تیم دوم ایران بود که قهرمان آسیا شد لطفا آگاهان در این قضیه راهنمایی کنن

  • بدون نام
    جمعه 28 بهمن 1390 - 21:21:55
    پاسخ
    52 398

    زنده باد به محمد بنا و شاگردنانش!

  • میلاد
    شنبه 29 بهمن 1390 - 07:51:37
    پاسخ
    36 210

    محمد بنا جواهر کشتی ایران... کاش قدرشو بدونن! البته عمراً

  • بدون نام
    شنبه 29 بهمن 1390 - 19:48:02
    پاسخ
    5 500

    جالبه دشمنان بنا همه باهم اومدن منفی بدن همه افتخارات کشتی فرنگی ایران مدیون محمد بنا است حتی در برهه ای که بنا نبود یک افتخار هم نصیب ایران نشد. هیچکس نمیتونه نقش بی بدیل بنا رو انکار کنه

    • پیام
      دوشنبه 1 اسفند 1390 - 15:02:28
      2 353

      تعداد منفی ها خیلی مشکوکه

  • ایرج چوبینه
    یکشنبه 27 فروردین 1391 - 12:07:17
    پاسخ
    2 0

    محمد بنا یک پدیده است وبه ان باید اهمیت داده شود از زحمات شما تشکر می کنم

  • بدون نام
    یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 13:56:02
    پاسخ
    0 0

    دمتون گرم

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700