۲ نفر
۲۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۲

سیاست جدید حفظ حریم خصوصی واحد گوگل از روز اول مارس به اجرا درآمد این به آن معنا است که تاریخچه وب گوگل شما در تمام محصولات گوگل که از آن استفاده می‌کنید به اشتراک گذاشته شده است.

حال که سیاست حفظ حریم خصوصی واحد گوگل به اجرا درآمده است، پاکسازی تاریخچه وب شما، همان گونه که در ذیل به آن اشاره خواهد شد، تنها از شخصی‌سازی محتوایی که بر اساس فعالیت شما در وب ایجاد شده جلوگیری خواهد کرد.
با این حال، گوگل همچنان قادر به ردگیری اطلاعات شما خواهد بود.

 


تاریخچه وب گوگل خود را پاک کنید
آیا می‌دانید اگر شما یک حساب گوگل مثل جی میل داشته باشید و به طور خاص تاریخچه وب خود را مشخص و متوقف نکرده باشید آن گاه این موتور جستجو (گوگل) به ردگیری جستجوهای شما و سایت‌هایی که مورد بازدید قرار داده‌اید ادامه خواهد داد.

از زمانی که سیاست حفظ حریم خصوصی واحد گوگل اجرا شد، این اطلاعات از تمامی محصولات گوگل که شما از آن استفاده می‌کنید جمع‌آوری می‌شود.


برای حذف این امکان ابتدا وارد حساب گوگل خود شوید ( "sign in" کنید). حالا در قسمت آدرس مرورگر تایپ کنید: https://www.google.com/history.

کمی پایین‌تر روی لینک "Go to web history" کلیک کنید. اگر قبلا این امکان را فعال کرده باشید می‌توانید تمام فعالیت‌هایی را که قبلا انجام داده‌اید در اینجا ببینید.

روی دکمه خاکستری " Remove all Web History" کلیک کنید تا این امکان متوقف شود.

 

اگر هم روزی دوباره خواستید این امکان را فعال کنید همین مراحل را انجام دهید و این بار روی دکمه آبی رنگ "Resume" کلیک کنید.

Cnet

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    2 1
    سپاس ازاین خدمتتان یک پرسش: آیا با فعال کردن دوباره ی این امکان، حذف شده ها هم برخواهد گشت یا فقط از تاریخ فعا سازی مجدد آورده خواهد شد؟ (یعنی با زدن گزینه ی Resume حذف شده های پیشین باز خواهد گشت)؟
  • بدون نام IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    4 0
    ای ول کار خوبی از خبر آنلاین.
  • يزدان IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    3 0
    تشكر اطلاعات اين چنيني واقعا مورد نياز كاربران سايت شما ست ؛از داشتن اين گونه اخبار ممنون خواهيم بود. لطفا به چاپ اين مطالب ادامه بدهيد.