فارس نوشت:

معاونت اجتماعی و الکترونیک پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) از دستگیری گرداننده سایتی که مطالب توهین آمیز علیه مسئولان نظام منتشر می‌کرد، خبر داد.
سرگرد سیروس دالوند رئیس پلیس فتا کیش اظهار داشت: ماموران این پلیس حین رصد شبکه‌های مجازی یک صفحه اهانت‌آمیز علیه برخی از مسئولان نظام را پیدا کردند که این اقدام برابر قوانین جرم تلقی شده و کارشناسان و متخصصان با جدیت تمام نسبت به بررسی و شناسایی عامل ایجاد کننده این صفحه که در فیس بوک ساخته شده بود اقدام کردند و پس از ساعت‌ها کار تیمی و تخصصی فردی که این صفحه را ایجاد کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: فرد دستگیر شده از دانشجویان یکی از دانشگاه‌های معروف دولتی است که در ابتداء منکر این جرم شد، ولی با توجه به اسناد و مدارکی که از وی بدست آمده بود به جرم خود اعتراف کرد.

معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا نیز اعلام داشت: با توانایی کارشناسان و متخصصان این پلیس و اشراف کامل آنها در محیط‌هایی نظیر شبکه‌های اجتماعی، پلیس فتا با کسانی که در این فضا اقدام به اهانت به مسئولان سعی در انحراف افکار عمومی می‌کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

45282
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    0 0
    امیدوارم بتوانید همه سایت هایی که حاوی توهین و یا نشر اکاذیب است را ببندید.
    • بدون نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
      0 0
      از اختلاس چه خبر
  • بدون نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    0 0
    به این بابا که توهین کرده کاری ندارم کلا اما دیروز یه خبر دیدم درباره گل آقا و نشریه زیباش که تو اون دوران چه قدر راحت شوخی می کرد و چقدر راحت حرفش رو می زد و هیچ کسی هم او رو دستگیر نمی کرد. ای وای به این دوره زمونه که هر کسی که انتقاد کنه رو بیچاره میکنن.
    • حامد IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
      0 0
      انگار خودت متوجه نیستی . اون به مسئولان نظام توهین کرده نه انتقاد !
    • ss IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
      0 0
      اگه کسی به من هم توهین کنه دستگیر میشه؟
  • نعمت IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    0 0
    فیس بوک مگر فیلتر نیست !
    • رحیمی US ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
      0 0
      نعمت عزیز فیسبوک فیلتر است ولی برای فتا فیلتر مفهومی نداره. چون اولا فیلتر شکن قوی دارن. ثانیا یه تعداد عظیمی همه صفحات وب رو چک می کنن. فکرکن!!! باید در کتاب رکوردها ثبت بشه.
  • بدون نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    0 0
    خب چه ربطي داره؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    0 0
    این خلافکارای اقتصادی رم با این جدیت میگرفتینشون اعتراضی نداشتیم.
  • بدون نام IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    0 0
    آيا با دزدان بيت المال و از ما بهتران هم اينقدر باسرعت و دقت و وسواس برخورد مي كنندآنهايي كه خودتان بهتر از ما آنها را مي شناسيد ونيازي هم به پليس سايبري نداريد مي توانيد به راحتي آنها را حتي ببينيد !!!!!!!!!!
    • بدون نام US ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
      0 0
      ای بابا، دعوا شده بود سر خیابون، چاقو خورده بود یک نفر، زنگ زدیم 110، تا نیم ساعت نیومد، رفتیم کیوسک پلیس که تو اون نزدیکی ها بود، باورتون نمیشه چی گفت، گفت زنگ بزنید 110!
  • بدون نام US ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    0 0
    چه توهینی کرده؟ به کی توهین کرده؟ این همه تو این سایتها توهین میشه به مسئولا چرا کسی پیگیری نمیکنه؟ مسئولان خودشون این همه به هم توهین میکنن، کسی جلوشونو نمیگیره. این همه به مردم توهین میشه، کی پیگیره؟ اینها بهونه است برای تهدید و ارعاب مردم. وگرنه بزرگتذین اهانت ها توسط خود مسئولین علیه خودشون انجام میشه/ مگه مسئولان خدمتگذار مردم نیستند، پس چرا اینقدر حساس اند و هر انتقاد تندی رو، توهین تلقی میکنن؟
  • بدون نام US ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    0 0
    ممنون گه عقید رو که مردم مینویسند چاپ میکنین. سیو اندی سال پیش قول دادند که بزارند مردم دق دلشونو بگن. اگه کسی نگرش په جز نظام داره عقیدشو گفته. ایقد ب مردم گیر ندین.. عاقبتش بده وا..بريد مشكلاته كمر شكن رو فليتر كنيد
  • بدون نام IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    0 0
    ممنون که همه نظرات رو انعکاس میدین. اما اگه مسئولان خدمتگذار مردم هستن و مردم انها رو انتخاب میکنن پس مردم میتونن هر نوع انتقادی بکنن البته اینکه توهینی بزرگتر از دروغ و خوردن بیت المال هست!؟ که بعضی از ما بهتران در حق مردم انجام میدن کی پیگیری میکنه با این جدییت!؟
  • پارسا DE ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    0 0
    آیا اگز از دولت و رئیس جمهور بعنوان گرانی هایی که آقای رحیمی هم چند روز پیش گفتن کاری نمیتونیم بکنیم و این همه خدمات دولتی که گران کرده اند گله و انتقاد کنیم توهین است؟ از اجاره خونه که کمر شکن شده از افزایش ناچیز حقوق ها در مقابل تورم بالا و خود مسئولینی که به مردم در مجلس توهین کردند و به نمایندگان مردم جرمش بازداشت است؟چرا مسئولین نباید در مقابل مسئولیتی که دارند پاسخگو نباشند و اگر اتقاد بشود جرم است؟ لطفا در این مورد مردم را راهنمایی کنید چون من و امثال من در این سایتها گله ها و گرفتاریها و بدبختی هامون و از گرونی کمرشکن به مسئولین اطلاع رسانی میکنیم و طبیعتا وقتی جواب یا اقدامی نمیشنویم فکر کنم حق داریم از مسئولین پاسخ بخواهیم وگرنه به نظر شما کی باید جواب این سوالات مردم را بدهد ؟
  • بدون نام DE ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    0 0
    اگر این دانشجو در قبال کارش مسئول است و دستگیرش کردید پس یک مسئول دولتی باید در قبال مسئولیتهایش به مردم توضیح بدهد تا مردم روشن شوند این جرم است؟و چرا با سعه صدر و نصیحت کسانی را که گفتید به مسئولان نظام توهین کردند را ارشاد نمیکنید چرا اولین راه فقط بازداشت و زندان است؟
  • بدون نام IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    0 0
    مشگل اين مملكت نه ماهواره است نه بدحجابي و نه هيچ امر غير انتزاعي ديگر اينها همه رد گم كردنه مشگل اصلي فقر و بيكاري و تورم و اختلاس و ارتشاء ميلياردي و....است بقيه اش بازي سياسيه كه البته مردم خوب مي دونند