۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۴:۰۱

راما قویدل معتقد است که مجید انتظامی در زمان کودکی برای او اسطوره بوده است.

به گزارش خبر آنلاین، برنامه «گفتگو با هنرمندان» که از شبکهifilm پخش می‌شود، در فرصت 30 دقیقه‌ای برنامه به گفتگو با هنرمندان و چگونگی زندگی هنری آن‌ها می‌پردازد.
 

شب گذشته 14 اردیبهشت، میهمان هنرمند این برنامه راما قویدل کارگردان بود. رامبد جوان سر صحنه فیلمبرداری سریال‌ «یک لحظه دیر‌تر» به سراغ این کارگردان رفت و با او در مورد کار و زندگی اش صحبت کرد.

 

قویدل با اشاره به این موضوع که با وجود پدرش امیر قویدل (کارگردان) از کودکی همیشه سودای کارگردانی را در سر می‌پرورانده و همیشه میل عجین شدن با هنر در وجودش بوده گفت: «همیشه از کودکی فکر می‌کردم باید کاری کنم که زیر سایه پدرم نباشم تا بتوانم هویت مستقلی پیدا کنم. بنابر این از معدود آدم‌های دور و برم تنها مجید انتظامی برای من یک اسطوره بود چرا که در زندگی وضعیتی مشابه من داشت. او هم پسر یک هنرمند بود و بهترین انتخاب‌اش در زندگی این بود که توانست رشته موسیقی را ادمه دهد و درکارش آدم بسیار سر‌شناسی شود و هویت مستقلی پیدا کند. بنابر این من هم درس موسیقی خواندم و وارد هنرستان موسیقی شدم.»
 

وی در ادامه ازانتخاب‌های بازیگرانش در فیلم‌ها و سریال‌ها توسط همسرش (مهسا کرامتی) گفت و افزود: «خوشبختانه من مسئول انتخاب بازیگری دارم که بسیار خلاقانه به موضوع انتخاب بازیگر فکر می‌کند. خاطرم هست در مجموعه «شب می‌گذرد» به دنبال بازیگر خانم جوانی بودیم که بتواند یک نقش جدی و سخت را بازی کند که در کمال ناباوری مسئول انتخاب بازیگرانم شقایق دهقان را پیشنهاد داد که تا بحال در نقش‌های جدی حضور نداشت هر چند که ما به توانایی بازیگری شقایق دهقان کاملا یقین داشتیم اما از نتیجه کار مطمئن نبودیم تا اینکه در سریال حاضر شد و خوشبختانه نتیجه کاربسیار خوب شد.»
 

راما قویدل تاکنون مجموعه‌های تلویزیونی چون «گمشده»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و... را در کارنامه هنری خود دارد. او امسال سریال «رویای گنجشک‌ها» را برای پخش از شبکه دو سیما در ایام ماه مبارک رمضان می سازد.

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    1 1
    اعتقاد کنار خاطره نمیشینه.کنار فکر میشینه.اشاره به تیتر خبر هست.هیچ کس به خاطرات کودکیش اعتقاد نداره.چون وجود داره و جاری و ساریه.چاکریم