دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 - 19:58:00 چاپ

نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه / اینفوگرافیک

بین الملل > اروپا - آخرین نتیجه انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در قالب اینفوگرافیک

برای دیدن اینفوگرافیک در اندازه واقعی اینجا را کلیک کنید

4949

 

کلید واژه‌ها : فرانسه - نیکلا سارکوزی -
40 دیدگاه
  • بدون نام
    دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 - 20:20:52
    پاسخ
    201 12

    چه مشارکتی!!!! با این همه مشکل اقتصادی واقعا تعجب داره! یعنی قبلا بیشترم بوده؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام
      دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 - 21:50:21
      117 5

      به به . حالا صدا و سيما از پاريس گزارش بگيره كه الا و بلا مردم انتخابات رو تحريم كردن

    • بدون نام
      دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 - 21:52:32
      102 4

      مشاركت وحشتناكه، واقعا اي ول داره

    • بدون نام
      دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 - 23:47:19
      119 3

      مشکل اقتصادی؟ فرانسه یا ایران؟

  • مهدی
    دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 - 22:20:34
    پاسخ
    141 3

    با این میزان مشارکت فرانسوی ها اخبار صدا و سیمای خودمان به صورت زیر گفته خواهد شد : عدم مشارکت 21 درصدی مردم فرانسه در انتخابات !!!!!!!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 - 22:38:06
    پاسخ
    123 8

    پس تی وی که همش میگفت مشارکت خیلی پایین میشه. کلا نتیجه گرفتم هر چی تلوزیون ما میگه برعکسش درسته

  • سهیل
    دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 - 23:02:25
    پاسخ
    114 6

    پس چرااخبارگفت مشارکت کم بوده؟؟؟؟؟بعد میگن مردم ماهواره نبینن

  • مصطفی
    دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 - 23:33:40
    پاسخ
    115 5

    79 درصد!!!!!!!!!!!!!!!! تلویزیون که می گفت مشارکت کاهش خواهد یافت!! مگه تلویزیون دروغ هم میگه؟!!!!!

    • بدون نام
      چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 17:55:23
      2 7

      اخبار 14 شبکه یک خیلی دقیقا گفت 79 درصد در انتخابات شرکت کردند..

  • بدون نام
    دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 - 23:34:01
    پاسخ
    74 5

    اگه يه بار بري پاريس بعد اينجوري كامنت نمي زني مشكل اقتصادي . پسر جان با آن حال و هواي فرانسه مي دوني 80 درصد واقعي نرخ مشاركت يعني چه .

  • بدون نام
    دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 - 23:35:41
    پاسخ
    9 94

    درود بر مردم فهیم فرانسه که با حضور خود خواسته خود را با ارای خود به سارکوزی و کل جهان نشان دادند.امیدوارم مردم تهران نیز روز انتخابات اتی مرحله دوم مجلس از حق خود دفاع نموده و نمایندگان راستین ملت ملت ملت را روانه مجلس کنند .

    • بدون نام
      سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 13:28:34
      35 1

      خنديديم اخوي چقدر تناسب داشت!!

  • بدون نام
    دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 - 23:57:42
    پاسخ
    105 4

    شما که دیروز میگفتین همه ی فرانسوی ها به جای رای دادن رفتن پیک نیک. !!!!!!!!!!

  • بدون نام
    سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 00:20:17
    پاسخ
    38 20

    امیدوارم سارکوزی رای نیاره.

  • مهدی
    سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 00:40:01
    پاسخ
    92 5

    به این میگن شرکت در یک انتخابات شفاف...!

  • amin
    سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 00:40:34
    پاسخ
    7 109

    عمــــرا اگه 70 درصد مشارکت داشته باشن ... کشورهای اروپایی زیر 50 درصد مردم میان چطور اونوقت؟؟ !!

    • بدون نام
      سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:02:37
      19 1

      از ایران یاد گرفتن دیگه !!

    • SD
      سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:11:01
      29 2

      خوب ببينين اين رفيقمون چي مي گه حتي حرف اينوري ها رو هم باور نمي كنه چون رفته تو مغزش كه الا و لالله مشاركت تو كشور هاي اروپايي زير 50 درصده!

  • بدون نام
    سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 01:22:35
    پاسخ
    91 4

    خبرنگار سیما دیشب از پاریس گزارش داد حوزه های رای گیری بسیار خلوت بود و مردم به جای رای دادن، روز تعطیلی رفتن طبیعت! حالا این 80% را از کجا آوردن من نمی دونم!!!!

    • بدون نام
      سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:24:26
      19 0

      احتمالا روز انتخابات ایران رو میگفته!من همون موقع هم که مرتب خبرگزاریهای ایران خبر کار میکردند که مردم فرانسه گفتند ما تو انتخابات شرکت نمیکنیم و ما به سارکوزی رای نمیدیم و.....همون موقع کامنت گذاشتم که دوست دارم وقتی نرخ بالای مشارکت مردم فرانسه تو انتخابات معلوم شد و سارکوزی هم جزء بالاترین اراء بود اونوقت ببینم این خبرگزاریهای صادق!و روراست ما چجوری خبرش رو اعلام میکنند!!احتمالا یه دروغی،تهمتی،چیزی باید قاطیش کنند تا ابرو ریزی خبری و تحلیلی خودشونو لاپوشونی کنند!هرچند که همه تحلیلهای مسئولین ما هم از اوضاع جهانی خیلی تفاوتی با همین نوع تحلیل خبرگزاریها نداره واسه همین هم روز به روز تو دنیا منزوی تر میشیم و هنوز هم مسئولین ادعا دارند که این غربه که منزوی شده و مشکلات اقتصادی داره نه ایران!

  • خلیج فارس
    سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 01:26:49
    پاسخ
    39 5

    خدا کنه تغلبی رو نده یعنی از همین اول معلومه کی رای میاره....

    • بدون نام
      سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 13:53:14
      6 0

      تغلب یا تقلب

  • بدون نام
    سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 04:26:38
    پاسخ
    4 4

    مطمعنم تقلب کردن بی تربیتا!!!!!!!!!!

  • بدون نام
    سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 11:29:48
    پاسخ
    26 0

    آفرين بر مردم فهيم فرانسه كه با حضور گسترده در انتخابات آنهم بدون تبيلغات صدا و سيماي فرانسه مشت محكمي بر دهان استكبار و غرب زدند.

  • بی نام
    سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 11:42:27
    پاسخ
    2 21

    امیدوارم نیکلا سارکوزی انتخاب نشود وگرنه تا چهار سال اینده باید قیافه زشتش را تحمل کنیم !!!

    • بدون نام
      سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 15:00:11
      18 0

      یک جوری میگی هر کی ندونه فکر میکنه شما فرانسوی هستین!

  • بدون نام
    سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 11:49:18
    پاسخ
    10 0

    تو این انتخابات نظر کی به نظر کی نزدیکتر بوده؟

  • بدون نام
    سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:13:49
    پاسخ
    29 3

    مردم ایران 40% در انتخابات مجلس شرکت کردند صدا و سیما 40 روز ، روزی 30 بار می گفت "حماسه". مردم فرانسه 80% شرکت کردند صدا و سیما جوری حرف می زنه آدم فکر می کنه 10% شرکت کردند.

    • سمیه
      چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 12:47:09
      0 12

      میشه بگی کدوم انتخابات دوست بی نام محترم..!!!

    • محقق
      چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 17:59:57
      1 17

      64.2 درصد با سواد!..آنهم انتخابات مجلس نه ریاست جمهوری...نکنه فقط مردم شمال تهران مردم ایران هستند!!؟ دومآ آخرین میزان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ایران 85% بوده که 6% بیش از آمار فرانسه هست..

  • علی
    سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:21:22
    پاسخ
    19 1

    بابام جان اونجا فرانسه هستش . انتظاری غیراین هم نمیرفت. خوش به حالشون

    • بدون نام
      چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 18:01:04
      2 2

      نگاهی با آمار قبلی این کشور بنداز!.......چندان هم خوش بحالشون نداره..

  • بدون نام
    سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 13:33:07
    پاسخ
    27 1

    كيهان يكشنبه ميزان مشاركت را حدود 35% اعلام كرده است.نياز به نتيحه گيري نيست.

  • بدون نام
    سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 13:59:36
    پاسخ
    25 1

    80 درصد؟؟؟واااااااای خبرنگار صدا سیما تو پاریس می گفت که ییش بینی ها میگن زیر 50 درصد په اونایی که میگفت تو پارکن چند درصد بودن؟

  • جعفر
    سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 14:00:11
    پاسخ
    20 2

    اگه ايران بود حتما خانم ناتالي ارتور نفر اول مي شد

    • b
      سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 15:17:56
      15 1

      نه عزيزم اشتباه نكن آقاي احمدي نژاد الان رئيس جمهور ماست

  • azam
    چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 21:55:02
    پاسخ
    5 0

    عجیبا غریبا..................................

  • برسمنانی
    یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 - 13:07:25
    پاسخ
    1 1

    خدا کند که ادم باشد ساراکوزی که ابروی هرچه انسان را برده!

  • 000
    سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 03:21:32
    پاسخ
    0 0

    فتوشاپه

  • بدون نام
    سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 - 21:02:25
    پاسخ
    1 0

    زیاد خوش خیال نباشیم ای جدیده سیاستش با ایران بهتر که نیست بدتر هم میشه!!!!

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700