سه شنبه 15 فروردین 1391 - 15:16:00 چاپ

رده بندی برترین تیم های باشگاهی جهان/استقلال جای سپاهان را گرفت

ورزش > فوتبال جهان - فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان رده بندی تیم‌های برتر باشگاهی جهان را در ماه مارس میلادی منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ بر اساس اعلام فیفا تیم فوتبال استقلال در بین تیم های ایرانی با 120 امتیاز به رده 102 برترین تیم های جهان رسیده است.آبی پوشان در این رده بندی 39 پله صعود کرده اند.
این اتفاق در حالی افتاده است که تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز با کسب 110 امتیاز و 26 پله سقوط در رتبه 125 جهان قرار گرفت.در این رده بندی همچنین ذوب آهن اصفهان نیز با 78.5 امتیاز و سقوطی 75 پله ای از رده 177 ماه پیش به رده 252 در رنکینگ جدید سقوط کرد.در این رده بندی پرسپولیس با 81 امتیاز و صعودی 48 پله ای در رده 237 این رنکینگ قرار گرفتند.
براین اساس تیم‌های استقلال تهران، سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان به ترتیب تیم‌های اول تا چهارم ایرانی در این رده بندی هستند.در میان تیم‌های آسیایی، سوون سامسونگ کره جنوبی در رده 62 جهان قرار گرفته و بهترین تیم آسیاست. چومبوک موتورز این کشور هم در رده 66 قرار گرفته است. ناگویا گرامپوس ژاپن در رده‌ 90 و سومین تیم برتر آسیاست. همچنین در این رده‌بندی السد قطر که فصل گذشته قهرمان آسیا شد، در رده 132 جهان ایستاده است.
در این رده بندی همچنین 10 باشگاه برتر جهان به شرح زیر اعلام شده است:
1ـ بارسلونا، 382 امتیاز (اسپانیا)
2ـ رئال مادرید، 306 امتیاز (اسپانیا)
3ـ ولس سارسفیلد، 287 امتیاز (آرژانتین)
4ـ یونیورسیاد سانتیاگو، 273 امتیاز (شیلی)
5ـ بایرن مونیخ، 257 امتیاز (آلمان)
6ـ سانتوس، 252 امتیاز (برزیل)
7ـ اتلتیکو مادرید، 248 امتیاز (اسپانیا)
8ـ منچستریونایتد، 241 امتیاز (انگلیس)
9ـ منچسترسیتی، 233 امتیاز (انگلیس)

 

251 43

مطالب مرتبط
47 دیدگاه
  • 2*
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 15:30:51
    پاسخ
    302 55

    ما روز به روز داریم افتخار افرینی میکنیم واسه مملکت،بعضیا هنوز تو هنگ اتفاق 40 سال پیش موندن!!!!!یاد بگیرید !!!!

    • 666666تا/میلاد14ساله
      سه شنبه 15 فروردین 1391 - 17:44:10
      126 301

      اینم 2 تا افتخارتون : دسته 3 تهران ! ..... ( پرسپولیس 666666 - 000000 استقلال ) یادتون باشه !

    • 2*
      سه شنبه 15 فروردین 1391 - 20:48:45
      89 53

      آخی بچه مون ناراحته!!!!!!!!!!!!میلاد جون گریه نداره عزیزم تو هم بزرگ میشی چوبله شدن و رتبه ی 8و ...خلاصه همه چیزا میشه خاطره واست!!!خبر آنلاین بزار لطفا"!!!

    • بدون نام
      سه شنبه 15 فروردین 1391 - 20:51:45
      91 44

      میلاد14 ساله !عزیزم! آدم توی ناراحتی هم باید بتونه خودشو کنترل کنه و حرفای بی ربط نزنه .این چیزا رو خوبه که یاد بگیری،وقتی بزرگ شدی به کارت میاد!آفرین پسرم!حالا هم بدو برو پیش مامانت!!

    • بدون نام
      چهارشنبه 16 فروردین 1391 - 01:07:15
      33 55

      آخرین افتخارتون هم باخت به الجزیره تو تهران بود!!!!

    • رضاdj
      دوشنبه 5 فروردین 1392 - 19:11:04
      5 8

      برین تیمتون جمع کنین

  • بدون نام
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 15:38:16
    پاسخ
    293 93

    استقلال افتخار ایران تو دنیا

  • keyvan
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 15:40:33
    پاسخ
    258 71

    فکر کنم پرسپوليسي ها عزيز از اين خبر به حالت کما رفتن

    • صدرا
      سه شنبه 15 فروردین 1391 - 16:59:50
      61 160

      آره با این اعتماد به نفسی که شما دارید واسه بارسلون نگرانیم که بکشیدش پایین. رده بندی بعدی رو ببینید با این شیش تا هایی که می زنیم میریم صدر آسیا زاید(از این به بعد به جای نقطه زاید می گزاریم تا با عث انبساط خاطر دوستان شود!)

    • رضا
      سه شنبه 15 فروردین 1391 - 17:07:20
      45 132

      عزیز با این بازیها و نتایج بد تو آسیا استقلالو ماه بعد ببین

  • abi
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 16:44:12
    پاسخ
    191 49

    استقلال پرافتخارترین تیم ایران... لنگ بسوزه...

  • ***
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 16:52:26
    پاسخ
    176 40

    چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است پ ن پ میخواستی پرسپولیس اول باشه؟

  • استقلالی پرافتخار
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 16:53:38
    پاسخ
    146 42

    صدای .... .... نمی یاد.

    • بدون نام
      چهارشنبه 16 فروردین 1391 - 17:52:51
      19 26

      منظورت پس از بازي با الجزيره امارات بود ديگه؟!

    • محمد
      یکشنبه 21 خرداد 1391 - 16:47:49
      23 34

      اصلا استقلال پر افتخار نیست بلکه برای ایران مضر است

  • جواد استقلالی
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 16:58:09
    پاسخ
    213 41

    استقلال بدون شک پرافتخارترین باشگاه ایران در سطح بین المللی است.

    • ایدین
      جمعه 27 بهمن 1391 - 18:22:38
      5 6

      نه بابا نچایی یه وقت

  • SS آسیایی
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 17:09:36
    پاسخ
    198 37

    پرسپولیس 48 پله صعود کرده ، پس قبلا" کجابوده؟

  • Masoud
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 17:16:06
    پاسخ
    30 120

    نه آقایون زیاد کف نکنید!نتایج بازیای آسیایی امسال همه چیزو مشخص کرده و میکنه,رده بندی 2,3ماه دیگه رو ببینید...

  • هادی
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 17:16:13
    پاسخ
    45 189

    در جدول دوپینگی های جهان استقلال با اقتدار در صدر قرار دارد!!!!!!!!!!!!!!!!

  • بدون نام
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 17:17:53
    پاسخ
    182 40

    استقلال سرور پرسپولیسه یعنی این.

  • اس اس
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 17:19:01
    پاسخ
    152 35

    افتخارات پرسپلیس:1-6 تا گل با خیانت 3 بازیکن تاج 2-دسته 3 رفتن استقلال با دلایل نامعلوم فدراسیونی3-مردود اعلام شدن گل نوری در دقیقه 1 4-بردن استقلال با 3 میلیارد پول مربی و مقدار بسیار ناچیز شانس ومعجزه 10 دقیقه ای 5-بیشتر بودن طرفداراشون البته با عادل و مزدک و خبر انلاین

    • شیما
      سه شنبه 15 فروردین 1391 - 17:45:31
      104 35

      البته این افتخارم داشتن پرافتخار ترین تیم اسیا رو بازی با الاتفاق بیان و تشویق کنن.

  • محسن آبی
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 17:31:35
    پاسخ
    160 42

    بازم اس اس جون سروریتو ثابت کردی . فدای تو و هر چی دل آبی.

  • بدون نام
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 17:46:21
    پاسخ
    200 33

    تكي به خدا استقلال

    • ایدین
      جمعه 27 بهمن 1391 - 18:19:17
      0 13

      پس تراکتور چی

  • keyvan
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 18:01:55
    پاسخ
    164 31

    ما يک زماني کره جنوبي 6 دو زديم اما الان کره جنوبي در فوتبال خيلي جلوتر از ماس حالا اين مسله درباره شما صدق ميکنه دلخوش برد 40 سال پيشتون هستين و يادتون رفته الان در رده هشتم هستين و کمترين شانس دارين براي بازي در آسيا سال بعد اما استقلال سال بعد در آسيا بازي ميکنه و در کورس هم قهرماني هس هم بهترين تيم ايراني

    • بدون نام
      جمعه 18 فروردین 1391 - 19:31:27
      18 24

      اخی هی برین اسیا بعد تو 4تا تیم پنجم شین که نشد کار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • حسن
      سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 23:10:09
      12 43

      سپاهان بهترین تیم ایران وجهان

  • آبی آبی
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 18:13:55
    پاسخ
    95 25

    باز هم استقلال برای مملکت افتخارآفرید ضمنا مثل اینکه پرسپولیسی ها قضیه دوپینگ نعیم سعداوی یادتون رفته

    • بدون نام
      سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 23:11:49
      13 26

      برو 1 ماه دیگه معلو م میشه

  • بدون نام
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 18:25:59
    پاسخ
    86 21

    اميدواريم پرسپوليس ايندفعه ديگه پنج گل از الغرافه نخوره تا از ايني كه هست پايين تر نره

  • آرش
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 19:24:04
    پاسخ
    69 28

    پرسپولیس بالاتر از ذوب آهن؟واه واه واه!چه حرفا چه چیزا!

  • مـسـعـود قـاسـمـی کـلـیـبـر
    سه شنبه 15 فروردین 1391 - 20:31:09
    پاسخ
    53 25

    ما يک زماني کره جنوبي 6 دو زديم اما الان کره جنوبي در فوتبال خيلي جلوتر از ماس حالا اين مسله درباره شما صدق ميکنه دلخوش برد 40 سال پيشتون هستين و يادتون رفته الان در رده هشتم هستين و کمترين شانس دارين براي بازي در آسيا سال بعد اما استقلال سال بعد در آسيا بازي ميکنه و در کورس هم قهرماني هس هم بهترين تيم ايراني

  • سید حسینی
    پنجشنبه 17 فروردین 1391 - 18:10:41
    پاسخ
    34 31

    استقلال اصلا تیم نیست

    • نبی
      یکشنبه 23 مهر 1391 - 18:04:01
      12 11

      استقلال سرورته

  • عشق است پرسپولیس
    شنبه 19 فروردین 1391 - 03:09:52
    پاسخ
    34 30

    ایول به پرسپولیس که واقعا ابرومون رو تواسیا حفظ کرد.دم همه ی بچه شیرهای سرخ گرم

  • بدون نام
    دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 - 15:22:55
    پاسخ
    24 27

    استقلال توی کل تاریخ فوتبال ازپرسپولی برتروبالاتربوده وهست وخواهدبود .همین که۲۷ بارازاستقلال شکست خوردین بسه تون نیست به نظرم بایستی استقلالی ها دربازی اخرکه برای جلوگیری ازانحلالتون باختند،رحم نمیکردندوبایستی منحل میشدید

    • بدون نام
      پنجشنبه 28 دی 1391 - 19:00:34
      8 10

      استقلال اصلا تیم خوبی تو اسیا نیست

  • محمد
    پنجشنبه 4 خرداد 1391 - 19:55:26
    پاسخ
    30 29

    استقلال همیشه قهرمانه

  • ارش
    شنبه 14 مرداد 1391 - 05:32:58
    پاسخ
    20 12

    یک خبر جالب خوشانس ترین تیم های دنیاا معرفی شدند استقلال هم چنان درصدر جدول قرار داره وپرسپولیس با 42 پله سقوط در رده 324 جهان قرار داره

  • پوریای پرسپولیسی
    جمعه 3 شهریور 1391 - 22:38:06
    پاسخ
    15 14

    پرسپلیس سرور هرچی آبی

  • بهروز
    یکشنبه 23 مهر 1391 - 18:01:00
    پاسخ
    11 13

    عشق است استقلال

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:59:27
    پاسخ
    12 11

    عشق است استقلال ................

  • گهروند
    جمعه 17 آذر 1391 - 18:19:54
    پاسخ
    3 12

    بابا اینارو بیخیال فقط گهر دورود

  • محمدرضا
    جمعه 31 خرداد 1392 - 18:46:10
    پاسخ
    5 8

    اسقلال300ستاره میشه

    • ...
      دوشنبه 17 تیر 1392 - 17:10:40
      4 3

      هر وقت الهلال بردین بیاین پشت سرمون بوق بزنین

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700