پس از بروز اختلال در روند اعلام انصراف یا عدم انصراف مشمولان یارانه نقدی از دریافت مازاد فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها، سازمان مسوول فرصت تازه ای را برای مراجعه به سایت رفاهی در نظر گرفته است.

امروز همچنین، رییس سابق هیات عامل سازمان خصوصی سازی که اخیرا از او به عنوان متهم دریافت رشوه در جریان اختلاس 3 هزارمیلیاردتومانی یاد شده نیز از خود دفاع کرد. از سوی دیگر، سرگردانی مردم برای فهمیدن نام بانک خصوصی لغو امتیاز شده، موجب ارسال گلایه های متعددی در این خصوص شده که بخش قابل توجهی از آنها در قالب یک گزارش تجمیع شده است.

برای مطالعه این مطالب کافیست به این صفحه مراجعه کنید.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • fateh BR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    2 0
    این چه جور مدیریت برای یک کار ملی است که آقایان مسئولین دولتی توانایی اداره یک سایت را هم ندارند ؟ برای رفتن به سایت رفاهی بیش از 20 ساعت وقت تلف کردیم هنوز موفق به ورود و ثبت نشده ایم ضمن اینکه طوری سوالات در این سایت طراحی شده که با کوچکترین اشتباه کل یارانه از بین میرود . مجلس نشینان که میدانیم نیازی به این مبالغ ندارند ولی خواهشا بررسی کنند این چه جور رعایت حق مردم است و کجای این کار عادلانه میباشد ضمن اینکه چرا برای این کار زمان تعیین شده ممکن است شما امروز نیاز نداشته باشید ولی ماه دیگر نیازمند دریافت باشید
  • بدون نام IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    2 0
    از اولش هم معلوم بود که تمدید میشه آخه امروز روز کارگر بود و چون کارگرا تعطیل بودند می خواستند حوصله اشون سر نره و پای یارانه باشند.
  • میثم IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    2 0
    الان ساعت 19:30 است و این سایت همچنان غیر فعال است