مهر نوشت:

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه شب گذشته 400 نفر در حوادث چهارشنبه سوری مجروح شدند گفت: چهارشنبه پایان سال امسال در مقایسه با سالهای گذشه ایمن‌تر برگزار شد.
سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه رزمایش ترافیکی نوروز 91 با اشاره به اینکه رفتار مردم در شب چهارشنبه آخر سال بسیار بهبود یافته است، اظهار داشت: امسال شاهد بهبود رفتار و فرهنگ اجتماعی مردم بودیم. شب گذشته مردم بیش از گذشته به توصیه های پلیس و نیروهای امدادی توجه کرده و خانواده ها مراقب فرزندان خود بودند. براساس آخرین آمارها نزدیک به 400 نفر در حوادث شب گذشته مجروح شدند. اگر این آمار را تقسیم بر تمامی شهرستانها کنیم به طور میانگین در هر شهرستان یک نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس کشور تاکید کرد: شب گذشت مزاحمتها، رفتارهای پرخطر و خسارت به اموال عمومی بسیار کم بود و در کل چهارشنبه سوری امسال را ایمن و خوب ارزیابی می کنیم.

 

22 نفر به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان مراجعه کردند
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) گفت: تعداد کل مراجعان در شب گذشته به مرکز درمانی سوانح سوختگی شهر اصفهان22 مورد بوده است.
فریدون عابدینی اظهار داشت: تعداد کل مراجعان در شب گذشته به مرکز درمانی سوانح سوختگی شهر اصفهان22 مورد بوده است. وی با اشاره به اینکه از تعداد مراجعه کنندگان 20 مورد به صورت سرپایی درمان و دو نفر نیز به دلیل شدت جراحات وارده بستری شدند، افزود: یک مورد پارگی و بریدگی همراه با سوختگی درجه سه در شب گذشته داشته‌ایم.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) گفت: 31.8 درصد زن و 68.2 درصد مرد هستند. از میان مراجعه کنندگان سوختگی ناشی از فشفشه 4.5 درصد و ناشی از نارنجک 4.5 درصد بوده است.

عابدینی اضافه کرد: از میان مراجعه کنندگان حوادث چهارشنبه سوری به این مرکز درمانی، سوختگی با ترقه 36.5 درصد و سوختگی با آتش 54.5 درصد بوده است. در مقایسه با سال گذشته میزان مراجعه کنندگان به سوانح سوختگی اصفهان کاهش چشمگیری داشته است.

 
13 مصدوم در چهارشنبه آخر سال بوشهر
رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان بوشهر گفت: حوادث شب چهارشنبه‌ آخر سال در بوشهر 13 نفر مصدوم بر جای گذاشت که یک نفر دچار قطع عضو شد.
علیرضا حاجیونی اظهار داشت: حوادث شب چهارشنبه آخر سال حاصل غفلت و سهل‌انگاری افرادی است که به فکر جان و مال خود و دیگران نیستند. آتش بازیهای شب گذشته در استان بوشهر 13 مصدوم در پی داشت که 9 نفر از مصدومان راهی بیمارستان و چهارنفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند و یکی از مصدومان این حوادث نیز دچار قطع عضو شد.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =