۰ نفر
۱۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷

اختصاصی خبرآنلاین / یادداشت دکتر فاطمه صدر عاملی، خواهر زاده امام موسی صدر

هربار که تلاش ها برای روشن شدن سرنوشت امام صدر به نتیجه نمی رسید و ناامیدی ها بالا می گرفت؛ همه به خود دلداری می دادیم که بالاخره با سقوط قذافی مسئله روشن خواهد شد و امام موسی صدر باز خواهد گشت. هربار که زانوی غم به بغل می گرفتیم که تا به کی هجران و تا به کی دوری ؟ باز با الهام از آموزه های امام موسی صدر از جا بر می خواستیم و می گفتیم قذافی تا ابد نخواهد ماند.
هربار که شکوه استواری همسر امام موسی صدر و مشاهده رنج و غم او غمی چون کوه بر جانمان می ریخت؛ می گفتیم الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم و قذافی بالاخره خواهد رفت.
بهار عربی از راه رسید و شکوفه های شادی در دلمان روئیدن گرفت و گفتیم بالاخره نوبت لیبی هم خواهد رسید. از اولین لحظات شورش مردم لیبی با تب و تاب لحظه شماری می کردیم که بالاخره وعده دیدار نزدیک شده است و انتظار به پایان خواهد رسید. گاهی از خبری شادمان می شدیم و گاه از گفتگوئی افسرده. این تب و تاب و شور و اشتیاق مدت ها به طول انجامید ؛ تا بالاخره قذافی رفت و چشمان منتظر ما همچنان بر در است.
باز دوباره رفت و آمدهای گروه های مختلف اغاز شده است . یک روز خبر دستگیری فردی که متهم به زندانبانی امام بوده است خوشحالمان می کند و روز دیگر خبر فرار چند متهم دیگر به خارج از لیبی نگرانمان می سازد. یک روز از خبر کشف زندانی دیگر شاد گشته و روز دیگر خبر عدم تسلط دولتمردان جدید به مناطقی تحت اشغال شورشیان و عشایر طرفدار قذافی ؛ همچنان در حالتی میان خوف و رجاء نگاهمان می دارد.
بازهم باید رنج بی خبری خود را با این توصیه که انتشار دستاوردهای جستجو ها و تحقیقات جدید ادامه پیگیری ها را با خطری جدی مواجه می کند؛ بر خود هموار سازیم و همچنان چشم انتظار خبر صاحب خبری شویم که ما را از بی خبری به در آورد.
چه خوش باشد که بعد از انتظاری /  به امیدی رسد امیدواری
/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید اشیری CH ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    34 4
    تو رها تو رها تو رهایی همه شب تو ستاره ندیده چو ماهی همه مردمان به زیستن به وجود دردهاشان زِ تن و جان و رنج‌هاشان شده‌اند آدمی‌زاد شده‌اند مردمِ مِهر شده‌اند آیه‌ی جان تو در این میانه اما شده‌ای شبیهِ یک راز تو در این ستاره باران همه سوره‌ی صفایی همه دردِ ما تو هستی صدرِ قصه‌ها تو هستی 17 فروردین 91
  • شریف IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    32 3
    دعا می کنیم و از خداوند می خواهیم خبری مسرت بخش و خشنود کننده از این عالم چلیل القدر برساند.
  • بدون نام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    25 4
    خدا می داند در این سه دهه این خانواده چی کشیده ند . واقعا بیائید لحظه ای خودمان را به جای ایشان بگذاریم تا عمق مصیبت و سختی را بفهمیمم
  • بردیا IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    7 6
    تا قبل از سقوط قذافی شاید اندک امیدی بود که شاید روزی ایشان را در قید حیات ببینیم اما با سقوط دیکتاتور و افشای روزانه جنایات و پیدا شدن تمامی زندانهای مخفی و زندانیان سوخته شده مسجل شده است که امام موسی به شهادت رسیده است و خداوند او را قرین رحمت گرداند شایسته است که با اعلام شهادت ایشان راه را برای دادگاهی عادلانه در خصوص قاتلان هموار گردانید
  • فتحی IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    12 4
    یکی از آرزوهایم سلامتی این مرد بزرگ و دیدن ایشان است. به امید روزی که خبر سلامتیشان را بشنوم دعا خواهم کرد.
  • بدون نام IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    2 13
    خیلی جالبه! چون با خاتمی فامیله اینقدر در موردش با سوز و گداز مینویسید
  • بدون نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    2 3
    اون كه رفته ديگه هرگز نمياد. واقعيت رو بپذيريد
  • فلاحی IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    6 2
    ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد صیاد رفته باشد، در دام مانده باشد. به امید آزادی هر چه سریعتر امام صدر عزیزمان.