مهر نوشت:

مرد جنایتکار که به خاطر سوءظن، دختر 14 ساله خود را در خواب خفه کرده بود به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می شود. 
اوایل خرداد امسال زنی با ماموران پلیس شیراز تماس گرفت و خبر داد دختر 14 ساله اش به نام لاله به طور ناگهانی جان باخته است. بلافاصله بعد از این تماس ماموران در محل حاضر شده و تحقیقات را آغاز کردند. نخستین بررسی ها نشان داد، مرگ این دختر طبیعی نبوده بلکه او کشته شده است. زیرا آثار کبودی دور گردن او به وجود آمده بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی مادر لاله تحت بازجویی قرار گرفت. او به ماموران گفت : چند روزی بود که دخترم حالت تهوع داشت. من سعی کردم با داروهایی که در خانه داشتم این حالت او را از بین ببرم اما نشد تا اینکه صبح امروز از خانه خارج شدم، دخترم هنوز در خواب بود و وقتی برگشتم متوجه شدم وی فوت کرده است.

تحقیقات بازپرس پرونده نشان داد لاله از مدتی قبل با پدرش اختلاف داشته و یکبار نیز از خانه فرار کرده بود. به همین دلیل این مرد در مظان اتهام قرار گرفت و بازداشت شد. وی در مرحله اول تحقیقات قتل دخترش را انکار کرد و گفت: لاله بیمار بود، چند روزی می شد که حالت تهوع داشت و داروهایی که استفاده می کرد نیز فایده نداشت. او در اثر بیماری جان باخته است و من در مرگ دخترم هیچ نقشی نداشتم.

در حالی که پدر لاله قصد داشت مرگ دخترش را ناشی از بیماری نشان دهد نظریه کارشناسان پزشکی قانونی از راز قتل این دختر پرده برداشت . متخصصان اعلام کردند لاله با جسمی نرم و قابل انعطاف که به دور گردنش پیچیده اند، خفه شده است. در ادامه این نظریه تاکید شد مقتول دچار مسمومیت نیز بوده اما این مسمومیت نقشی در مرگ وی نداشته و نوجوان بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن جان باخته است.

با توجه به این نظریه یک بار دیگر پدر لاله بازجویی شد. این مرد وقتی فهمید علت اصلی مرگ مشخص شده و نمی تواند واقعیت را منکر شود، توضیح داد که چگونه دختر 14 ساله اش را به قتل رسانده است. او درباره انگیزه اش گفت: دخترم تا سال گذشته خیلی خوب بود. درس می خواند و کاری هم به کار کسی نداشت. همیشه معدل بالایی می آورد . اما از یک سال پیش رفتار وی بسیار تغییر کرده بود. از مدتی قبل دخترم از مدرسه دیر به خانه می آمد و هر بار از او توضیح می خواستم بهانه های مختلفی می آورد. از آن به بعد رابطه من و دخترم تیره شد و کار به جایی رسید که حتی وی از خانه فرار کرد. وقتی او را پیدا کردم و به خانه بازگرداندم دیگر هیچ اعتمادی به او نداشتم و فکر می کردم وی با پسران رابطه نامشروع دارد تا اینکه چند روز پیش لاله گفت حالت تهوع دارد. چون این حالت در او از بین نمی رفت، مطمئن شده بودم دخترم باردار است. از وقتی این مساله در ذهنم نقش بسته بود آرامش نداشتم تا اینکه تصمیم گرفتم این لکه ننگ را از بین ببرم. صبح روز حادثه وقتی همسر و دختر کوچکم برای انجام کاری از خانه خارج شدند در حالی که دختر 14 ساله ام هنوز خواب بود، روسری را برداشتم. در یک لحظه روسری را دور گردنش پیچیدم و آنقدر فشار دادم که فرزندم جان باخت.
پس از اعتراف به این جنایت و بازسازی صحنه قتل ، پرونده با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد. مرد جنایتکار قرار است به زودی در شعبه دوم دادگاه کیفری استان پای میز محاکمه قرار بگیرد.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 90
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    حالا بالاخره نگفتید حامله بوده یا باباهه توهم زده بوده
    • بدون نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      "در حالی که پدر لاله قصد داشت مرگ دخترش را ناشی از بیماری نشان دهد نظریه کارشناسان پزشکی قانونی از راز قتل این دختر پرده برداشت . متخصصان اعلام کردند لاله با جسمی نرم و قابل انعطاف که به دور گردنش پیچیده اند، خفه شده است. در ادامه این نظریه تاکید شد مقتول دچار مسمومیت نیز بوده اما این مسمومیت نقشی در مرگ وی نداشته و نوجوان بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن جان باخته است." حامله نبوده مسموم شده طفلک ، مردیکه احمق شکّاک
    • سارا IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      اول متن خبرو کامل بخونید بعد نظر بدید. مسموم شده بود بیچاره
    • بی اعصاب IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      اصن بار دار هم بوده باشه!!!!! تو مرتیکه مثلا" باباش بودی. باید بزنی بکشیش؟؟؟؟؟ حاااااال آدم بهم میخوره...دختره 14 ساله آخه اصن میفهمی چی درسته چی غلط؟؟؟ انقدر گند زده بودی با تربیتت که دخترت ازت فراری بوده. مرده شور این قانون رو ببرن که تورو اعدام هم نمیکنه!!!!!!!!!!
    • بی اعصاب IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      من الکی بی اعصاب نشدماااااااا از بس زن ها شوهرشونو میکشن مردا زنشونو میکشن...بابا ها بچه هاشونو میکشن بچه ها پدر مادرشونو میکشن.........یعنی واقعا"""""" اعصابم خورد میشه!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بدون نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      38 86
      اگه قرار بود که بگن حامله بوده یا نه که دیگه فیلم تمام می شد!!!!!!!!!!
    • بدون نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      79 26
      حالا اصلا حامله بوده که بوده. مگه پدر مادر، صاحب و مالک بچه ها هستن که هر کاری دلشون خواست با بچه هاشون بکنن. وای بر ما.
    • بدون نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      28 17
      سلام من همونم که اولین نظرو گذاشته (حالا بالاخره نگفتید حامله بوده یا باباهه توهم زده بوده) چرا اینقدر همتون اعصاب داغونید؟؟ می خواستم بگم شاید اصلا حامله نبوده با توجه به اون موضوع مسمومیت، و باباهه واقعا تو توهم توطئه بوده و اون بدبخت رو کشته ماشالله همه شماها که دم از فرهنگ می زنید گرفتار پیش داوری هستید مثل همون مثلا پدری که از روی پیش داوری دخترشو کشت... و وای به حال ماها که توی جامعه ای زندگی می کنیم که پیش داوری و قضاوت یه طرفه، عادت روزمره آدم هاشه
    • بدون نام IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
      17 44
      لاله ازخانه فرارکرده بوده.مدتی را بیرون از خونه بسربرده.خودتون میدونیدکه یک دختر نوجوان بیرون ازخانه با چه مسایلی روبروست .
  • کریمیان IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    به سلامتی به عصر زنده به گور کردن دختران بازگشته ایم...
    • کواتری IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      58 14
      احست
  • بدون نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    معلوم نشد باردار بوده یا نه؟
    • آرش IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      حالا وقتی معلوم شد به شما خبر می دیم دکتر
    • بدون نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      49 22
      دمت گرم کلی حال کردم.....
  • فهیمه ف ک IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    225 7
    اخه مگه اون دختر رو شما بوجود نیاوردید!! ایا پدر و مادر نباید تربیتش میکردند! تازه اون بیچاره مسموم بوده! ببین چه پدر و مادری داشته که فراری بوده! فقط خواستی یه نفر رو 14 سال غذا بدی و بزرگش کنی و بدیش تحویل خاک!
  • بدون نام IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    35 87
    نظريه پزشك قانوني در مورد باردار بودن لاله چي بوده؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      98 10
      واقعا نمیفهمید؟؟!!به جای افسوس خوردن به حال اون دختر بیچاره باید برای شما نابغه ها افسوس خورد!!
    • بدون نام SE ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      اصلاً گیرم باردار بوده. مگه باید بگیری دختر 14 ساله رو خفه کنی؟ اونهایی که این سوال رو میپرسند به نظر میاد منتظرند بشنوند بله حامله بوده و بعد بگویند پس حقش بوده!! نابود شده فرهنگ مملکت. یک عده روانی و عقده ای بار اومدیم هممون.
  • بدون نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    چرا همش ميپرسيد باردار بوده يا نه ؟ مهم اينه كه فوت شده ، حتي اگه باردار هم بوده بازهم حق زندگي داشته ... چقدر دردناكه كه پدر اين دختر آبرو و حرف مردم بيشتر از دخترش براش ارزش داشته ...
    • بدون نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      در هنگام مطالعه من، 3 نفر از 48 نفر منفی به این نظر داده اند. یعنی حدود 6 الی 7 درصد مخالف این نظر هستند. یعنی حداقل 6% از بازدید کنندگان میگویند در صورت باردار بودن، باید میمرد. این مربوط به خبرخوانها و اینترنت دارها است. وضع کسانی که سال به سال وارد اینترنت نمیشوند چیست؟ شاید 40 درصد!؟ تا جایی که من میدانم در اسلام، 1- جزای زنای محصنه مرگ است. 2- فقط حکم شرع میتواند حکم صادر کند. حال برای من سوال است که اینها به کدام دین هستند؟!
  • دانيال IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    آقا ميشه بدين اين مردك رو خودمون خفه اش كنيم
    • بدون نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      73 18
      با همون روسری باید خفش کرد!! البته اگه مرد باشه خودش باید خودشو خلاص کنه!!
  • بدون نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    یعنی اگر باردار بود پدره این حق رو داشت که دخترشو به قتل برسونه
    • بدون نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      پ ن پ
    • لاله IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      33 5
      تو این مملکت روانکاوی و حل مسئله از طریق صحیح و انسانی و در شأن یک انسان متمدن جایی نداره ؟؟ فقط حکم مرگ صادر میکنید و بقیه هم رأی مثبت میدن که بکشید ! نابود کنید ! یا اینکه یک عده دچار انحرافات اخلاقی شدید هستند و به ظاهر اسمشون رو میذارن مسلمون و حکم مرگ صادر میکنند و فقط دنبال این هستند که ببینند یه نوجوان بیگناه 14 ساله باردار بوده یا نه ؟؟ خود همین کنکاش ها نشون دهنده مشکل روانی بعضی هاست !!! متاسفم براتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    82 7
    مشکل اینجاست که هیچ قانونی توی این مملکت نیست تا آدم های روانی رو کنترل کنه. وقتی کسی می خواد ازدواج کنه چند جور آزمایش و دنگ و فنگ داره، اما هیچ کس ازشون نمی خواد گواهی سلامت عقل بیاره. که اگه طرف مشکل روانی داشت چند نفر دیگه رو بدبخت نکنه. کلی دیوانه و روانی ریخته توی شهر. یکیش همسایه ماست که هر کی می بینه می فهمه قاطی داره اما خیلی راحت رفته خونه معامله کرده و خریده و اون محضر داره نفهم هم واسش سند زده تا امثال ما از دستش به عذاب باشیم. کاش یکی قانون این مملکت رو اصلاح می کرد
    • بدون نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      22 3
      واقعا، الان هم من درگیر یک پرونده هستم، ما 20 ساله اینجا زندگی میکنیم. یک همسایه 2 ماهه اومده دیشب حالی به حالی بوده. داشتم میومدم خونه زده ما رو ناکار کرده. وکیل میگه حتی اگر کل واحدهای دیگه امضا کنند که این آقا از این واحد بره، فایده نداره.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    99 6
    حیف اسم پدر ........
  • بدون نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    88 9
    گیریم که باردار بوده چرا باید کشته بشه ؟پدر ه میخواسته صورت مسئله رو پاک کنه .اگه پدر با ابرویی بود خوش اخلاق بود دخترش از خونه فرارنمیکرد بیچاره اون دختر که 14 سال با این پدر زندگی کرده .لااقل اون یکی رو از دست این پدر شکاک نجات بدین
  • محسن IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    74 12
    ما مردم ایران . همین هستیم . هرچه سرمون بیاد حقمونه . ( حالا من اینجا دیگه خیلی کلی به همه چیزمون اشاره کردم )
  • بدون نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    58 6
    واقعا براي يك عده متاسفم!مرگ يك نفر باعث سرگرمي وتفريح آنها شده !مثل اينكه فيلم مي بينندو مي خواهند آخر فيلم را بدانند!ارزشهاي اخلاقي از بين رفته و جامعه رو به انحطاط است.شايد يك قرن لازم باشد تا به يك فرهنگ پويا وپيشرفته برسيم.
    • على سنجرى US ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      30 14
      حق باشماست فرهنگ ناب ايرانى رو چه مفت ازدست داديمش فرهنگ لباس پوشيدن روستاييان چقدر زيبا و عفيفانه بود كه متأسفانه راحت داريم نابودش ميكنيم
  • مهدی IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    56 15
    اگه باردار هم بوده پدره نوه خودشو هم کشته بدترررررررررررررررررررررر واقعا فقر فرهنگی تا به کجا
    • بدون نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      64 5
      اونهایی که حرف از آبرو میزنند اگه یه پسر با ده تا دختر رابطه داشته باشه لالند وتهش میگند زن بگیره دست از این کارها برمیداره اما نوبت دخترها که میشه ابرومند میشن.
  • بدون نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    اگر باردار بوده پدر بهترین کارو کرده ما تو فرهنگمون ازاین روشنفکریا نداریم اگه مسموم بوده پدره غلط کرده خفه کرده دختره هم همینطور
    • بدون نام IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      124 8
      اسم این روشنفکری نیست مردک. انسانیته. بچه 14 ساله اگه هم باردار شده تقصیر پدر و مادرش بوده. راه رو بد بهش نشون دادن. تو خدایی که حکم قتل یه بچه رو می دی؟
    • بدون نام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      پدر مادرش باردارش کردند عمو؟!!! می دونی آبرو چیه ؟ روشن فکر ...؟
    • سجاد IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      71 4
      اسلام میگه تا چهار نفر آدم عاقل و بالغ شهادت ندن نمی شه کسی رو محکوم کرد . حتی اگه دو نفر زیر پتو هم بودن نمی تونیم اون ها رو محکوم کنیم . اگه باردار هم بوده مطمنا اون پدر توی این سرنوشت که باعث شد دخترش محیط بیرون رو به خونه ترجیح بده بی تقصیر نبوده . و در ضمن فقط خداست که می تونه درباره اعمال ما قضاوت کنه و خدا هیچ وقت توی اون دنیا دو نفر با یک جرم رو به یک شکل محاکمه نمی کنه و اون آگاه به همه امور و احوالات ماست . اسلام واقعا که کامل ترین دینه اما بدست اهلش نیفتاده .
  • بدون نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    81 5
    لكه ننگ تويي مردك حالا لابد چون پدر بودي و دلت خواسته بچه ات رو بكشي چند سالي زندان مي ري و بعد هم خلاص!
  • بدون نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    62 5
    بالفرض اگه باردارهم بوده پدرش حق نداشته زندگيشوبگيره زندگي دختره مال پدرش نبوده نميدونم جواب خداروچي ميخوادبده درهرصورت براي پدرتحمل اين وضع خيلي سنگينه ولي ميتونست تصميم عاقلانه اي بگيره مثلاجاي زندگيشوعوض ميكرديا...
  • بدون نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    19 85
    به هر حال دوستان تنها پدر حق داره از نظر شرعی در صورت کی فرزندش را از ببین ببره و هیچ مجازاتی نیست
  • بدون نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    67 7
    اگر دختر این خطا را کرده مقصر اصلی والدین هستند که راه را خطا نشون دادند این مشکل به یکباره وارد نشده پول مشکل دار تربیت غلط دوستان ناباب و ... این فرد را دچار مشکل کردند این فرد با کشتن دخترش فقط صورت مساله را پاک کرده
    • بدون نام IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
      28 6
      دقیقا
    • مهران غریبوند IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      17 44
      با سلام خدمت عزیزان خودم.وقتی جائی ایمان ضعیف باشد،این مشکلات به فراوانی رخ میدهد. پدر مادر ها نباید فریب اشتباه غربی ها را بخورند.نباید به اسم ازادی فرزندانشان را ازاد بذارند وبعد که اتفاقی افتاد بنشینند وماتم بگیرند.پدر ،مادر ها فراموش نکنید که غربی ها غیر مسلمانند وما مسلمان!نباید فرهنگ های غلط ان ها را ترویج بدهیم وبعد به خودمان بگوئیم اوپن مایند!من مطمئنم یک روز همین غربی ها به شما میخندندکه شما چقدر ساده لوح بودید که نه تنها از کار های خطای ما نهی نکردید،بلکه خودتان که صاحب مکتبی بزرگ بودید،چرا ما را راهنمائی نکردید؟ما مسلمانیم وخدا به ما اموزش داده که چه کنیم وچه نکنیم.پس یک چنین جنایتی در این مملکت بعید است!
    • بدون نام IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
      32 2
      آقای غریبوند! ما مسلمانیم و آنها غیر مسلمون!! والا خیلی از کارایی که ما انجام میدیم اونا انجام نمیدن! ماها اسما مسلمونیم ولی کو عمل؟؟؟
  • بینمام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    47 6
    گاهی واسه خودم تاسف می خورم که با همچین آدم های یگو مگو و تجارت میکنیم در جامعه
  • دار يوم IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    54 6
    مرتيكه مريض
  • بدون نام IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    22 47
    بجای اینکه بساط سیسمونیرو ردیف کنه کشته؟خاک.......
  • بدون نام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    11 5
    ابتدا باید دکتر بررسی کند بیانات واقعیت دارد و یا خیر و بعد اعلام نظر شود. باید رویه زندگی و فرهنگ و ازدواج تغییر کند. ظاهرا توان کنترل و قانونمند نمودن مهریه و امثال ان نیست.
  • لیلا IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    25 51
    دیوانه حالا بد بود یه نوه تپل مپل گیرت میومد...بی ذوق
  • بدون نام IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    8 60
    خب باباشه قانون حداكثر مي تواند از او ديه بگيرد ديه نصف انسان.
  • بدون نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    47 3
    باباهه پارانویا داشته!هیچ ادم سالمی بچه اش را نمیکشه.
  • دامدار IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    39 6
    سلام فکر نمیکنید که همین مرده هم خودش یه نوع قربانیه؟قربانیه یه فرهنگ غلط؟ پدر و دختر هردو قربانی.هرکدام به نوعی من و شما که فرهنگ رو میسازیم و پرورش میدیمو به جلو میرونیمش چقدر سهم داریم تو این واقعه؟ همه چی همه چی رسما اعلام میکنم همه چی به فرهنگ بستگی داره همه...
  • مقیمی IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    43 7
    ضعف از سیستم قضائی کشوره که بعداز بازگرداندن دختر به خانواده اش بررسی نکرد ببینه خانواده اش با مسئله فرار دختر چگونه کنار خواهند آمد. متاسفانه بعضی خانواده ها غیرت را بد معنا کرده اند و هنوز نمی دانند حکم مرگ برای کسی صادر کردن به این سادگی نیست که هر بی عقلی در جایگاه قضاوت بشینه. خداوند در قرآن می فرمایند در روزی که دختران سر از قبرها بیرون می آورند و می پرسند که به کدامین گناه کشته شدند؟ این قبیل پدرها آنروز چه پاسخی دارند!
  • مادر IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    30 3
    البته بایدبچه رامی بردآزمایش حتی نبردنش دکترببینندعلت استفراغش چیه بعدهم خدانکنددخترداشته باشی ومشکلی برایش پیش بیایدجامعه واقعا بااین مسائل سخت کنارمی آیدواگردخترحامله بوده معمولاپدروگاهی مادران هم دست به قتل می زنند.یکی بگویدبااین فرهنگ چطوری بایدبرخوردکردودرآن شرایط معمولاافرادکنترل فکری شان راازدست می دهندخدابرای کسی نیاوردیاقتل است ویافراروبدکارگی دخترشق سومی تابه حال دراین موردندیده ام وآرزو می کنم که جوانان درست بیندیشندوبه فکرآینده خودباشند.ازمردم عادی بپرسیدکاراین پدرراتاییدمی کنندفقط دعاکنیم برای جوانان.
  • ss1365 IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    69 6
    مگه هر دختری حالت تهوع داره بارداره!!!!عجب پدر نفهم و سنگدلی داشته!!معلوم نیست چند وقت منتظر بوده تا یه بهونه پیدا کنه تا از دست دخترش خلاص بشه.کشتن یه بچه 14ساله اونم بخاطر یه سوء ظن اصلا جای دفاع نداره حتی اگر هم واقعا باردار بوده باشه.ابروی هرچی پدر رو برد این مرد سنگدل.
    • بدون نام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
      6 5
      بدبینیدر بخاطر فرار قبلی دختر از خانه بوده
  • h IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    52 7
    الان مثلا با کشتن دخترت خیلی ابروتو حفظ کردی؟بدتر ابرو ریزی کردی.تازه اون بیچاره فقط مسموم شده بود باردار هم بود حقه کشتن انسان رو نداشتی
  • بدون نام IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    43 10
    مرتیکه آشغال.
  • amir IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    60 5
    اولا از بعضی نظردهندگان وخوانندگان تعجب میکنم که متن رو خوندن ولی نفهمیدن دختره به علت مسمومیت حالت تهوع داشته. بعدشم یه دختر 14 ساله یعنی دوم سوم راهنمایی، واقعا مظلوم و بیگناهه. آخه یه دختر تو این سن تازه باید شخصیتش کامل بشه و درست تربیت بشه و دختری که با این سن کم فراری شده معلومه چه پدرومادری داشته . حتی اگر به غیر از دختر یک چنین موردی پیدا بشه پدرومادرا باید این اشتباه بچشونو اول اشتباه خودشون بدونن و واسه رفعش تلاش درست و انسانی کنن. بعدشم قضیه بارداری یک جریان پیچیدست که تا آزمایش ندی مشخص نمیشه و تهوع ناشی از بیش از 200 نوع بیماری ممکنه باشه و اوایل بارداری که تهوع وجود نداره و این کار یک کار غیرانسانی و شرم آوره که به نظر من چنین مردی لیاقت تشکیل خانواده و سرپرستی کسی رو نداره
  • دامدار IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    12 11
    خبر آنلاین عزیز چطور دلت میاد نظر منو که با دایل آپ و به سختی اومدم اینجا و دارم نظر میدمو نمایش ندی.من دوست دارم خبر آنلاین حرف بدیم که نزدم فقط گفتم که : فکر نمیکنید که همین مرده هم خودش یه نوع قربانیه؟قربانیه یه فرهنگ غلط؟ پدر و دختر هردو قربانی.هرکدام به نوعی من و شما که فرهنگ رو میسازیم و پرورش میدیمو به جلو میرونیمش چقدر سهم داریم تو این واقعه؟ همه چی همه چی رسما اعلام میکنم همه چی به فرهنگ بستگی داره همه... خیلی باحالی
    • ss1365 IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      15 5
      کجای دین و فرهنگ ما گفته ،میشه بخاطر سوءظن ادم کشت.یکم اطلاعاتتو ببر بالا.هرچی میشه به فرهنگ ربط میدین.
    • ایرونی IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      3 9
      راست میگی منم موافقم نه تنها اون دختر بیگناه و پدرش قربانی هستند بلکه تا فرهنگ حاکم بر جامعه چنین است این وقایع تلخ هم تکرار میشه اینکه کجای دین و فرهنگ ما چنین گفته اولا احکام دینی یا قانونی فرهنگ نیستند بلکه تلقی عمومی از این احکام فرهنگ نام دارد چه با اصل حکم مطابقت داشته باشد چه نه ثانیا مسئله سر سوءظن داشتن نیست اون پدر تو اون لحظه از حاملگی دخترش مطمئن بوده ولی آیا این اطمینان هم مجوز قتل میشه؟یادمان باشه که اون هم پدره پدری که از شروع حاملگی مادر این دختر تا تولدش تا بزرگ شدنش،مدرسه رفتنش و.دوستش داشته بهش محبتی را که بلد بوده کرده حالا هم باز بچه شه ولی در کدام کتاب،رسانه،فیلم یا جور دیگری بهمون گفته شده در جامعه امروزی این مواقع راه درک واقعیت وبعدش حتی برخورد با واقعیت احتمالی چیه؟
  • بدون نام IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    12 56
    دختره يادش نبوده مثل بقيه بچه‌اش رو سقط کنه
    • بدون نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      45 4
      نادان! مسموم شده بوده خبرو درست بخوان
  • بدون نام IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    47 5
    جالبیش اینه که طبق قانون ولی دم خودش و زنش هستند؛ که خب رضایت می دهند، یه مدعی العموم هم داریم که چند وقت زندان میبره و دیه به حساب دولت باید بریزه؛ برید حال کنید اینجوری قانون حق این پدر احمق رو کف دستش میذاره!
  • ali IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    65 15
    شاید پدره زده دخترش رو حامله کرده! از این موارد تو دادگاه های ما بسیارند!! یه روز جهت انجام کاری به دادگاه رفتم. یک خبر نگار داشت با یک مرد میانسال .روستایی متهم به ابستن کردن دخترش مصاحبه میکرد.. مرده میگفت : دخترم زیباست . حیفیم اومد که کسی دیگه تصاحبش کنه!!!
    • بدون نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      19 7
      وای
    • مینا IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      26 8
      خاک توسرش
    • مهدی IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      29 4
      یا حسییییییییییییییییییییییییییین جون من راست میگی ؟!؟!
    • وحيد IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      12 9
      اين چه حرف نامربوطيه؟ يه كم مثبت تر فكر كنيد لطفا!
  • يا حق IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    19 6
    بسمه تعالي بخاطر فشار عصبي و ترشح اسيد معده به انسان حالت تهوع دست مي‌دهد. و اگر درمان نشود شديدتر هم مي‌شود.
  • ياحق IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    11 5
    بسمه تعالي درست است بعضي موارد بسيار تلخ وجود دارد. ولي دليل بر بيان آن بين همه نيست.
  • بدون نام US ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 3
    احمق این جوری که ابروت بیشتر رفت،الان که کل شهر خبر دار شدند
    • نینو IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      5 5
      پس ابرو بر هم باید مجازات بشه درسته اینجا ابروی خیلی ها میره واسه نون در اوردن یه عده ای
  • به همين سادگي...به همين بي رحمي... IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    49 4
    يه روز يه نفر از رابطه ي نامشروع زن ومردي به حضرت علي شكايت ميكند....حضرت در پاسخ ميفرمايند اگر از بين آنها يك مو رد شود نميتوان درمورد رابطه ي آنها قضاوت كرد...... حال چگونه انساني پيداميشودكه به خاطرتعصبات غلط وخشك مغزي هاي خود حاضربه اين پيشداوري ميشود؟؟؟؟
  • بانو IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    25 9
    به خدا از خوندن بعضی از این نظرات دارم دچار سرگیچه میشم!!!!! من نمیفهمم اصلا چرا اولین سوالی که نصف کاربرا پرسیدن این بوده که حالا دختره واقعا حامله بوده یا نه؟!؟! یعنی اگه مشخص میشد که حامله بوده اون موقغ کار این پدر روانیش موجه میشده؟!؟!؟! کجای دنیا و تو کدوم آیین و دینی این کار مورد تاییده؟ به فرض محال هم که ابن بچه باردار بوده، کدوم عقل سلیمی میتونه این فرضیه رو قبول کنه که قتل باید فرجامش باشه اونم به دست پدرش؟!؟ تورو خدا یه کم به وجدان خودتون رجوع کنین انسانیت داره از دست میره....
  • پریسا IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 4
    خدا همه ی عقب افتاده هارو شفا بده.توی قرن 21 قتل به خاطر شک به بارداری یک دختر!!!!!! فاجعه ی بزرگیه.بعضیا با افکار آدمای 1400 سال پیش عربستان پا به دنیای قرن 21 می ذارن. هیچ انسانی حق نداره جان انسان دیگری رو بگیره.به هر دلیلی که می خواد باشه.کاش توی رسانه ها به جای یه سری مزخرفات برای این چیزها هم فرهنگ سازی بشه تا بعضی ها مثل حیوون رفتار نکن
  • محسن اوجاقلو IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    12 8
    دوستان عزيز سلام بهتر نيست بجاي اينهمه نظر شبيه به هم و تكرار مكررات و مغالته چند نفرتون ميومد راهكار فرهنگ سازي مي داد.بعضي از دوستان هم باور بفرمائيد از سر بيكاري حرفهاي بيهوده عنوان كرده اند.حالا نمي خواد يكي راجع به نظر من نظر بده من به اندازه خودم در راستاي فرهنگ سازي قدم برداشتم و اين پيام رو ارسال كردم حالا نوبت شماست.
  • بدون نام IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    10 38
    صلاح کار خویش خسروان دانند تو چه میدونی اون چی میکشیده یا چه حالی داشته اگه اردار بود چی ابروش چی میشد اخه دختر چه به فرار و باردار شدن و گوش بزرگتر ندادن اخه عاقل باشین دیگه بابا اح
  • بدون نام IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    13 44
    چرا هیشکی از احساسات و حالی که پدر داشته نمیپرسه چرا همتون یکطرفه به قاضی میرین؟؟
  • h IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
    16 3
    جمع کنید همگی برگردیم به فرهنگ خودمون
    • بدون نام IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
      10 2
      باشه
  • بدون نام US ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    8 3
    باید کارگاه های آموزشی در مدارس درست شود و بجه ها آموزش بدهند تا جوانان از خودشان مراقبت کنند و به آنها یاد بدهند با مشاوران مشکلاتشان را در میان بگذارند تا جامعه دچار این مصیبتها نشود.
  • علی IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    15 2
    حماقت و تعصب کور. همین! وجداناً راهی برای فهمیدن اصل قضیه نبود؟ فقط چون مدام حالت تهوع داشت فکر کردی حامله است؟ عقل این به اصلاح پدر! عین بچه های خردساله به نظرم به جای زندان باید ببرنش به آسایشگاه بیماران معلول ذهنی چون اگر شعورشو داشته باشه همین الآن باید از شدت ناراحتی خودکشی کنه.
  • لیلا GB ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    14 13
    پشت سر مرده حرف نزنید. خدا از سر تقصیراتش بگذره
  • sp IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    22 14
    آرزوی ظهورامام زمان و نجات همه آدم های دنیا رو دارم
  • عطا IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
    17 4
    واقعا"کار پدر لاله وحشیانه بود.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    24 5
    خدا رحمتش کنه ،از دست پدرش واین زندگی فلاکتبار راحت شد.
  • ... IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    16 10
    چون دختر اینو نمیگما ولی کلا الآن الآن اگه یه پسر اینکار رو کرده بود یه جوری سر پوش میذاشتن روش ولی پدره عجب بیشعوری بوده.... چطوری دلش اومد....؟ حالا به فرض که دختره حامله بود...تو باید بکشیش پرفسور؟ واقعا جای تأسف داره