فارس نوشت:

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با بیان اینکه تحریم‌ها قدرت ابتکاری و خلاقیت ما را بالا برده است، اظهار داشت: نخبگان و دانشمندان ارتش با ارتباط عمیق با مراکز علمی و دانشگاهی و همچنین به کارگیری صنایع داخلی توانسته‌اند گام‌های مهمی در جهت عرصه تولید تجهیزات جدید و به روز آوری تجهیزات قدیمی بردارند.
وی با اشاره به هواپیماهای جنگنده، صاعقه و آذرخش، ناو جماران، انواع هواپیماهای بدون سرنشین، بالگردهای بدون سرنشین، تجهیزات مخبراتی و جنگ الکترونیکی، سامانه‌های موشکی، سیستم‌های راداری و تجهیزات پدافندی، تصریح کرد: تمام اینها گوشه‌ای از تلاش‌های ارتش است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تقویت بنیه‌های ایمانی و اعتقادی، آموزش‌های سخت و مداوم شبانه و روزانه، به روز نگاه داشتن تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها را از اولویت‌های ارتش دانست و افزود: این اولویت‌ها مدام مورد بازنگری قرار می‌گیرد و با توجه به تهدیدات هر روز نوآوری می‌شود. تمام این تلاش‌ها و فعالیت‌های در قالب دکترین دفاعی جمهوری اسلامی و مبتنی بر اصل بازدارندگی است.
امیر پوردستان با تاکید بر اینکه ما برای استقلال و تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خود را آماده می‌کنیم، متذکر شد: بنابراین ما هیچ‌گاه شروع کننده جنگ نخواهیم بود همانطور که در 8 سال دفاع مقدس نیز شروع کننده جنگ نبودیم. این امر به معنای این نیست که ما از رصد تهدیدات غافل هستیم، از این رو کوچکترین حرکت‌ها در زمین، هوا و دریا از نگاه موشکافانه کارشاسان ما پوشیده و مخفی نیست. برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دشمن، دشمن است و در هیچ شرایطی خوار و حقیر شمرده نمی‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با انگیزه و بنیه‌های قوی ایمانی و همچنین بهره‌مندی از تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته که توسط متخصصان و دانشمندان ایرانی ساخته شده است، دوشادوش سپاه، بسیج و نیروی انتظامی و با حمایت قاطع ملت ولایتمدار ایران اجازه هیچ حرکتی به دشمن نخواهد داد. ما هر تهدیدی که جنبه عملی و عینی به خود بگیرد، در همان ابتدا سرکوب خواهیم کرد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسلم CA ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    40 6
    آمريكا زرنگتر از اينه كه بخواد از اين حماقتا كنه.
  • راستگو IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    55 7
    زنده و پاینده باد دلاور مردانی که از مرزو بوم وناموس ایرانی محافظت میکنند.
    • حمید CA ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      27 2
      تورو خدا بگین چرا منفی دادین تا ما هم بدونیم.